כותבת ראשית[:
נשאיר אותכם במתח המשך יבוא .. מחר !!!

סיפור אהבה מפתיע פרק 5 –

כותבת ראשית[: 28/04/2013 1212 צפיות 9 תגובות
נשאיר אותכם במתח המשך יבוא .. מחר !!!

"תגידי מה יש לך ???"
"כלום" אמרתי כולי בלחץ, לא ממש הבנתי מה הוא רוצה ממני , ולא ידעתי מה להגיד לו.
"מה כלום?"הוא אמר בעצבנות והמשיך "בבית ספר אני רואה שאת כל הזמן מסתכלת עליי ואז היום שאני באתי לדבר איתך את ברחת !"
"ממש לא, אולי הסתכלתי עליך פעמים לא יותר, וזה היה רק משעמום, אל תחשוב שכולן מאוהבות בך,ותעזוב אותי ,ממתי בכלל אנחנו מדברים?!? "אמרתי והלכתי משם.
בדרך לחדר אוכל שכל החברות שלי כבר היו שם (לא ראיתי אף אחד בחוץ ) חשבתי 'איזה סתומה אני הוא מרגיש אלי משהו אחרת הוא לא היה בא ומדבר איתי וככה מתעצבן ,איך לא חשבתי על זה ?!? , אבל אני בכלל לא אוהבת אותו הוא סתם שחצן , שילך לפקצות שלו שכל היום יהיו סביבו !!" .
נכנסתי לחדר אוכל והיה שולחן ארוך וירין נופפה לי לבוא לשבת לידה באמצע השולחן היה פתק שרשום עליו 'ט-1' ישבתי ליד ירין ומצידי השני ישבה יובל .
"איפה היית דאגתי לך??" ירין שאלה אותי
"סתם אחרי זה אני יספר לך " אמרתי וקרצתי לה.
אכלנו חצי שעה ולאחר מכן עלינו לחדרים , יעל ויובל החליפו כבר לבגד ים ולי לא היה כוח לקום אבל בסוף קמתי .
נכנסתי למקלחת ולבשתי את הבגד ים הלבן שלי , יצאתי לבחוץ וראיתי את רן יושב על המיטה שלי .
"היי , מה קורה ?" שאלתי אותו בחיוך.
"ב..סדר , וואו " יובל ויעל צחקו ואני שמתי על עצמי חלוק .
"טוב אני הולך , אז תרדו למה לבריכה " הוא אמר ויצא מהחדר.
"מה זה היה ???"יעל צחקה.
"לא יודעת , וזה לא משנה ייאלה בוא נצא , כולם כבר ירדו לבריכה??"שאלתי
"כן, ירין שלחה לי הודעה"יעל אמרה.
יצאנו מהחדר וירדנו לבריכה , הגענו לבריכה והיא הייתה ענקית היה לה מפל מים וגשר מעל כמו בסרטים.
ראיתי שענת קוראת לנו לבוא לפינה שהן תפסו , הלכנו לשם וענת אמרה לי " ייאלה שיר קופצים למים ?"
"בטח אני רק יוריד את החלוק " אמרתי , הורדתי את החלוק ואני וענת קפצנו לבריכה. ישבנו קצת מתחת למפל וירין שירה וטופז הצטרפו אלינו.
ישבנו ודיברנו פתאום מישהו בא מאחורי והפיל אותי לבריכה, זה היה רון " מה אתה עושה ??" אמרתי , לא יכלתי להתאפק וצחקתי מלא.
שירה ירין טופז וענת צחקו גם הן .
"אני עושה מה שבא לי " רון צחק והמשיך ללכת .
"מה נראה לו , למטומטם הזה " התעצבנתי עליו.
"שיפיל אותי גם, הוא כזה חתיך " ענת אמרה.
"וואי סתמי " צחקתי והטבעתי אותה.
יצאתי מהבריכה והלכתי לכיוון השירותים ואז מישהו דחף אותי לתוך המלון.
"שיר תקשיבי אני צריך את העזרה שלך " זה היה שי
"עזרה ממני ? למה? " לא הבנתי על מה הוא מדבר חשבתי שהוא עובד עליי.
"מחר יש לי ולרעות שנה ביחד , ולא קניתי לה כלום ואני חייב להראות לה שזכרתי , אבל אני לא יודע מה לקנות לה ואני צריך שתבואי איתי עכשיו לשעה ללכת לקנות לה משהו יש קניון פה ליד , בדקתי !" שי אמר.
"מה?? ממתי אנחנו מדברים ? יש לה מלא חברות לך איתן !! ? אמרתי לו
"נו שיר בבקשה אני מתחנן" הוא אמר בפניי כלב כאלה.
"אבל אסור לצאת מהמלון, אם מאיה תקלוט אותנו ?" אמרתי מנסה לצאת מזה כמה שיותר מהר.
"היא לא תקלוט היא בבריכה יושבת לה ומשתזפת " הוא אמר בלחץ
"טוב נו טוב" אמרתי ויצאנו מהמלון, הלכנו לכיוון הקניון קנינו כל מיני דברים לרעות בגדים ונעליים , גם אני קניתי בדרך כמה דברים.
חזרנו למלון , נכנסנו אליו וכשבאנו להיכנס למעלית מישהו עצר אותה ואנחנו התפללנו רק שזאת לא תיהיה מאיה.
"שייט " אמרתי . זאת הייתה…..


תגובות (9)

מה?מתח?לאאאאא?למה?!?!?!?!?!?
תמשיכי עכשיו!!!!!!

28/04/2013 02:10

נו בטח.למה לא להשאיר את אופיר במתח?!
אין לך לב?!אין לך רגשות?!ברגעי לחץ אני הופך להיות…אה…לחוץ!אני אלרגי ללחץ!אסור לי להיות בלחץ!איפה ההמשך?!מי ראה אותם?!אולי תגידי רק לי?!

28/04/2013 02:11

חח לא מחר אני ימשיך אני אוהבת להשאיר אנשים במתח חחח

28/04/2013 02:14

תמשיכיייייייי מיד

28/04/2013 02:27

השלמתי את כל הפרקים. סיפור יפה(: מחכה להמשך מחר (=

28/04/2013 03:55

את כותבתת מהחם אבל לא הבנתי.. זה הסיפור שלך?? או שזה האתר שלך??

28/04/2013 04:39

זה הסיפור שלה והיא כותבת אותו בעוד אתר…

28/04/2013 04:42

כבר קראתי את הסיפור הזה משום מה..וקראתי אותו באתר הזה….

28/04/2013 05:43

תודה לכולם ואודליה עים זה היה כתוב באתר הזה אז זה לא היה נותן לי לירשום את הסיפור כי יזהו אותו שהוא אותו דבר הבנת ?

28/04/2013 11:24
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך