נוני love
זה כאילו סוג של כזה ימים ביניים, מתי שעוד היו משתמשים בחרבות.... אבל יש שם משהו דווקא די של יותר... טוב, זה גם לא עכשיו...


רובוטים.

סיפור אהבה אבוד

נוני love 03/01/2013 1222 צפיות 12 תגובות
זה כאילו סוג של כזה ימים ביניים, מתי שעוד היו משתמשים בחרבות.... אבל יש שם משהו דווקא די של יותר... טוב, זה גם לא עכשיו...


רובוטים.

רעמים רעמו מחוץ לחלון, התינוקת בכתה חזק. "די די, ג'נט, את עוד תרצי את אבא!"
אמר ג'ק אביה של ג'נט וצחק צחוק שטני.
לאחר שש עשר שנים.
ג'נט רצה בשדה הירוק מתחת לביתה כאשר שערה החום והארוך מתנופף מאחוריה, כששולי שמלתה רטוב מהגשם אשר שטף את השדה אתמול בלילה, היא רצה והריחה את ריח הגשם היא שעפה אותו עד קצות ראיותיה ופתחה את עיניה בחיוך גדול. "ג'נט!" קרא קול אביה מהחלון בקומה השנייה. "כן אבא?" שאלה ורצה לתוך ביתה.
"האם את יכולה ללכת לעיר ולקנות לנו אוכל?" שאל אביה ג'ק.
"ברור אבא." אמרה ג'נט, רצה למטה, חטפה את הסל ורצה העירה.
"שלוש כאלו, חמש כאלו, ועשר כאלו." בבקשה אמרה, היא הוציאה את הכסף מהארנק והושיטה אותו למוכר.
בדרכה חזרה, כאשר סלה מלא. כאשר רצה, מבלי לשים לב, היא נתקלה בנער, ונפלה על ישבנה. "אני כל כך מצטער!" אמר, הוא קם עליו רגליו, הושיט לה יד כדאי לקום ועזר לה להחזיר את הדברים לסל. "זאת אשמתי," אמרה ג'נט מבלי להביט בנער, "אני כל כך מגושמת!" היא הרימה את הסל והבטה ישרות בעינו. הוי להן צבע של זהב, קרני השמש ריקדו בתוך עינו. "א-א-א-אתה," היא גימגמה, " אתה הנסיך ג'ייק נכון?" אמרה ג'נט, "באמת שאני מצטערת ! אני כל כך מגושמת !" אמרה ושמה את ידה על ליבה. "באמת, שהכל בסדר! באוי אני יעזור לך עם זה. ודרך אגב, תקראי לי ג'ייק, רק ג'ייק" אמר, ולקח את הסל מידיה של ג'נט.

עד כאן כתבתי? איך זה?

נוני love ♥


תגובות (12)

אה ודרך אגב… עם אתם תוהים למה קוראים לזה "סיפור אהבה עבוד" את תגלו רק בסוף.

03/01/2013 11:03

אה ותיקון לא עבודה אלא *אבוד

03/01/2013 11:12

חחח
נראה כמו סיפור טוב!
דרך אגב, את אוהבת הארי פוטר???

03/01/2013 11:17

מהמםםםם תמשיכיייייייי

03/01/2013 11:40

תודה !!!

וכן ! אני ח-ו-ל-ה !!! על הארי פוטר !
זה הספר הראשון שהוא יותר מ20 עמודים שקראתי בחיים שלי…. ואז כבר המשכתי לדברים אחרים…. אבל איך אומרים? פוטרהדס לנצח ! חחחח

04/01/2013 01:50

הארי פוטר למצח!!!!
סליחה לנצח
אמממ אני אהבתי מאוד
ואני מאוד רוצה שתמשיכייי אמממ אממממ
ואם לא תמשיכי אני אשלח את הכלבה הנאמנה
והחדשה* שלי רקסי 2 לתקוף אותך!!! מוחעחעחעחעחע
אז כדאי שתמשיכי

04/01/2013 02:04

אוקיי מספר הערות:
את כותבת את מה שקורה קצת יותר מידי מהר
אף אחד לא מזרז אותך
תכתבי לאט עם תיאורים הרבה יותר מורחבים
ואם זה קרה אחרי שש עשרה שנים, אז תכתבי ככה:
״– אחרי שש עשרה שנים–״ כי את שמת את המשפט הזה בתוך המשפט
וזה היה מאוד מבלבל

04/01/2013 02:10

ועוד דבר:
אם הסיפור קורה בזמן ימי הביניים
תתני יותר תיאורים על התקופה, הקורא לא צריך לנחש.

04/01/2013 02:11

תראי, אני מנסה להוציא מסתם איזו מחשבה סיפור ! וזה לא ממש קל ! וחוץ מזה… זה גם לא בדיוק מימי הביניים….לכי תמצאי לי רובטים בימי הביניים… וגם זה לא כאילו שאני יודעת הרבה על ימי הביניים… רק מתוך מרלין וגם זה לא משהו שממש עוזר לי… ולגבי ה- "לאחר שש עשרה שנים" פשוט לא ידעתי עם תבינו עם אני אכתוב את זה ככה – ~לאחר שש עשרה שנים~
ואני רק אומרת תודה שלא נכנס לי בזה הארי פוטר… כמעט בכל דבר משתלב לי שם משהו מהארי פוטר… אבל עם את רוצה שאני אכתוב לך תבנית סיפורית אין לי בעיה.
אבל אני אנסה להתייחס להערות שלך בסיפור.

וליובל- אני אמשיך ;)

04/01/2013 04:49

(אין כוונה לפגוע)

04/01/2013 04:53

זה ממש יפה!

05/01/2013 12:07

תודה !

06/01/2013 06:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך