סוואגית סלינטור
אוקיי אז ככה לפני שאני מתחילה החלטתי להתחיל להעלות סיפורים שמבוססים על סרטונים ביוטיוב שאיתם מעלים סיפורי אהבה אני רק כותבת את זה יותר מפורט וכל פעם אני ייתן קישור לסיפור . וואו אני לא מאמינה שאני כתבתי את הדבר הארוך הזה.. אז איך? אני אשמח לתגובות

סיפור אהבה שלא נגמר..

סוואגית סלינטור 28/03/2014 1774 צפיות 3 תגובות
אוקיי אז ככה לפני שאני מתחילה החלטתי להתחיל להעלות סיפורים שמבוססים על סרטונים ביוטיוב שאיתם מעלים סיפורי אהבה אני רק כותבת את זה יותר מפורט וכל פעם אני ייתן קישור לסיפור . וואו אני לא מאמינה שאני כתבתי את הדבר הארוך הזה.. אז איך? אני אשמח לתגובות

הסבר ב'רציתי להוסיף'

הם היו זוג מושלם. הזוג הכי יפה שיש הם אהבו אחד את השני, תמכו אחד בשני הם היו האוויר לנשימה אחד של השנייה. כולם קנאו בהם הייתה להם אהבה נדירה אהבה.. שיש רק בסרטים.
הכל היה יפה הם אהבו אחד עם השני יותר ויותר עם הזמן הכל היה בסדר עד ש.. היא אמרה לא את המשפט ששינה ה כ ל. 'אני אוהבת אותך אבל איך אני יגיד לך..חייבים להיפרד!'.
הוא לא הבין הוא היה כל כך מבולבל 'למה?' שאל 'הכל היה מדהים. למה זה חייב להיגמר?' שאל בקול שבור היא אמרה לו 'לא משנה למה.. פשוט על תשכח שאני אוהבת אותך.. אבל זה חייב להיגמר' .
זהו, זה נגמר שניהם היו שבורים כל אחד בדרכו עם כמה שזה כאב זה היה חייב להיות כך. הם לא הפסיקו לחשוב אחד על השנייה. זה פשוט כל כך כאב.
למה?
יהא דיברה עם החברות שלה. היא סיפרה להן על חברה אחרת שלה ש.. 'היא אמרה לי שהוא צחק עליי עם חברים שלא. הוא צחק על זה שאני תמימה. שהוא בכלל לא אוהב אותי. הוא פשוט לא יודע איך לגמור את זה..' אמרה שעיניה מלאות דמעות שמאיימות להיתפרץ. אבל.. זה היה מאוחר מידי נהר של דמעות יצא מעיניה. היא הייתה חייבת להיפרד ממנו אבל.. זאת הייתה טעות, זאת הייתה הטעות הכי גדולה שלה.. כי אחרי יומיים גילתה את הדבר הכי כואב שיכול להיות. היא גילתה שהחברה הזאתי יצאה איתו. אם הבחור שאמרה שצחק עליה. היא גילתה והבינה שהכל היה שקר!
היא לא הפסיקה לבכות לרגע. היא הייתה כל כך שבורה.. כאב לה כל כך שרצתה למות..
אחרי שבוע הוא וה'חברה' שלה נפרדו, הוא בא אליה ואמר לה 'אני אוהב אותך, אני רוצה לחזור'
היא הייתה הבנאדם הכי מאושר שקיים באותו רגע היא הבינה שהוא הבין את השקר של חברה אז.. היא הסכימה והם חזרו להיות הזוג המדהים שכולם אהבו.
לאחר חודש זה קרה שוב פעם הם נפרדו.. עבר זמן רב והגיעה יום הולדה של הנערה. היא הגיעה לבית וכולם ארכו לה מסיבת הפתעה. כאשר נכנסה לביתה צעקו ל'מזל טוב' רק דבר אחד הרס את השמחה.. שמה, מאוחרה הוא היה מתנשק אם אחרת. היא הייתה משותקת לכמה שנייה היא לא הייתה מסוגלת לזוז. אך לאחר שניות אחדות היא חזרה לעצמה הסתובבה חזרה ורצה בוכה, לא רצתה שאף אחד יראה אותה ככה, לא רצתה שאף אחד יכיר בחולשותיה..
הוא ראה אותה. בשניה התנתק מהנערה ורץ אחריה. הוא הספיק לתפוס אותה, הוא תפס בידיה וסובב אותה אליו. 'אני מצטער.. אני כל כך מצטער לא ראיתי שאת שם.. אבל זה נגמר בינינו זה לא אמור לפגוע בך' אמר הסתובב והלך. משאיר אותה ילדה עם לב שבור..
עבר חודש הוא והבחורה מהמסיבה עדיין ביחד אבל הם.. הם חזרו לדבר, הם מתקרבים שוב
מתאהבים שוב.. זה לקח קצת זמן אבל הוא הבין.. הוא הבין שהבחורה שיצא איתה לא תפסה שום חלק אפילו לא קטן בליבו, הוא הבין שעשה טעות.
הם חזרו אבל בסתר, אם כמה שרצו שזה ישאר כך זה לא הצליח כי תוך כמה ימים כולם כבר ידעו. כנראה.. כנראה שזה מה שהרס הכל. הם היו ביחד חודש וחצי, חודש וחצי שם סיוט הם לא הפסיקו לריב! כל יום פגע בה מחדש והיא חזרה בוכה. כל יום פגעה בו מחדש והוא חזר שבור.
אבל העניין הוא.. שהם לא הפסיקו לריב על שטויות, אנשים סכסכו. לאנשים האלה כנראה כאב לראות את האושר שלהם. לראות שמישהו שהוא לא הם מאושר כמו שאף אחד לעולם לא היה ויהיה. לרגע! לרגע אחד הכל הסתדר, אבל אז הכל השתנה. הוא התחיל לסנן. הוא לא ענה לפלפון,להודועות להתראות מהפייסבוק לשום דבר..
אז זה קרה הוא אמר לה את זה 'אני לא חושב שזה מסתדר.. אני רוצה להיפרד' אמר ועיניה התמלאו בדמעות מה שחשבה שלזמן מסוים אפילו אם קטן יפסק.
'למה?' שאלה 'הכל היה בסדר ביננו..' אמרה 'אני לא אוהב אותך יותר' אמר לה וזה הרגע שהכל באמת נהרס הכל נשבר במיוחד הלב שלה..
הם לא דיברו כעבור יומים שמעה את השמועה שפגעה בה יותר מכל 'שהוא היה איתה הוא היה אם אחרת' 'יש לו מישהי אחרת' השמועות האלה גרמו ללב שלה להיפגע עוד יותר ממה שחשבה שיכול לקרות.
ועוד פעם הוא השאיר אותה ילדה עם לב שבור..
שבוע לאחר מכאן הוא הגיע.. הגיעה לחייה אהבה חדשה! הוא אהב אותה כל כך הוא רצה אותה יותר מאשר רצה משהו אי פעם. סוף סוף הוא לקח אותה לצד ואמר לה 'אני רוצה להיות איתך אני רוצה לזכות לאהבה שלך.. אתר וצה להיות איתי?' שאל היא לא ידעה מה לענות עד שבסוף החליטה 'כן' ענתה לו בחיבוק רחב. הוא תפס במותניה ונישק אותה נשיקה מלאת אהבה.
כולם ראו השמועות התחילו להסתובב עוד הפעם 'הם ביחד!' 'הם חברים'.
הוא שמע את זה. הוא שמע את השמועות רק כאשר שמע אותן הבין את הטעות הענקית שעשה. הוא הבין שהוא עדיין אוהב אותה ואף פעם לא הפסיק! הוא היה שבור!
עברו חודשיים והם עדיין היו ביחד, הם היו מאושרים, היא הייתה מאושרת. אבל הנער לא יכל לשאת זאת יותר הוא אהב אותה! הוא רצה אותה חזרה! הוא רצה אותה איתו..
הוא הלך עליה ואמר לה 'אני מצטער! אני אוהב אותך, אני לא מצליח להוציא אותך מהראש. לראות אותך איתו פשוט שובר אותי!' אמר לה במבט ובקול שבור.
הם התחילו לדבר היא סיפרה לו. היא סיפרה לו את כל הדברים עליו שסיפרו לה את כל הדברים שהוא בעצם לא ידע עליהם כלל. הוא נשבע לה שהכל לא נכון, שהכל שקר!
אבל לא משנה מה הוא אמר שום דבר לא ישנה את דעתה. כמה עוד אפשר? כמה עוד אפשר לפגוע אחד בשני. היא הייתה פשוט אבודה 'אני לא יכול אני לא יכול לראות אתכם! אני לא יכול לראות אותך עם מישהו אחר זה הורג אותי..' אמר לה.היא לא ידעה מה לעשות.
להסתכן?
להיפרד?
להישאר.. ואולי לאבד את אהבת חייה?
היו לא כל כך הרבה שאלות בראשה.. אך לכולן לא היו תשובות.
הכל כבר שונה, ברגע שמשהו אחד נגמר משהו חדש מתחיל. הרי כל סוף הוא התחלה חדשה.
התחלה אולי טובה יותר! טובה יותר ממה שהיה לה וכבר נגמר..
אבל לא משנה מה יהיה! אהבת אמת נשארת לעד בסופו של דבר הם יחזרו להיות יחדיו לא משנה מה כי אהבה שלהם היא אהבה מיוחדת.. כי יש להם סיפור אהבה שלא נגמר..


תגובות (3)

ואוו זה ממש יפהההההההההההה
אהבתי מאודדד❤️

28/03/2014 19:03

וואי מהמםם

28/03/2014 19:28

זה מהמם !!!
זה באמת סיפור אהבה שלא נגמר D:

31/03/2014 14:34
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך