דןדנה
ממשיכה מחר! אז... איך היה הסיפור?

סיפור האהבה של קרן פרק 15

דןדנה 21/04/2014 751 צפיות 3 תגובות
ממשיכה מחר! אז... איך היה הסיפור?

יש פה…

================================================================== חתול!
ודני אלרגי לחתולים!
מהר אני יוציא אותו!
אוי לא דני בא.
הוצאתי אותו החוצה ואמרתי: "היי דני".
"היי אהובתי!" ענה לי.
"רוצה לים? חם היום". שאל.
"כן מאוד" אמרתי.

*#~בים~#*
"בוא למים" צעקתי לדני מרחוק הוא הוריד חולצה ובא. היינו בים נהננו מאוד!
אכלנו פירות וארטיקים נכנסנו לים יהיה כיף.
הגענו הביתה ושמענו מוזיקה מהבית, פתאום הפסיקה המוזיקה.
נכנסנו הביתה וראינו בלונים וכולם צרחו: "הפתעה! מזל טוב יומולדת שמח!" שמחתי כל כך איך שכחתי? היום ה- 22 לאוגוסט נכון!
אני סוף סוף בת 18 יששש ועוד עשו לי מסיבת הפתעה!!
כל מי שאני מכירה היה פה: אמא, אבא, שני, זואי, דני, גיא, אופק, אלון, כל הכיתה! כל השכבה! כולם! וגם אורי, גל ובר!

ממשיכה מחר!


תגובות (3)

אני חייבת להעיר שאת עושה פרקים ממש קצרים ואני מחכה לסיפורים שלך ואז את מאכזבת כי את עושה פרק ממש קצר וגם אני חייבת להגיד שהעלילה טיפה משעממת…. פתאום היא ראתה חתול?! אז היא הוציאה אותו , הוא שאל אותה משהו והיא ישר הסכימה, והכי צפוי ודפוק (סליחה אבל הייתי חייבת) זה שיש לה יום הולדת והיא שכחה אותו!!! קראתי אל זה אולי מיליון פעם זה מתחיל לשעמם….. את כתבת 15 פרקים ואני יכולה לכתוב את כל הפרקים שלך בחצי עמוד של word אולי במקרה הכי טוב טיפה יותר תקלטי זה משעמם צפוי ודפוק. אם את כותבת סיפור תדמידי ואל תכתבי כל חמישה ימים את מאבדת קוראים בקיצר חרא סיפור וחרא כותבת….

21/04/2014 21:25

רוני תרגיעי אני לא כתבתי חלק מזה יש איתי חברה שפשוט נכנסת וכותבת בשמי זהו!

22/04/2014 19:29

את צודקת! חרא כותבת! כי זאת לא אני! פרצו לי כאן שהייתי בחול וכתבו במקומי 10 פרקים מפגרים!!

26/04/2014 07:22
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך