אני יודעת שלא הכול מובן אבל בהמשך תבינו למה היא בכתה ולמה היא כולכך שונאת אנשים כמו החייל הזה :-)

סיפור אהבה- צבאי- פרק שלישי

24/08/2013 900 צפיות 3 תגובות
אני יודעת שלא הכול מובן אבל בהמשך תבינו למה היא בכתה ולמה היא כולכך שונאת אנשים כמו החייל הזה :-)

אוווף אני שווווונאת אותו איזה שחצן…. הוא מתחיל עם כול אחת במסיבה הזאת!
פתאום חבר שלו ניגש אלי…
"למה את לבד?'" הוא שאל
"סתם אני עוד מעט אקום לרקוד"
"שתדעי שאת ממש יפה…:-) " הסמקתי ולא ידעתי מה לענות
"אמממ תודה… אני אפילו לא יודעת איך קוראים לך"
"חחח קוראים לי מייק ולך יפיפייה?"
"ליהי ובבקשה אל תקרא לי ככה" כשהוא קרא לי ככה נהיה לי דמעות בעיניים ניסיתי לא לבכות אז פשוט קמתי והלכתי לשבת בספסלים ליד הבריכה והתחלתי לבכות… פתאום אני שומעת מאחורי קול שאומר "אני מצטער לא ידעתי שתתחילי לבכות מיזה" הסתרתי את הפנים ושאלתי למה הוא מתכוון?! ואז הוא ענה "לא ידעתי שאת לא אוהבת מים עם הייתי יודע לא הייתי זורק אותך למים" הוא התיישב לידי וחיבק אותי מאחורה ולא רציתי להגיד כלום באותו רגע אז הוא אמר "זה לא אשמתי שהסתכלת עלי ככה ;-) " התעצבנתי והתחלתי לצרוח "מי הסתכל עליך בכלל?! אתה סתם נרקיסיסת שחושב שכולם דלוקות עליו אז אני לא אחת מכולם וכול פעם שאני מסתכלת עליך באלי להקיא וזה שאני בוכה זה ממש לא בגללך אתה לא יודע כלום אז אתה מוזמן לחזור לזונות שלך!!!" יצעתי מדעתי אני לא מבינה כמה אפשר להיות אנוכי כמה! הייתה שתיקה ואז הוא התחיל לצרוח עלי גם "נראה לך שרק החיים שלך קשים?! שרק לך רע? אז חמודה שלי זה שאני לא בוכה מכול שטות לא אומר שהחיים שלי תותים" הוא קם והלך לא יכולתי להסתכל עליו הוא פשוט הגעיל אותי!הלכתי לחפש את נוי כדי שניסע לבית…. כשמצאתי אותה היא הייתה מסטולה מתה ובנים ניסו לגעת בה, לקחתי אותה מהר לאוטו ומשם נסענו לביתי התקשרתי לאמא של נוי אמרתי שהיא יושנת אצלי…..

הגענו אלי לבית ג'סטין כבר ישן לקחתי את נוי למקלחת שפכתי עליה מים קרים ושמתי אותה על המיטה היא ישר נרדמה ואני לא הצלחתי רק חשבתי על החצוף זה איך הוא מעז בכלל לשפוט אותי?! בסביבות 4 בבוקר נרדמתי.

★★★★★★★★★

קמתי בסביבות 11 ראיתי שנוי לא בחדר ירדתי למטה היא הייתה במטבח-
"בוקר טוב פרינסס" אמרה עם חיוך ענק
"חחחח בוקר טוב" אמרתי ואז שמתי לב שג'סטין לא בסלון, בדרך כלל הוא ער בשעות האלה כבר אבל הפעם הרגשתי שמשו מוזר אבל חשבתי שהוא בטח עייף או משו .
"אז מה? איך היה אתמול ראיתי אותך שפוכה" שאלתי את נוי בציניות כזאת
"חחחח כן שתיתי אתמול מלא אבל את לא מבינה נכון החייל החתיך?"
"נו מה איתו?" כולכך לא רציתי לישמוע עלי אבל ניסיתי לענות בהתלהבות כדי שלא תחקור אותי אחר כך….
"אז גיליתי ש…."
"ש…. נוי אל תלחיצי אותי"


תגובות (3)

מהממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!

24/08/2013 10:10

תמשיכיייי דחופפ!!!
מושלם ברמות…:)

24/08/2013 10:14

מושלם

24/08/2013 12:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך