eden12
תקראו ותגיבו ואני ימשיך
ותחליטו איזה שם אני יתן לסיפור
אוהבתת
ובנות אם הסיפור בהתחלה משעמם אז תמשיכו לקרוא כי זה רק ההתחלה אבל בפרק השלישי הם כבר יגיעו לפנימיה והסיפור יהיה יותר מעניין!!

סיפור חדש (מקווה שכבר בפרק הבא יהיה שם לסיפור)

eden12 02/07/2013 699 צפיות 7 תגובות
תקראו ותגיבו ואני ימשיך
ותחליטו איזה שם אני יתן לסיפור
אוהבתת
ובנות אם הסיפור בהתחלה משעמם אז תמשיכו לקרוא כי זה רק ההתחלה אבל בפרק השלישי הם כבר יגיעו לפנימיה והסיפור יהיה יותר מעניין!!

פ קימי ? את בטוחה שאת רוצה לעשות את זה ?" אמא שלי " אני מתכוונת את עדיין יכולה לחזור.. אמרה כשקטעתי אותה עניתי כשאני אורזת את החפצים " אני בטוחה ." לקראת מחר אמי התיישבה על המיטה שלי"אני גאה בך .. את יודעת את זה ?" היא אמרה פתאום אני יודעת " אמרתי וחייכתי אליה "סוףסוף" סיימתי " הוספתי רוכסת את המזוודה החמישית שלי .. אני הולכת להכין צהריים " אמא אמרה וקמה" תכיני לכם אני נפגשת עם סתיו ואלי" עניתי לה" אבל זה הערב האחרון שלך פה " היא אמרה" אני יודעת אני מצטערת אנחנו צריכות לעשות" משהו" אמרתי היא אמרה בחוסר יכולת לעשות משהו " טוב.." איך את נוסעת?' היא הוסיפה' עם שי " אמרתי" אני לא אוהבת את זה ! " היא אמרה" אמא נו באמת ! הוא כבר ילד גדול" אמרתי" ויצאתי מהבית לשי כבר הייתה מכונית הוא בן 18 הוא צריך לבוא לאסוף אותי אחרי שהוא אוסף את אלי, אנחנו נוסעים לפנימייה לסדר את ההרשמה לחדרים . שמעתי צפירה של מכונית . הם הגיעו !! רצתי לכיוון המכונית עם המוזיקה בפול ווליום כשאני רואה את אלי מרימה ידיים היא "here i come באוויר מבסוטית "פנימייה צעקה מחוייכת תחלישו את זה !!" צעקתי מתפקעת מצחוק" שי הנמיך את המוזיקה התיישבתי במושב האחורי )מכונית עם גג נפתח- כןכן שי טחון ( התקדמתי לעברם ונתתי לשי ולאלי נשיקה בלחי .. שרנו בקולי קולות שירים שהיו ברדיו באוטו וצחקנו כל פעם שהופיעו שירים ישנים הגענו לבית של תותי והנה היא יוצאת לה מהבית לבושה יפה כמו תמיד עם משקפי שמש ענקיים מחוייכת ורצה לקראתנו .. היא נכנסה לאוטו וחיבקה את כולנו נסענו והעברנו את הנסיעה בכיף והגענו לפנימייהכעבור שעה וחצי —

–נכנסנו לאוטו והתחלנו לנסוע תודה לאל שהסיוט הזה נגמר " אלי אמרה" שולפת בקבוק בירה מעורבבת עם וויסקי אלי !!" תותי צעקה עליה חוטפת לה את" הבקבוק מהיד רילקסס תותי רק קצת אלכוהול לא ביג דיל "" היא אמרה לוקחת את הבקבוק שוב ולוקחת שלוק בגלל ה'לא ביג דיל' הזה סולקת מבית ספר! "" היא אמרה רציני תותי הכול בסדר" שי אמר עוצר ליד גן" שעשועים ישן .. ייאיי גן שעשועים " אלי אמרה מתפקעת מצחוק" ורצה לגן אתם מוכנים להסביר לי למה אני ממשיכה" להסתובב אתכם ? " תותי אמרה תותי , את יודעת שגם אני לא בעד אבל בואי" נחגוג את הרגע הזה טוב ? אנחנו ביחד בחדר והולך להיות לנו מדהים שם ! את ראית את הפנימייה !! אז רגע אחד של להשתגע .. אלי עושה את זה יוםיום והכול בסדר " אמרתי צוחקת ותופסת מהאוויר את הבקבוק שאלי זרקה אלי אני לא שותה " תותי אמרה" אלי אמרה כשהיא זורקת בקבוק " איך שבא לך ." אל שי וגם אתה לא " תותי אמרה לשי" למה לא ??" שי הופתע" כי אתה נוהג ואין לנו איך לחזור הביתה אם" אמרה תותי " תשתכר . אני לא אשתכר " הוא אמר ולקח לגימה" מהבקבוק . תעשה לי טובה " אמרה תותי מגלגלת בעיניה" וככה עברה לה שעה עד שאני סיימתי שני בקבוקים וגם שי חוץ מאלי שכבר הספיקה לרדת על 5 ונראתה שיכורה לגמרי בואו נלך ! " אמרה תותי בקול יותר תוקפני" מבשאר הפעמים הולכים הולכים " אמרתי גוררת את שי לאוטו" תלכו תלכו אני אשאר לי פה קצת " אמרה אלי" כשהיא מנופפת לשני בנים שישבו בצד עם סיגריות .. אלי אני באמת לא חושבת שזה רעיון טוב " תותי" אמרה אני מסכימה" עניתי" זה בסדר תרגעו " היא אמרה דוחפת אותנו" לאוטו .. אני ותותי נכנסנו לאוטו בהרגשה לא טובה אבל מה כבר יכולנו לעשות? היא ילדה גדולה סע לאט " תותי אמרה לשי" הכול בשליטה " הוא ענה לי" איך זה שאת אף פעם לא מתפתה לשתות קצת" את מוכנה להסביר לי?" שאלתי את תותי יש לי עקרונות " היא ענתה קורצת , אבל" ראיתי משהו מעבר לזה .. את ישנה אצלי היום ? " שאלתי את תותי" היא " לא, אני רוצה להיות עם אמא היום .." ענתה לתותי אין אבא הוא נפטר לפני שלוש שנים בערך מסרטן , אני בחיים לא אשכח את היום הזה.. טוב " עניתי" ביי יפה אחת " שי אמר כשירדתי מהאוטו" ביי אהובבב " אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי" כולם תמיד חושבים שיש בינינו משהו אבל הם לא מבינים שזה סתם קשר חזק.. פעם חשבנו שיש בינינו משיכה .. כנראה שזה סתם היה לחץ חברתי , בכל מקרה זה נגמר לא טוב .. ביי אחותי " תותי אמרה לי כשהיא נותנת לי" חיבוק . ביי יפה שלי " אמרתי בחזרה וצעדתי הביתה"


תגובות (7)

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייי

02/07/2013 06:19

לא קראתי את כל הפרק, אבל אני חושבת שהשם של הסיפור צריך להיות עם המילה "חברים" בפנים, כמו "חברים לנצח" או "B. F. F" או משהו בסגנון..
מקווה שעזרתי לך :-)

02/07/2013 06:24

תמשיכיי

02/07/2013 06:45

מחכה לפרק הבאאא !! תמשיכי <3

02/07/2013 07:32

אבל הסיפור יהיה בפנימייה אז איך אני יכולה לקרוא לסיפור??

02/07/2013 07:57

אני חושבת שכבר קראתי את הסיפור הזה פעם…

02/07/2013 15:20

איך קראת אם אני כתבתי אותו?!!

03/07/2013 02:00
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך