אני יודעת שלא העלתי הרבה מאוד זמן זה כי שחכתי את הסיסמה והיום נזכרתי שזה כתוב גם במייל אז נכנסתי וכתבתי טוב תהנו ותכתבו מה לשנות בסיפור אם האהבתם או לא ולמה שאננ ידע לתקן.

סיפור אהבה פרק 2

08/06/2015 735 צפיות 3 תגובות
אני יודעת שלא העלתי הרבה מאוד זמן זה כי שחכתי את הסיסמה והיום נזכרתי שזה כתוב גם במייל אז נכנסתי וכתבתי טוב תהנו ותכתבו מה לשנות בסיפור אם האהבתם או לא ולמה שאננ ידע לתקן.

*מנקודת מבט חן*

מה זהו? ככה היא עוזבת? חברה שלי? החברה הכי טובה שלי? כמעט אחותי ?זאתי שהייתה איתי תמיד ותמכה ועודדה אותי פשוט עוזבת?
הרגשתי שחלק מהלב שלי פשוט מת .
התחלתי לבכות ואז שמעתי מהצד השני.
שיר:חנצ'ה מה קרה מה יש לך??! חןןן את בסדר מה קרה?
אני:לא… אממ אני בסדר … סתם אני לא מאמינה שאת עוזבת ככה !!!
שיר:חכי כמה דקות טוב?! ואז התנתקה השיחה.

*מנקודת מבט שיר*

קמתי מהר מהמיטה שמתי חולצה צמודה שחורה ומכנס שחור טיטול ונעליים לבנות עם כובע כזה לבן עשיתי בשיערי השטני החלק צמה רופפת צדדית לקחתי טלפון וירדתי למטה למטבח, לקחתי קופסאת גלידה וניל עוגיות ויצאתי מהבית כתבתי לאמא שלי פתק ושלחתי לה הודעה למקרה והיא לא תרד למטה בקרוב.
הגעתי לביתה של חן כעבור כמה דקות היא גרה כמה בצים ממני ודפקתי בדלת.
הדלת נפתחה ו… אוי ואבויי !!! מה קרה פה??!!


תגובות (3)

פרק נחמד מאוד אבל מאוד קצר יש זאנר שנקרא סיפורים קצרים. חוץ מזה את כותבת את זה בסגנון של תסריט זה אמור להיות כתוב בתוכן של סיפור. לדוגמא "חנצוק מה יש מה קרה לך?" שאלה שיר בלחץ ובדאגה.
אחרת זה לא סיפור זה לא המטרה של אתר זה. אם את צריכה עזרה בנסח הכתיבה את מוזמנת לפנות אליי במייל שלי. שהיה בהצלחה.

08/06/2015 21:54

אוקיי תודה אבה אקח לצומת הלב שלי.

08/06/2015 22:59

לדעתי זה כן קצר מדי ועדיף פחות פרקים ארוכים יותר מאשר הרבה קצרים כי פרק קצר הרבה פחות מעניין ויוצר מתח… ולדעתי האתר הזה הוא למי שרוצה לכתוב סיפור, ולא כל הסיפורים כתובים באותה צורה ואם את לא אוהבת צורת כתיבה של מישהו ואפשר גם להגיד ש*לדעתך* זה פחות נוח או משהו אבל לא לכתוב שככה לא כותבים באתר הזה כי לכל אחד מותר לכתוב איך שבא לו….

08/06/2015 23:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך