יצא לי פרק לא הכי יפה ... סורי

סיפור אהבה צבאי (על תלמידה וחייל ) פרק 18

18/09/2013 1300 צפיות 7 תגובות
יצא לי פרק לא הכי יפה ... סורי

פרק 18 –
"אתם באות איתנו לפאב ? " שאל נאור בתקווה שיקבל את התשובה שהוא רוצה ,
"אני לא באה … " אמרה מל בקול מצטער , "למה מל ? " שאלתי לא מבינה מוזר .. היא הכי אוהבת לצאת למסיבות .
"כי … אין לי כוח לריב עם גיא על זה " ,"על מה בדיוק תריבו ? " שאל נאור גם הוא לא מבין ,
"כי הוא לא אוהב שאני יוצאת למסיבות בלעדיו בכללי הוא אומר שאני קטנה מידי … "
"ואיי זה כזה חארטה … אבל גם דניאל חושב ככה " עניתי בחצי כעס , "ואי … נו תבואו כל החבורה תהיה שם .. " אמר נאור בקול אמור לשכנע אותנו , "אתה יודע מה … ? אני הולכת למסיבה ! " החלטתי !
"ואיי .. ג'ן את לא רצינית .. דניאל יתחרפן .. " אמרה מל בהלם ..
"אבל באלי נורא ללכת להשתחרר , לתפוס ראש , מחר חופש ! " "ג'ן … נו תחשבי שנייה ,,, "
"לא … אני חשבתי אני הולכת " , "טוב … אז ג'ן אני יבוא לקחת אותך בעשר וחצי ? " שאל נאור
"אני יודיע לך בקבוצה בוואטספ , טוב בוא נלך לכיתה יש צלצול " ובאותו דרך מל נראתה לא מובנה ..
"מה יש מל ? " , "לא כלום אין " וניסתה לעלות חיוך על פנייה , "נו דברי אני מכירה אותך יותר מדי טוב בשביל לדעת שאת לא הכי בסדר " ומשכתי אותה לכיוון המסלעה … "מה את משוגעת ? יש צלצול לכיתה"
"לא נורא יש גם ככה שיעור חברה .. הוא לא חשוב בכלל " עניתי לגן והכרחתי אותה לשבת איתי שם ..
"נו יאללה דברי " ניסיתי לזרז אותה , "לא יודעת את פשוט לא שמה לכלום … אני גם רוצה לבוא לפאב .. אבל אני יודעת על התגובה של גיא ולך לא אכפת מדניאל זה קצת .. מוזר לא ? " הייתי בשוק ממה שהיא אמרה !! , "אני לא מבינה מה את מנסה להגיד ? " , "מה שאני מנסה להגיד לך שתפקחי את העיניים ,!!!
"אוקי … עכשיו עוד יותר אני לא מבינה !! " , "מה יש לא להבין !! כבר לא אכפת לך מכלום " אומרת מנסה לגרום לא לפרוץ במהומה .. "ואיי … אני לא מבינה אותך בכלל " אמרתי לא מבינה מה היא כרגע רוצה מהחיים שלי , "תראי ג'ן אני ממש לא רוצה לריב איתך .. את אחותי " , "אנחנו לא רבות .. אנחנו מדברות מנסות להבין אחד את השני , "זה נראה שכבר לא אכפת לך מכלום .. את לא רוצה להבין את דניאל .. את יודעת טוב מאוד על השיגעונות שלו שהוא חושב שאנחנו קטנות למסיבות בפאבים וזה .. " "אני לא יודעת מה להגיד " ,זה כי אני צודקת , את צריכה להבין אותו .. " "אני כן מבינה אותו !! אבל זה נראה לי שאם פעם אחת אני אלך אז לא יהיה כזה סיפור גדול .. זה כולה בפאב אנחנו נשב שם … נעשה צחוקים נרקוד לא יקרה יותר מזה .. " וחוסר כוח ירד על פניי , "אני יודעת שזה כיף אבל תביני אותו !! וגם הם צודקים אולי אנחנו קטנות מידי בשביל זה .. אבל אני יקשיב לגיא … אני ינסה להבין אותו " , "טוב … אני עדיין הולכת " "תלכי תהני … את אחרי זה תצטערי .. , טוב אין לי כוח ליום המטומטם הזה אני הולכת לבית " אמרה מל בהחלטיות וקמה ללכת , "חכי , חכי לי מל אני באה איתך ."
"ואיי שאני מגיעה לבית אני כל כך הולכת לקפוץ לבריכה !! מצידי אפילו עם הבגדים !! " אמרה בחיוכה הגדול והיפה , "פ'ח כן ממש רק את !! בקושי עם בגד – ים את נכנסת " אמרתי בחיוך וצחקקתי , "את רוצה להתערב איתי ? " , "חחח אין לי בעיה ..! " ,"על מה מתערבים בדיוק? " אמרה ועשתה את עצמה חושבת ."אמ יש לי על מה ! על פנקייקם !! " , "יאלה !! מתאים לי !! " , " אבל מל אנא זכרי עם כל מה שאת עכשיו לובשת את נכנסת !" החזרתי לה בחיוך , "אבל הצמידים היפים שלי והנעליים !" ושחקה את עצמה צפונית , "יאללה לא נורא !! עוד שנייה אנחנו בבית !! " "הגענו .. " מלמלה מל בצער … ואני רק צחקתי .. ולפתע ראיתי את מל רצה לכיוון הבריכה וכן ! היא עשתה את זה !!!!
"קדימה … אני מחכה לאוכל שלי !! " אמרה באושר , "נו .. אין לי כוח אני מזמינה אותך לאכול בגלידה עליי ! " \

****


תגובות (7)

תמשיכייייי

18/09/2013 01:17

תמשיכייייייי!!

18/09/2013 01:38

תמשיכי …

18/09/2013 02:02

מעלףףף מחכה להמשךך

18/09/2013 02:17

תמשיכי

18/09/2013 02:29

מושלם

18/09/2013 04:31

בבקשהה תמשיכיי :-)

18/09/2013 08:02
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך