תהנוו !!3> שבוע טוב , ומהפרק הזה , יתחיל סיפור אהבה בין שניהם , הקושי של הסתגלות המצב שיש לך חבר בצבא והוא קרבי ..

סיפור אהבה צבאי (על תלמידה וחייל ) פרק 8

27/07/2013 1715 צפיות 9 תגובות
תהנוו !!3> שבוע טוב , ומהפרק הזה , יתחיל סיפור אהבה בין שניהם , הקושי של הסתגלות המצב שיש לך חבר בצבא והוא קרבי ..

פרק 8 –
"מה הקטע שלך ? " נכנסתי בעצבנות אל עבר החדר של דניאל , "איזה קטע ? " שאל דניאל בתמיהה , "אל תשחק אותך מטומטם , אתה יודע טוב מאוד למה אני מתכוונת " אמר בכעס "אני לא יודע , דברי " ועוד פעם ניסה לשחק אותה ראש קטן "טוב .. מי שהגעת לבית אתה לא שם עלי… חשבתי שהתקרבנו , כנראה טעיתי .. אנשים טועים אתה יודע ! " "לא יודע מה להגיד לך אמר בקול חלש .. "מה לא יודע ! אנחנו יותר מחודש מדברים ופתאום שחכת ממני ? , אולי פשוט היית מתייחס או משהו כזה " צעקתי לעברו בקול נפגע .. ומאמצע שום מקום נכנסה מל לחדר וצעקה "תגידו אתם רציניים ? מה הולך פה ! " וישר אני ודניאל צעקנו " מל לכי מכאן ! " והיא ישר הלכה מהחדר .. וישבנו אחד מול השני לפחות 2 דקות בשקט .. אף אחד לא הוציא מילה מפיו , ולפתע אמר "את יודעת משהו .. יותר מחודש אני רק חושב עלייך … אני לא יכול יותר , את משגעת אותי בכל המובנים ! שיגעת אותי כבר , אני לא יודע מה לעשות , מכל הודעה הייתי מקווה שזאת את ! אז אל תאמרי שאני שוכח אותך ! כי הלוואי שהייתי שוכח אותך תביני את זה .. " לא ידעתי מה להגיד .. "מה קרה את שותקת ? אין לך מה להגיד ? " שאל דניאל בייאוש ..
****
היא לפתע התקרבה אליי , והתיישבה עלי משום מקום שמה את ידה מאחורי צווארי ואמרה לי בלחש באוזני " גם אני ככה .. " ועבר צמרמורת בגופי .. ופשוט נישקתי אותה … התנשקנו כל כך בתשוקה ומתי שהפסקנו הרמתי אותה והיא אמרה "חכה.. מה זה אומר עלינו .. ? " "את רוצה להיות איתי ? " "ברור .. " אמרה בחיוך ביישני , ונשקתי אותה … "אני מקווה שאת לא עושה את זה עם כל בן שאת רבה אתו .. " אמרתי בחיוך "חח אני כן ! " אמרה בצחוק "היי ! " "סתם סתם .. רק לך עשיתי את זה .. אתה הנשיקה הראשונה שלי " הייתי בשוק .. היא מנשקת טוב איך זאת הפעם הראשונה שלה ? … " חח רציני ? " "חח כן " אמרה בביישנות "אז אני המיוחד שאתו קרה לך הנשיקה הראשונה " "לצערי הרב .. " והתיישבה עליי "מזה לצערי הרב ? את צריכה להתגאות בזה " ונשקתי ללחיה "מישהו כאן אוהב את עצמו ! " והחזירה לי נשיקה , "דניאל וג'ן רדו לאוכל קידוש , "אוקי אנחנו באים " וירדנו והתיישבנו בשולחן אחד ליד השני , ועברתי את ידיי על רגלה , "דניאל היום אתה יוצא ? " שאלה אימי "כן , עם צליל כנראה ושם מחכים לנו כל החבורה " והסתכלתי לעבר ג'ן לראות מה התגובה שלה "הא באמת ? תהנה " אמרה "תודה ג'ן " … ונתקע השיחה מצלצול הדלת , "צליל " צעקה בהתרגשות מל , "מה לא ראית אותי , היום הייתי פה " אמרה לה "לא .. הייתי אצל " ואז היא עצרה ולא המשיכה "אצל .. ? " שאלתי והיא הסתכלה על מל וצליל בכדי לעזור לה וישר קפצה ג'ן ואמרה "היא הייתה אצל עדן , אחות של גיא אתה יודע " "טוב .. " אמרתי בחשד .. משהו הם מסתירות ממני "טוב צליל בואי שבי " אמרה מל "יושבת .. והיא ישבה לידי , ואז היא לחשה לי בסוד , "אני רואה הכל" וצחקקתי ואימי שאלה "צליל ודניאל רוצים לשתף אותנו במה שמצחיק אתכם ? " הצטרפה ג'ן לשאלה , "כן באמת מה בדיוק מצחיק אותכם " .. "סתם בדיחה פרטית " התחלנו להרים את הצלחות והסכום לעבר המטבח בכדי שהמנקה תנקה , "בואי צליל לבחוץ " "חכה אני באה , בואו מל וג'ן גם "אמרה צליל הלכנו לבחוץ ומשכתי את ג'ן שתשב עליי , "מה הולך פה ? " שאלה מל כאשר היא בשוק "אנחנו חברים .. " אמרה ג'ן בביישנות …
וישר קפצה עלייה מל וצליל במזל טוב , והחלנו לעביר שם צחוקים …
"טוב ידידי היקר יש לנו ללכת למסיבה חמוד " אמרה צליל "נכון אני כבר מוכן " "טוב יאלה קח את המפתחות למכונית " וג'ן נתנה לי חיבוק ונשיקה ולחשה לי ."תהנה חייל , ותזהר " "טוב קטינה שלי "


תגובות (9)

מהממם תמשיכייי ((:

27/07/2013 03:58

תמשיכיי

27/07/2013 04:02

תמשיכי

27/07/2013 04:37
LOL LOL

תמשיכי

27/07/2013 04:55

תמשיכיי

27/07/2013 05:25
~~

תמשיכי…. דחוףףףף !!

27/07/2013 05:27

תמשיכי דחווףףףף

27/07/2013 06:16

יאייי תמשיכי !!

27/07/2013 09:59

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

27/07/2013 12:01
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך