זה הפרק השלישי תגיבו אני רוצה לדעת עם אהבתן את הסיפור או לא.

סיפור אהבה פרק 3

09/06/2015 644 צפיות אין תגובות
זה הפרק השלישי תגיבו אני רוצה לדעת עם אהבתן את הסיפור או לא.

*נ.מ של שיר*

אמאלהה היא הייתה עם קוקו רופף בלי איפור וטרנינג שהיה גדול עליה היא בחיים לא הייתה בצףמצב כזה לפני זה.
לקחתי את היד שלה ועלינו לחדר שלה בלי לדבר לקחתי מסרק וסירקתי לך את השיער ואיפרתי אותה ירדנו למטה לקחתי את הגלידה ושתי כפיות וחזרתי לסלון שלהם חן שמה סינתיים סרט וראינו ביחד וצחקנו ביחד פשוט שחכנו מהכל הבנו שרנחנו צריכות להנות מכל רגע שלנו ביחד.
ואז היה לי צלצול בפלאפון הסתכלתי וראיתי \'אמא\'
אז עניתי.
\"היי אמא מה קורה\" \"בסדר איפה את?\" \"אני אצל חן מה רצית?\" \"תחזרי הביתה מהר אני ואבא רוצים להודיע לך משהו.\"
אני כבר ידעתי מה הם רוצים להגיד שכני הולכת לפנימייה אז נפרדתנ לשלום מחן והלכתי לבית.
הגעתי הבית וראיתי את אמא ואבא בסלון יושבים הלכתי לשם והתיישבתי על הספה מול הטלוויזיה .
אמא ואבא התחילו לספר.
\"אז כמו שאת יודעת אנחנו צריכים לטוס מכאן ואת לא רצית לבוא איתנו ומכיוון שאת לא יכולה להשאר בבית לבד באחריות על עצמך אז אני ואבא החלטנו ש… החלטנו לשלוח אותך לפנימייה.
זו פנימייה טובה יש שם ילדים בגילך וגם קטנים וגדולים ממך את תשני ותלמדי שם עד שנחזור.\"
אמא שלי אמרה.
\"ובאיזה יום ושעה אני נוסעת לשם\"
\"את תלכי לשם מחר בבוקר בזמן שהילדים שם יהיו בלימודים.
מיכיוון שידענו שתרצי להיפרד מהחברים אז את יכולה לארגן פה היום מסיבה עם חברים שלך אנחנו נלך ונחזור מחר בבוקר בשעה שמונה.\"
\"אוקיי אני התגעגע אליכם המון אננ אוהבת אותכם הכי הרבה בעולם\"
\"וגם אנחנו אןהבים אותך המוון \" אמר אבא שלי.
עליתי למעלה וישר התקשרתי לחן ואמרתי לה \"חנצ\'ה היום מסיבה אצלי בבית בשעה שמונה את באה אליי בשש וחצי להתארגן\" \"אוקיי אני התארגן רגע מה השעה בכלל\" הסתכלתי בשעון של הלפטופ שלי ואמרתי לה \"עכשיו השעה 16:30\" היום היה לנו חופש כזה התבטל לנו הלימודים.
נכנסתי למקלחת שוב ושמתי פלייליסט של שירים שאני אוהבת מילאתי מים ובזמן הזה כתבתי בקבוצה בווטצאפ שלי ושל חצי מהילדים בשכבה שיש היום מסיבת פרידה אצלי בבית בשעה שמונה.
האמבטיה התמלטה ואני נכנסתי לתוכה.
פתחתי את העיניים שלי וראיתי שאני עדיין במקלחת אז יצאתי ושמתי קרמים השעה הייתה 17:30 עוד חצישעה חן באה אליי.
שמתי טרנינג וירדתי לסלון ראיתי סדרה.
לאחר חצי שעה בערך נשמעה דפיקה בדלת אמא הייתה במטבח ואבא בגינה פתחתי את הדלת וראיתיאת חן ישר קפצתי עלייה בחיבווק אני לא יודעת איך אני אסתדר בלעדייה בפנימייה.
עלינו אליי לחדר והיא הראתה לי את הבגדים שהיא מתלבטת ביניהם:
שמלה שחורה קצרה עם גב פתוח ושרשרת גדולה בצבע זהב עם צמידים מזהב ונעליים עקב שחורות עם פס מזהב ממש יפות או שימלה אדומה סטרפלס עד מעל לברך עם חגורה שחורה ונעליים שחורות עקב.
אמרתי לה שהסט השחור זהב יותר יפה.
ואז עברנו לבחירת בגדים אצלי זה היה או שמלה לבנה קצרה עם כתפיות יפות דקות ונעלי עקב פתוח או שמלה בצבע כחול רויאל ונעלי עקב שחורות או שמלה שהיא בצבע אפור עדין ונעליים אפורות בחרנו את השמלה הלבנה שהיא הייתה ממש יפה בחרתי איתה שרשרת גדולה מתאימה ואז התחלנו להתלבש התלבשתי בשירותים ואז שיצאתי ראיתי את חן\"איזה מהממת את חייימשלי מלכת יופייי בטווח הכי יפה במסיבבה\" היא צעקה לי.
\"אניי יפה את יפה יא מהממת אחת את לוקחת דוגמניות בהליכה של צב\"
לחן ולי יש גוף מהממם ומלא אמרו לנו את זה אנחנו לא מתביישות בגוף שלנו אין לנו ממה.
עשינו מחליק ואני עשיתי גם בייביליס למטה והתאפרנו שסיימנו הצתלמנו כמה תמונות ואמא ואבא כבר הלכו מזמן ואז אנשים התחילו לבוא.
\"יאללב חנצ\'ה מוכנה?\" \"אני מוכנב את מוכנה \"
\"כןןן טוב יאללה נירד\"
יצאנו מהחדר והגענו למדרגות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך