סיפור אהבה קצר חלק ראשון

בת-אל77 03/10/2016 615 צפיות 2 תגובות

זה היה בחוף הים. אני ישבתי על החול הנעים, והיא הלכה עליו וחייכה.
"דני" היא אמרה את השם שלי וחייכה.  חייכתי אליה חזרה, וקמתי מהחול וניגשתי אליה. החזקתי את ידה, והבאתי בעינייה הכחולות. היא כל כך מהממת עם השיער הבלונדיני, והעיניים הכחולות שלה. היא קירבה את ראשה אליי ונישקה אותי.  "אני אוהבת אותך" היא אמרה,
"גם אני" אמרתי לה.
…….. 
יום למחרת.
קמתי וראיתי אותה מול עיניי, הרגשתי אושר כל כך אמיתי.
השעה הייתה 14:00 בצהריים. בשמונה יש את המסיבה של רועי.  קמתי מהמיטה והלכתי לכיוון האמבטיה, צחצחתי שיניים ולפתע שמעתי דפיקות בדלת. ירדתי למטה עם המברשת בפה, ופתחתי את הדלת ראיתי את ליטל עומדת ומחייכת אליי. מה היא רוצה הפעם.
"כדי שתגידי למה באת לפה" אמרתי לה,
"כי אני אוהבת אותך" היא אמרה לי וחייכה,
"תקשיבי אני אוהב את שובל, אני לא רוצה אף אחת אחרת, אני מציע לך ללכת" אמרתי לה.
היא התקרבה אליי וליטפה לי את היד, ומיד העפתי את היד שלי ממנה.
"דיי זה לא מתאים, אני אוהב את שובל, ושובל חברה טובה שלך, תלכי מפה" אמרתי לה בכעס.
"טוב איך שאתה רוצה" היא אמרה  בכעס והלכה.
"מאמי אתה פה" שמעתי את שובל צועקת מלמעלה,
"כן מאמי, אני פה למטה עכשיו אני עולה" צעקתי לה.
עליתי למעלה וראיתי את שובל בחדר השינה, על המיטה היא לא ניראת כל כך טוב.
"מאמי מה קרה?" שאלתי אותה בקול מודאג,,
"לא יודעת באלי להקיא" היא ענתה לי,
"אני יכין לך תה?" שאלתי אותה,
"לא מאמי אני רק רוצה לנוח, אל תדאג אני ינוח טיפה ואני בטוחה שאני ירגיש יותר טוב" היא ענתה לי.
ליטפתי את שערה הבלונדיני, קירבתי את ראשי אליה ונישקתי אותה.
הלכתי לכיוון האמבטיה להמשיך את צחצוח השיניים. לפתע אני שומע את שובל מקיאה.
סובבתי את ראשי, ראיתי אותה מקיאה. כולה אדומה נהייתה.
"מאמי" צעקתי וניגשתי אליה.
"אל תדאג הכל טוב, קצת לא הרגשתי טוב" היא אמרה לי,
"מאמי את הקאת, את בטוחה שהכל בסדר" אמרתי לה,
"כן הכל טוב, תהיה רגוע, אני מרגישה הרבה יותר טוב עכשיו" היא אמרה לי.
שובל שטפה את הפה שלה, וצחצחה את שינייה הלבנות והמהממות. ירדתי למטה למטבח להכין את הנס קפה שהיא אוהבת. הכנתי לשנינו את הנס ושמתי את הכוסות בשולחן בסלון. היא הגיעה לסלון ושתתה את הנס.
"מאמי את רוצה ללכת למסיבה של רועי" אמרתי לה,
"ברור מאמי" היא אמרה לי וחייכה.
שמענו דפיקות בדלת. שובל הלכה לפתוח את הדלת. זאת הייתה ליטל.
"היי" ליטל אמרה וחייכה לשובל, ושובל החזירה לה חיוך מזויף. היא נכנסה והתיישבה לידי. היה שקט לרגע.
"ליטל למה באת?" שאלתי אותה במבט כועס,
"רציתי לדבר אם שובל לבד ואני רואה שאתה פה… טוב אני בכל זאת ידבר" ליטל אמרה.
אין לי כוח למשחקים שלה.
"כן אני מקשיבה" שובל אמרה לה,
"רציתי לדבר איתך על החבר המדהים שלך" ליטל אמרה בציניות. "רציתי לשתף אותך כבר הרבה זמן אבל… טוב אני פשוט יגיד אני ודני שכבנו… זה היה מתי שרבתם והלכת להורים שלך" היא אמרה.


תגובות (2)

נשמע ממש מעניין!
מחכה לחלק השני :)

04/10/2016 13:35

"החזקתי את ידה, (והבאתי) [והבטתי] בעינייה הכחולות." – אפשר לחתור לרגש ולרשום 'טבעתי בעיניה הכחולות.
"כד[א]י שתגידי למה באת לפה" אמרתי לה,"

אני לא מתכוון לעבור על כל נטקסט כדי לתקן.
חסר נקודות בסוף משפט ויש כמה פסיקים מיותרים.
אני מצפה להמשך.
בהצלחה :)

04/10/2016 22:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך