כאן זה בעיקר המחשבות והתלבטויות שלי על האהבה הנוכחית.
תגיבו את דעתכם:)
*כל מה שכתוב כאן אמיתי וקורה סמוך לתאריך ההעלאה לאתר.
אלה החיים האמיתיים שלי.

סיפור האהבה שלי פרק 3

18/01/2014 617 צפיות אין תגובות
כאן זה בעיקר המחשבות והתלבטויות שלי על האהבה הנוכחית.
תגיבו את דעתכם:)
*כל מה שכתוב כאן אמיתי וקורה סמוך לתאריך ההעלאה לאתר.
אלה החיים האמיתיים שלי.

אני מרגישה הרבה יותר טוב מאשר איך שהרגשתי אחרי המסיבה. סוף סוף יש לי מישהו לספר לו את מה שיש לי בלב. וזה לא קל. אני לא מפסיקה לחשוב עליו אבל אני בטוחה שיש עוד מישהי שבדיוק כמוני.חברה שלו. עוד באותו הרגע שגיליתי שהם חברים חשכו עיניי כי הבנתי שלא יהיה לי סיכוי. אבל אני רואה שהוא מתקרב אלי ואני שומעת אותו אומר את השם שלי הרבה פעמים ביום וכל פעם אני בטוחה שזה רק מתוך ידידות או שהוא רוצה את הקשר איתי רק בשביל להעתיק בלימודים. זו גם אפשרות הגיונית. חברה שלו היא טיפוס ספורטיבי , לא כל כך משקיעה בעצמה. אני בדיוק ההפך – אני גרועה בספורט (בינתיים-אני לא יודעת מה יהיה בהמשך) אני משקיעה בעצמי – אם זה באיפור,תסרוקות, בגדים יפים (לפחות לדעתי) ואני רואה שהוא נמשך אליי. אז את מי הוא יותר אוהב ? את חברה שלו שהוא בקושי רואה אותה והם התנשקו? את הילדה מהכיתה שלי שהיא גם ספורטיבית,גם משקיעה בעצמה וגם הוא נישק אותה אתמול בלחי במשחק 'חגורה' ? או אותי – שבהשוואה לאחרות יש ביננו בקושי קרבה? כל הזמן אני חושבת שאולי הוא רוצה אותי בתור ידידה אבל אז נזכרת בדיבור שלו אליי ושוללת את האפשרות. למה זה כל כך קשה להיות מאוהב ?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך