eden12
איך הסיפור?? סיפור ראשון אז תגיבו
אוהבתת

סיפור אהבה על נערות 1

eden12 15/06/2013 1198 צפיות 2 תגובות
איך הסיפור?? סיפור ראשון אז תגיבו
אוהבתת

נ «סיפור אהבה על נערות פרק 1 מיאמורר

שירררררררררררררר קומי !! שיר כבר 7 וחצי תתעוררי את תאחרי ליופ הראשון של הבית ספר !!

: …. אני : אמאאאאאאאאאא דיי לצעוק על הבוקר יחפרנית !! שמעתי את העקבים של אמא שלי במדרגות והבנתי שזה הזמן לקום כי אם לא אני יחטוף צרחות ואין לי כלכך כוח לזה על הבוקר – -אמא : קמת ? אני : כןןן כןןןןןןןן יואו !! של מארון 5 והבנתי שמתקשרים אליייי התחלתי לחפש את הטלפון בין כל ערמות הבגדים בחדר , payphone פתאום שמעתי את -אתמול הייתה מסיבה בלילה ולא היה לי כל כך כוח לסדר את החדר אז השארתי אותו ככה ויצאתי , זה המחיר שמשלמים .. בסוף מצאתי את הטלפון . עומר : ' בוקר טוב אישה שלי , איך ישנת ? ישנתי גרוע היה לי כאבי בטן כל הלילה כנראה מהמסיבה .. ואתה ? אני : ' בוקר טוב בעלי , עומר : ישנתי מצוין כי ידעתי שהיום אני רואה אותך ' איזה נסיך העומר הזה ! אני מאחלת לכל אחת חבר כמוהו .. אנחנו כבר שבועיים יחד והוא פשוט מדהים!! יותר מכל אחד שהייתי איתו .. הוא פשוט מיוחד – -'אני : אהובי למרות שראיתי אותך אתמול אני כבר מתגעגעת … שמעתי אותו מגחח … עומר : אהבת חיי אני אוהב אותך !! אני :אני אוהבת אותך יותר עומר : אני הולך להמשיך להתארגן נשמה נדבר עוד מעט אני יהיה מתחת לבית שלך תרדי שאני יתקשר ' אני : טוב ביי חיים שלי' ניתקתי את השיחה וכבר התגעגעתי לקול שלו … אני עוד שעה צריכה להיות בבית ספר ואפילו לא התארגנתי !! נכנסתי להתקלח -יבשתי את השיער עם פן ועשיתי עליו מחליק תוך כדי שאני מסמסת לעומר כמה שאני אוהבת אותו ומי אוהב יותר !! והמים היו כל כך חמים היה מרענן ביותר … שמתי את החולצה של הבית ספר … ג'ינס ונעלי בובה חדשות . התאפרתי קצת בכל זאת זה היום הראשון וירדתי למטה לשתות נס . אמא : בואי אני יקח אותך לבית ספר מתוקה אני : לא צריך אמא עומר בא אנחנו הולכים יחד אמא : טוב אם את צריכה משהו תתקשרי תמיד … לא בשביל לסמס לעומר קנינו לך אייפון !! אני :חחחחח אמא אני אוהבת אותך ואל תדאגי אני יתקשר שאני יוכל לקחתי את התיק ובדיוק עומר התקשר – -עומר : צאי אהובתי אני בחוץ אני : טוב ירדתי למטה וקפצתי עליו כלכך התגעגעתי לריח שלו ולפנים היפות שלו –הוא נתן לי נשיקה רכה ועדינה על הפה וליטף לי את השיער – עומר : ' אני אוהב אותך' אני :' אני אוהבת אותך ' הלכו יד ביד לבית ספר וזה מדהים … הגענו לבית ספר וראיתי כל כולם כל כך התגעגעתי … אור בא אליי ונישק אותי בלחי אור : התגעגעתי .. אני : גם אני נסיך ראיתי שעומר נותן לנו מבטים אז התרחקתי מאור ' -אמרתי שלום לספיר החברה הכי טובה שליי ספיר : אהבההה שלי התגעגעתיי אלייך !! אני : חחחחחח גם אני ואת לא יודעת כמה , עזבת אותי לחול לחודש ואפילו לא התקשרת . ספיר : אני יודעת איך לפצה אותך ! אני :איך ? ספיר : עוד מעט תדעי!! אני : אוף עכשיו אני סקרניתת __________________ אמרתי שלום לנועה וירדן חברות מאוד קרובות אליי ואנחנו חבורה כולם ביחד עם ספיר . אני כל כך שמחה שיש לי אותן ואני יכולה לספר להן הכל .. לא יודעת מה הייתי עושה בלעידהן ! עומר בא אליי מאחורי הגב עצם לי את העניים עם היד , הפך אותי ונישק אותי נשיקה ארוכה שלא יכלתי להפסיק הוא לחש לי – אני לא אוהב שאת עם בנים אחרים , אני רוצה אותך לצידי תמיד – אני : אהובי אני תמיד איתך , פשוט התגעגענו לכולם – הלכנו יחד לכיתה וראינו את כל שאר הבנים .. כולם אמרו לי שלום ונתתי חיבוק לאלעד ולרז , רז זה הידיד הכי טוב שלי אני מספרת לו הכל והוא ממש כמו האח שאין לי , לפעמים עומר קצת מקנא שאני איתו אבל אני מסבירה לו שאין כלום בנינו .. אלעד זה האקס שלי והיינו חודש יחד , הוא ילד מדהים , אבל לא סגור על עצמו כל כך . ני לא נויה לקשר כזה בגלל זה נפרדנו .

____________ כולם ישבו במקומות שלהם והמורה נכנסה לכיתה . אני יושבת ליד ספיר ועומר ליד דניאל החבר הכי טוב שלו . המורה : שלום לכולם , הבאתם לי את העבודות קיץ שקיבלתם ? אני : ' שיט שכחתי אותה בבית !! מה אני עושה ? ' ספיר : חחחחח איזה צפוי שתשכחי !! תגידי לה שתביאי לה מחר כי זה אצל סבתא שלך או משהו חחחחחחח ' אני : ' חחחחחחחחחח צודקת רעיון טוב המורה : ספיר איפה העבודה שלך ? אני : אצל סבתא שלי אני יביא לך מחר פשוט ישנתי אצלה המורה : טוב ספיר אבל מחר זה מועד אחרון אם לא ירד לך הציון בהבאת ש.ב ! אני : טוב , גם כן את ! מזל שהיא לא שמעה היא הייתה הורגת אותי – -ישבנו שם .. עומר ישב ואני ישבתי לו על הברך היה צלצול ויצאנו כולם לספסלים , נועה : אני ואיתמר חוגגים היום חודש !! אני : איתמר ? באמת ? כבר שכחתי מזה !! הכנת לו משהו ? ירדן : הוא צריך להכין לה ! צחקנו כולם .. אמרתי שהיא צודקת ! עומר : חחחחחחח שיר אל תדאגי אני יכין לך כל מה שתרצי שנהיה יחד חודש חודשיים וגם שנה !! חיבקתי אותו חיבוק ענקי מאהבה ענקית … היה צלצול וכולם הלכו . נשארתי בחוץ עם עומר ודיברנו קצת על הקשר שלנו . נכנסנו לכיתה ושמתי לב שספיר לא יושבת ליידי . מישהו אחר ?


תגובות (2)

חמודדד תמשיכיי:)

15/06/2013 09:00

המשכתי :)

15/06/2013 09:01
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך