דנדי (:
הסיפור הראשון שלי , אשמח לתגובות וכמובן שאמשיך , הסיפור ארוך ומפתיע ♥תודה לכולם!!

Its My Life ♥ – עונה 1 פרק 1

דנדי (: 05/01/2014 1021 צפיות 4 תגובות
הסיפור הראשון שלי , אשמח לתגובות וכמובן שאמשיך , הסיפור ארוך ומפתיע ♥תודה לכולם!!

היי אני גל בת 17 אוטוטו ממושב שדות יער בצפון. אני רזה אבל לא יותר מידי גובה ממוצע 1.65 שיער חום דבש ארוך עם פוני לצד. יש לי אח תאום רוי קוראים לו רוי חתיך הורס תמיד דואגים לציין כמה שאנחנו שונים אבל דומים, רוי בכיתה המגבילה שלי ישלו שיער חום אגוז מתבדר ועינים חומות, אין לי אמא היא עזבה אתנו כשהיינו בני חודשיים וחצי ומאז אף אחד לא שמע ממנה .. אני לא חושבת עליה כי היא לא ממש מעניינת אותי , מי שעזבה אותי ממש לא צריכה להיות במחשבות שלי. אבא שלי גלעד הוא האבא הכי מושלם שיש , אוהב תומך זורם איתנו בשטויות ובעיקר מצחיק בטירוף, הוא בן 37 והוא שף במסעדת יוקרה. יש לי כלב קטן בשם ספייק גור קטן שאוהב ללעוס לי את הנעליים :)
אני עולה לכיתה י"א השנה. יש לי את החברים הכי טובים שיכולים להיות בעולם הזה !!!
רותם החברה הכי טובה שלי מאז הגן בערך היא בגילי גבוהה רזה שיער שטני ועיניים דבש בהירות בהירות , היא מההממת כל הבנים רודפים אחריה אבל היא דואגת לציין בפני כל הזמן שעד שהיא לא תתעלף מאהבה למישהו זה פשוט לא יקרה .
אנחנו מדברות על הכל , החברות הכי טובות , שתינו ממש חיות באגדה מה שנקרא אני יודעת שזה לא אמור להיות ככה אבל אנחנו באמת מחכות לבן אדם הזה לגבר הזה שיפיל אותנו מהרגליים . אני אפילו עוד לא התנשקתי, וכן היו לי הזדמנויות זה פשוט אם חיכיתי עד עכשיו אז לעשות את זה עם מישו שאני לא מרגישה שזה שלם אז למה ..
ידיד הכי טוב שלי בעולם זה בן הוא שנה מעלינו הכרתי אותו בהצגה בתיאטרון שכל הבצפר שלנו הפיק , עם ילדים מכל השכבות. בן חתיך עללל הוא מתוק עם עם חיוך כובש, יש לו גומה בצד שמאל של הפה , הוא גבוהה בן 18 וקצת שיער מתבדר בצבע חום כהה ועיניים דבש, הוא מצחיק שטוטניק ובאמת מתברג בחבורה שלנו באופן מושלם!!
ישלי עוד כמה חברים בחבורה שאותם תכירו בהמשך ..
אם לא ציינתי אז לי אין חבר כרגע גםלא היה בזמן האחרון … יש מישהו שאני ממש דלוקה עליו אבל זה לא נראה כאילו זה מזיז לו בכלל , קוראים לו ירדן הוא בן 17 וחצי כמוני הוא בכיתה המגבילה שלי ביחד עם אחי רוי .. גם לו יש אחות תאומה . הוא מהמם הוא מצחיק ושובב והורס את הבריאות הוא באמת לא כמו שאר הבנים שמה שאכפת להם רק מאיך את נראת.. הוא גבוה מבנה גוף בינוני עם ידיים שריריות כאלה יש לו שיער חום מתבדר ועיניים חום ירוק כזה ויש לו עגיל בגבה .
זה היה הבוקר הראשון לבית הספר , קמתי באנרגיות מטורפות !
קפצתי מהמיטה צחצחתי שיניים ועשיתי קצת מחליק בפוני שמתי חולצת בצפר לבנה עם מכנס ג'ינס קצר קרוע שקניתי מזארה בתחילת החופש ושמתי נעלי בד לבנות עם פסים כחולים. שמתי מעט בושם ומסקרה וירדתי למטה.
"היי כולםםםם בוקר טוב !!" צעקתי מהתרגשות כאילו בחיים לא קמתי לבית הספר
"ואוווו מה ההתרגשות קופה??" צעק רוי כשהעיניים שלו עוד מודבקות לטלויזיה .
"חחחח" צחקתי "יום ראשון לבית הספר אני מתגעגעת לכולם מה מותר לי" חייכתי חיוך שובב וחיבקתי אותו מאחורי הספה "חחחח יאללה בואי נאכל משהו ונזוז " חייך אליי
אבא הכין לנו ארוחת בוקר של מלכים !! הוא שף זוכרים ? הוא הכין המון מטעמים מי ישמע כולה ארוחת בוקר
"יאו אבא איך השקעת באלי לאכול הכל" צחקתי אליו
אבא בדיוק סיים לנקום עם סמרטוט את השיש והוריד את הסינור מעליו ואמר "חחח בתאבון ילדים שלי , אני ממש ממהר לעבודה יש מי שיקח אתכם לבית הספר או שאני אדבר עם רותי ?" שאל
רותי היא השכנה שלנו היא ממש מותק אמיתי היא בערך בת 46 ויש לה ילדה גדולה נשואה בשם רווית מידי פעם הן באות לבקר הן באמת מתוקות אמיתיות, ממש כמו משפחה כבר.
"לא זה בסדר אבוש בן אמר שהוא יבוא לאסוף אותנו ביחד עם רותם קנו לו אוטו חדש זוכר שאמרתי לך ?" אמרתי לאבא עם קול טיפה מתפנק
אבא חייך מיד ואמר "אז איז כיף שש חברים עם אוטו הא גלוצ'י?" גלוצ'י זה הכינוי שלי במשפחה אני בספק אם שמעתי מישהו קורא לי גל פעם בכלל ..
רוי חייך ואמר בפה מלא"יאללה גלוצ' בואי נזוז שלא נאחר אני אתקשר לבן לשאול איפה הוא"
השעה הייתה כבר 7 וחצי ולפני שרוי הספיק לחייג שמענו צפצוף מבחוץ . צחקתי ואמרתי "הינה רוייי בוא זה בדוק בןבן" רוי חייך ולקח בשלוף את התיק שלו מהרצפה קפצתי על אבא בחיבוק ונשיקה ואיחלתי לו יום טוב .

כשיצאנו ראיתי את בן עם משקפי טייסים בפוזה של "תראו זה האוטו החדש שלי" ואת רותם מקדימה עם קוקו חלק וגבוה וחיוך מאוזן לאוזן . החלקנו אני ורוי למושב האחורי ונתתי להם נשיקה.
"היי נסיכים יפים שלייי" אמרתי בחיוך וקלטתי את בן מציץ במראה שלפניו מבעד למשקפיים וקורץ לי והוגומה שלו כבר מתחילה להופיע על הפנים שלו.
רותם צחקה ואמרה"היי אהובה שלי איך היה החופש?"
"ואווווו" אמר רוי "פשוט כיף חיים ! הייתי ממשיך לעוד חודש בכיף" צחק.
"כאילו שלא נפגשנו כל יום בחופש הזה "אמרתי בחיוך "היה מושלם אבל כבר התגעגעתי לבצפר.."
"חנוניתתתת" צעקו רוי רותם ובן ביחד ואז צחקנו כולנו.
הגענו לבית הספר וחנינו את האוטו . בדיוק כשירדתי מהאוטו הלב שלי נצבט בחוזקה ראיתי אותו עומד ליד האוטו שלו (אוטו שחור גבוה מין ג'יפ כזה עם 4 מקומות בלבד). הרגשתי כאילו הלב שלי קפץ החוצה וחזר לחזה . רותם ישר קלטה שנתקעתי תפסה לי את היד וקטעה לי את כל המחשבות
"מה גלוצ'י רק הגענו תשאירי קצת רוק בפה" צחקה הסתכלתי עליה בחיוך מובך וקלטתי פתאום את המבט של בן מהאוטו הוא היה קצת מופתע אבל מיד שראה שהסתכלתי עליו סובבאת המבט.
"חחחח" צחקתי "איך את שמה לב להכל .. מה אני אעשה תראי אותו שם נשען על האוטו ומסביבו כל החברים המקובלים שלו .. והזאתי המעיין הזאת .." מעיין הייתה חברה של ירדן תמיד תפסתי אותה בעין לא טובה היא הייתה מהממת בכל מובן , בלונגינית גבוה רזה עם עיניים ירוקות ההורים שלה היו עשירים ותמיד לא חסר לה כלום, טוב אולי לב, היא תמיד הייתה מציקה לילדים וזורקת עקיצות לא במקום אני לא שתקתי לה אפעם.
"כן " אמרה רותם "יאללה היא לא בליגה שלך ואם ירדן הזה לא רואה אותך אז זה באמת ההפסד שלו חיים שלי" חיבקה אותי חצי חיבוק ומשכה אותי משם.
בן ורוי כבר היו מחוץ לאוטו ובן נעל את האוטו ואמר "מה גל יש לך משהו לספר לנו ?" חייך אלי את החיוך האינסופי שלו .
"חחח לא בןבן אתה כבר יודע הכל עלי מה אתה משחק אותה ?"צחקתי
בן התקרב אלי בחיוך " יפה שלי " צחק
"חחח אני חולה עליך בןבן" אמרתי
"אזזז מה השיעור הראשון שלכם?" שאלתי את כולם
כולם ענו בבאת אחת " מתמטיקה" וצחקו …
"מההה? אוף שוב השארתם אותי לבד .." עשיתי פרצוף עצוב ורוי צחק ואמר
"יאללה חייםשלי קטן עליך ניפגש בהפסקה במעגלים סבבה ?"
המעגלים זה מקום בסוף בית הספר שיש שם ספסלים עגולים תמיד בהפסקות היינו יושבים שם זאת גם הייתה נקודת תצפית מעולה שלי ושל רותם על המגרש ספורט של כל הבנים החתיכים כולל ירדן.
"ברוררר" עניתי וכל אחד הלך לדרכו .
"אוףףף" חשבתי לעצמי בלב "עכשיו גם אני לבד בשיעור גם בלי חבר אין בטוח אני לא אצא מישהו שיואהב אותי בקרוב" פתאום הרגשתי בום ונפלתי על הרצפה ! כל הספרים שלי התפזרו וממש כאב לי הראש. הרמתי את היד שלי כדי לאחוז בראש הכואב ואז הרגשתי יד מעליי. הסתובבתי ופשוט לא האמנתי למראה עיניי !!


תגובות (4)

תמשיכי! אהבתי (-:

05/01/2014 08:59

תודה רבה!! ממש חשובות לי התגובות ♥

05/01/2014 09:08

תמשיכיי !!
ממש אהבתי (:

05/01/2014 09:56

תודה !!!!!
עוד תגובות וממשיכה :)

06/01/2014 15:11
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך