זאת עם המשקפיים P:
מקווה שזה בסדר ששיניתי את אור ויובל לבנים פשוט לא היו מספיר ^_^

סיפור חדדש דמויות (דיג'ימון גרסת 2013 )

זאת עם המשקפיים P: 03/09/2013 1430 צפיות 4 תגובות
מקווה שזה בסדר ששיניתי את אור ויובל לבנים פשוט לא היו מספיר ^_^

טוב היו כמה אי הבנות בהרשמה הקודמת אז כדי שתבינו אותי תרשמו דיג'ימון בגוגל ותראו מזה בכלל אומר :)

וגם הפחתי שתי בנות לבנים בגלל שלא היו מספיק ושיניתי כמה דברים והוספתי מראה למי שלא היה עם זה לא מתאים אז תגידו לי ואני ישנה D:

נ.ב כל הקטע זה שבסוף של השמות של הדיג'ימונים יש מון חחח זה קטע כזה

נ.ב.ב הדיג'ימונים הם סוג כזה של מוטציות חמודות כאלה כמו חיות אבל שונה ומדברות צריך לראות כדי להבין

דמויות :
בנות –
*שם : נוי
גיל :16
מצב משפחתי : ההורים שלה פרודים והיא ברחה מהבית בגלל זה ונשלחה לבית אומנה .אח שלה הוא אדבר הכי יקר לה אבל הוא ברח לפני שנה .
שם של הדיג'ימון :מייקמון
מראה שלה :שיער חלק חום ,עיניים חומות ,גבוה ורזה .
מראה של הדיג'ימון :סוג של ציפור בצבע ירוק .
סמל :אהבה .

*שם :תהל
גיל :16 וחצי
מצב משפחתי :אבא שלה עזב אותה עם אמא שלה ואח שלה וברח עם הכסף שלהם ולכן היא צריכה לפרנס את משפחתה בכך שהיא עובדת בחנות בגדים .
היא תחרותית ופייטרית ורוקדת היפ הופ .היא מאוד אוהבת את חייה ולא תיתן לאיש להרוס לה אותם .
שם של הדיג'ימון :מיירומון .
מראה שלה : שיער חום חלק גלי , עיניים חומות אבל יפות כאלו והיא יחסית נמוכה אבל לא ממש ,צלקת על יד ימין שהיא קיבלה בזמן שעבדה בחנות .
מראה של הדיג'ימון :חיפושית (בגובה של ילד בכיתה א' בערך ) בצבע צהוב עם קול ציפציף חמוד כזה .
סמל : חוכמה .

*שם : אביה
גיל :16
מצב משפחתי :שני הורים ,בת יחידה , ההורים שלה נותנים לא לעשות מה שהיא רוצה .שזה אומר שהיא יכולה להעלם ימים שלמים מהבית והם לא ישאלו שאלות כי הם מאמינים בפרטיות האדם .
שם של הדיג'ימון : אושיין (אוקיינוס )
מראה שלה :שיער שחור פחם חלק וארוך ,גובהה ממוצע ורזה .
מראה של הדיג'ימון :כמו כלב ים מתוק כזה בצעה כחול (הצבע האהוב עליה )
סמל : נאמנות

*שם :ניקול
גיל :16
מצב משפחתי : אמא שלה מתה לפני כמה זמן ואבא שלה נטש אותה עם שתי אחיותיה ודודה שלה לקחה את האחריות שלהם עליה .
שם של הדיג'ימון :דארקנס (חשכה )
מראה שלה :שיער שחור ארוך עם פוני לצד ,עין אחת כחולה בהירה והשניה אדומה אבל לא יודעים את זה כי היא תמיד מחוסה מאחורי הפוני שלה .
מראה של הדיג'ימון : כמו מלאך מוות שמנמן חמוד כזה בצבע אדום והוא יכול לעוף .
סמל : מוות .

בנים-
* שם : אור
גיל :16
מצב משפחתי : שני הורים ,אח בן 15 ,בסך הכל חיים סבבה .
הוא מתלבש יפה אפילו שלא חשוב לו איך הוא נראה הוא אוהב מוזיקה והוא יצירתי .הרבה בנות מתחילות איתו בגלל המראה שלו אבל הוא די ביישן .
שם של הדיג'ימון : אופמון .
מראה שלו : שיער בלונדיני כהה ,עיניים כחולות עמוקות ,שזוף ודי רזה .
מראה של הדיג'ימון גור של אריה שהולך על שתיים
סמל :כנות .

*שם: יובל
גיל :15
מצב משפחתי : המצב סבבה אבל ההורים עוברים כל הזמן .
שם של הדיג'ימון :ממירומון (כאילו כמו מראה )
מראה : שיער חום מתולתל ,עור ככה ,עיניים שחורות ,שרירי .
מראה של הדיג'ימון :כמו קוף קטן וחמוד בצבע סגול ;)
סמל : רצון .

*שם: ריין
גיל :17
מצב משפחתי : המצב הכלכלי של המשפחה שלו ממש קשה ואבא שלו על סף מוות והם צריכים כסף בשביל ניתוח לאבא שלו אבל אין להם ….
השם של הדיג'ימון : סורוומון .
מראה שלו : שיער לבן עם עיניים ירוקות כחולות ,גבוהה ושרירי לא שזוף במיוחד .
מראה של הדיג'ימון :זאב לבן .
במל : אומץ .

*שם: שלו
גיל :17
מצב משפחתי :ההורים שלו גרושים אבל הם מסתדרים אחד עם השני ,יש לא אחות בת 10 שהוא ממש ממש אוהבת ,לאבא שלו יש חברת הייטק גדולה ואמא שלו שותפה לה .
שלו תמיד יגן על הקרובים עליו ,הוא לעולם לא יוותר בלי קרב ,ולא יוותר על העקרונות שלו
שם של הדיג'ימון : ללומון (בת )
מראה שלו :שיער שחור ,חתיך ,יש לו קוביות בבטן מתלבש יפה ויש לו עגיל באוזן שמואל .
מראה של הדיג'ימון :ארנבת בצבע חום .
סמל :כוח

טוב אז זהו עם למישהו יש משהו להוסיף \לתקן אני אשמח לשמועה ואני מקווה שתכנסו לגוגל ותבינו למה אני מתכוונת

נ.ב אני מזהירה זה ממכר חחחחחחח


תגובות (4)

נשמע חמוד מתי תתחילי???

03/09/2013 09:19

צריך לבדוק שזה בסדר עם כולם ובכלל ראית מזה ?

03/09/2013 09:23

יואוו זה נישמע ממש ממש יפה תתחילי עכשיו!!!!

03/09/2013 09:30

מושלםםםםםם!!
אם אפשר את שלו ואביה זוג , תוודה ❤

03/09/2013 09:40
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך