>Angle<
הסיפור ממש מעניין (הולך להיות) ואני ממש מקווה שתכתבו דמויות:) אחרת אני אצטרך להתחיל לכתוב לבד את הסיפור וזה יהיה די כשלון. החיים שלי זה מוזיקה ואני הולכת להביע את עצמי בסיפור הבא. הוא באמת חשוב לי. מקווה להצלחה שלו:)

סיפור בהמשכים חדש- הרשמת דמויות!

>Angle< 09/04/2014 1874 צפיות 24 תגובות
הסיפור ממש מעניין (הולך להיות) ואני ממש מקווה שתכתבו דמויות:) אחרת אני אצטרך להתחיל לכתוב לבד את הסיפור וזה יהיה די כשלון. החיים שלי זה מוזיקה ואני הולכת להביע את עצמי בסיפור הבא. הוא באמת חשוב לי. מקווה להצלחה שלו:)

טוב אני הולכת לכתוב סדרה חדשה, שיקראו לה שיר חיי,
העלילה שלה הולכת להיות בעצם על זמרת בלהקת מוסך קטנה, שמתקבלת ללהקה בין לאומית, בשם BLUE, מתאהבת באחד הזמרים, וחייה משתנים כאשר יוצאת איתו ועם הלהקה לסיבוב הופעות עולמי שנמשך שנה, ובו הפתעות רבות משנות אותה.
אני רציתי הפעם שהקוראים יתנו דמויות כי אז הם יהיו יותר מעורבים. אז ככה, אני צריכה שתתנו לי 4 בנות ו-4 בנים.(שם, גיל אופי, תחביבים- אני מקבלת הכל. תעצבו את עצמכם או את מי שהייתם רוצים להיות. זה ממש מהנה. לראות מה קורה עם הדמות שלכם.)
כל הקודם זוכה!
בינתיים הנה הדמות הראשית:
שם: גלי בן אמנון
גיל: 16
אופי: מצחיקה מאודד, חכמה, מצטיינת בלימודים, אוהבת לשיר, סבלנית, רגועה, מתיידת בקלות, זורמת עם הכל
מראה: גובה בינוני מושלם. שיער ג'ינג'י ארוך חלק תמי אסוף בצמה משולבת, עיניים ירוקות בהירות, ריסים ג'ינג'ים, עור בהיר, פנים יפות מלאות נמשים, רזה.
תחביבים: גלי אוהבת לשיר והחלום שלה הוא להיות בלהקה מקצועית. היא משחקת טניס, בתור תחביב.
רקע: גלי גרה בקנדה עקב העבודה של אבא שלה. היא ומשפחתה גרים בבית פרטי גדול ויפה עם כלבה בשם הארלי. ישלה אחות גדולה, קוראים לה הדס, להדס יש חבר שגדול ממנה בשנה, דני, ההורים שלה לא מרוצים מזה אבל לא אכפת לה. להורים של הדס קוראים איילת ומני, וכבר תקופה ארוכה שהם רבים. גלי לומדת בבית, ונהנית מזה. כל יום חמישי בערב יוצאת למוסך של חבר שלה, אביתר, להתאמן עם הלהקה שלה על שירים. הם מתכננים להופיע המשחק הכדורגל בניו יורק, הם מתאמנים כבר חמש שנים. החברה הכי טובה של גלי היא תמר, תמר יפה, יש לה שיער בלונדיני, עיניים כחולות. בחורה מהסרטים. לחבר של תמר קוראים איתמר. גם הוא בלהקה כמו תמר. הם מן חבורה כזאת.
———————————————————————————————-
בעקרון אתם יכולים לבחור לכם אחת מן הדמויות שמסופרות ברקע של גלי, ולספר עליהן.
אני ממש מקווה להצלחה:)
לבקשת המחברים האחרים, הנה קישור לתמונה של גלי.
http://img.mako.co.il/2012/08/25/SamuelSilva1_c.jp


תגובות (24)

אוף… אין לי כוח לרשום דמות.
תמשיכי בכל זאת.

10/04/2014 07:11

    חבל…. אולי תרשמי בכל זאת?
    אם לא תרשמי, לפחות תיהי פעילה בסיפור?

    10/04/2014 07:29

    אני ארשם בקרוב…. אבל זו תהיה דמות מאוד פשוטה, אין לי השראה כרגע.

    10/04/2014 07:34

טוב, אני אקח את תמר.
שם: תמר
גיל: אני רוצה שתהיה קצת קטנה יותר, אז כמעט חמש עשרה.
מראה: את די תיארת אבל: שיער בלונדיני חלק בהתחלה אבל גלי בקצה, ארוך, עם גוונים זהובים וחומים טבעיים, עיניים כחולות גדולות מאוד, לא שזופה אבל לא חיוורת, לבנה יחסית, רזה ודי נמוכה, עצמות אגן בולטות מאוד.
אופי: נחמדה, אוהבת לעזור, היפראקטיבית.
רקע: ההורים שלה רוסיים, שונאים את הרעיון של הלהקה, היא גרה אצל אביתר לאחר שברחה מהם?

10/04/2014 07:37

    מעניין, את מרשה לי לשנות את הקטע של הבריחה?

    10/04/2014 08:49

    ברור

    10/04/2014 09:31

שם: שון
גיל: 16 וחצי
מראה : שיער חום , עניים כחולות , רזה קצת , וקצת ( ממש קצת ) שזוף .
אופי : עקשן , נחמד , קצת מרדן .
תחביבים : אוהב ליגלוש ( על גלים), מתופף בלהקה , אוהב לשחק במחשב ליפעמים.
רקע

10/04/2014 08:03

סליחה זה לא המשיך לי אז הנה ההמשך /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

רקע: הוא גדל ללא אמא , אבא שלו עובד כל היום , בישביל הפרנסה , הוא התחיל לתופף בגיל שבע . יש לו כלב ( שם הכלב הוא שוקו ) , אבא שלו רוצה לי מסור אותו , כי הוא לא מאולף . אביו עדיין לא יודע על הרעיון שתהייה להקה .

10/04/2014 08:14

    אהבתי, אקח!

    10/04/2014 08:50

אפשר לעשות יותר מדמות אחת ( יש לי עוד אחת )

10/04/2014 09:25

?????

10/04/2014 09:25

לתת עוד דמויות?? ומתיי את תתחילי??

10/04/2014 13:35

בכיף, כמה שבאלך

10/04/2014 15:24

    (בעקרון צריך שני בנים, שתי בנות, יש לי בן ובת, אז… בכיף

    10/04/2014 15:25

    ממש בקרוב אני אתחיל, שיהיו לי את הדמויות, אני מקווה שיהיו קוראים.

    10/04/2014 15:27

אמממ…אני גלי=)
אפשר את הקישור לתמונה, כאן, כי אני לא יכולה לעשות העתק לתמונה כי אי אפשר להעתיק מהסיפור -_-

10/04/2014 15:31

פשוט באלי לראות אם היא דומה לי, שריקה ^~^

10/04/2014 15:32

שם: מייקל
אופי: נחמד , מעצבן בדרכו , קצת שוויצר .
מראה: שיער שחור ומעט חום כהה , עניים בצבע תכלת , קצת רזה .
רקע: אביו עובד כקצין בצבא חייל הים לכם הוא לא נימצא בבית . אמא שלו מעצבת אופנה ונסעת לכל מני מדינות, כך שגם היא לא בבית. יש לו תוכי בשם ג׳קו . הוא נישאר לבד בבית וזהב שיגרה אצלו . בזמנו החופשי הוא מתאמן בגיטרה .
תחביבים: מנגן בגיטרה , שחקן כדורסל מעולה .

יש לי עוד אחת אבל אם לא יעשו אני יעשה

10/04/2014 17:01

    מעולה, לקחתי, וזה בסדר, את יכולה לעשות עוד דמויות זה תמיד טוב.
    ,,כל המוסיף הרי זה משובח"

    10/04/2014 19:01

רק להבהיר… אני בן אבל ליפעמים אחותי גם ניכנסת לכאן….

10/04/2014 19:02

שם: שירה
גיל: 16
אופי: נחמדה , מתיידת בקלות , לעיטים קרובות מעירה הערות עוקצניות .
מראה : בלונדינית עם עניים כחולות , רזה , גבוהה קצת .
רקע : היא זמרת בלהקה , אבא שלה הוא שחקן שחקן קולנוע מפורסם כך שתמיד רצה לשילוח אותה לבית ספר פרטי במיקום להיות בלהקה . אבא שלה , לא נימצא בבית עד אחר הצהריים כי הוא עובד . היא רצתה לבלות יותר בחברתו , מה שלא הלך לה.0
תחביבים : בעיקר שרה. ואוהבת לירכוב על סוסים

10/04/2014 19:13

    אוקיי, סליחה, התמונה הטעתה אותי, וזהו היום אני מתחילה את הסיפור, יש לי מספיק דמויות.

    11/04/2014 08:44

למה את לא מעלה אותו?

12/04/2014 08:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך