סיפור חדש אנשיםםםםם תגיבו :)

סיפור חדשש :)

11/05/2013 599 צפיות 5 תגובות
סיפור חדש אנשיםםםםם תגיבו :)

היושיםםםםםםם אני מתחילה סיפור אהבה חדש וכן חח אני רוצה לצרף אותכם אז כל מי שרוצה לכתוב לי שם תיאור ואופי חח אם יהיה לי מספיק דמויות אני יתחיל היום (זה לא על וואן די חח) ואם יש לכם רעיונות לסיפור (יש לי רעיון אבל אולי שלכם יהיה יותר טוב חח) אז להגיד לי רעיונות לסיפור אוהבת :)


תגובות (5)

היי אשמח מאוד אם תצרפי אותי לסיפור
שם: גל
גיל: לא משנה
צבע עניים:חום דבש
צבע שיער:חום חלק
גבוה/ בינוני/ נמוך:בינוני
רזה/ שמן:רזה
אופי:אוהבת לרקוד, לשחק כדור עף ומכורה לאייפון. רגישה אבל לא בוכה על שום דבר אלה אם כן זה משהו שממש חשוב לה. יודעת לנגן בחליל צד בכינור ופסנתר. לא אוהבת עקבים אבל אוהבת מאוד שמלות.

11/05/2013 14:29

מחכה לסיפור שלך..
אני מעדיף לקרוא מהצד ולא להשתתף(-;

11/05/2013 14:31

אשמח להצטרף (:
שם: מאיה
גיל: מה שצריך
מראה חיצוני: שיער חום ארוך וחלק, עיניים ירוקות, קעקוע של פרפר על הזרוע, רזה, גבוהה.
אוהבת: לנגן על פסנתר, תופים וכינור, לטייל בטבע/עולם, בעלי חיים, להיות לבד, שונאת עקבים.
אופי: נחמדה, כייפית, מצחיקה, לוקחת דברים בקלות, לא אמיצה.

11/05/2013 22:58

אני גם רוצה…
שם:שחר
גיל:כמו של כולם
מראה חיצוני:שער חום שוקולד עד הכתפיים,גבוהה,רזה…
אופי:נאמנה,קשה לה לסמוך על אנשים,פחדנית,דרמטית…
תחביבים:לצייר….

12/05/2013 05:27

אני אשמח גם:))
שם: לונה
גיל: מה שצריך
מראה חיצוני: עיניים אפורות\ירוקות\חומות.. שיערר חום כהה, השביל(של השיער) בצד, רזה, בהירה מאוד מאוד מאוד, אוהבת ללבוש סווטשרטים, גם אם קר וגם אם לא:)) מתה על ציור, קריאה, שמיעת מוזיקה, שירה, וריקוד, אוהבת מאודד חיות (במיוחד את הכלב שלי, המתוק ביותר בעולם!!).
אופי: נאמנה, חכמה, מצחיקה, אמיצה, כייפית, לא נפגעת הרבה(רגשות וכאלה), לוקחת דברים בצחוק, אבל מצפון ענק, מבולגנת ו..זהו:))

12/05/2013 06:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך