אל תתני לאף אחד להוריד את הכתר הדמיוני שלך♥
לדעתי זה סיפור מעניין כי אני כבר יודעת את ההמשך ... רוצים המשך ???

סיפור ילדות עצוב – הקדמה + פרק נסיון

לדעתי זה סיפור מעניין כי אני כבר יודעת את ההמשך ... רוצים המשך ???

הקדמה –
הייוש , אוקי אז נתחיל ..
אני אנג׳ל ואני בת 16 וחצי , יש לי BFF מושלמת שאני מתה עליה , קוראים לה סופי .
אני במקור חצי ספרדיה חצי אמריקאית אבל נולדתי
באמריקה אז טכנית אני אמריקאית …
עד עכשיו סיפרתי לכם על עצמי … אני יספר לך קצת על מה שקורה מסביבי ,
ג׳סי – קיצור של ג׳סיקה היא אמא שלי , ג׳ון הוא אבא שלי שלצערי כרגע חולה במחלת סרטן הריאות , הרופאים אומרים שימיו ספורים אך רופאים אחרים אומרים שיש עוד סיכוי להצילו אך זה עולה לא מעט כסף .
אבא שלי היה עובד לפני שהוא חלה בהייטק מצליח באמריקה , אמא שלי עבדה באמריקה בתור עורכת דין מוכרת בסביבתנו וזכתה לכבוד רב ..
לאימי יש עיניים כחולות ושיער שחור אך ברוב טיפשותה היא צבעה אותו לצבע חום , היא רזה ומאוד יפה , אך לאימי יש סגנון של איימי דז׳ה וו׳נן – יוצרת בגדים צרפתיה ( היא יוצרת בגדים לעורכי דין חח) , אבא שלי דומה לאימי במקצת , יש לו עיניים חומות ושיער שחור , הוא גם רזה ובשונה מאימי הוא מתלבש מגניב , הוא לובש ג׳ינסים מגניבים עם חולצת טי שרט וג׳קטים כמו של אחי הגדול …
, לאחי קוראים טום, טום בן 19 וחצי ולדעתי הוא הכי מכוער בעולם , אני לא מבינה מה בנות מוצאות בו …
יש לו סגנון של רחוב וזה מה ש ״מושך״ את הבנות ..
אז … נתחיל :

פרק 1 –

״ אמא , אבא אני לא רוצה לעבור לישראל בבקשה , אין לי שם חברות וכאן כבר מצאתי לי מלא חברות … זה לא הוגן ״
״ אנג׳ל דיי , אנחנו עושים את זה לטובתך ״
״ מה בדיוק פה לטובתי ?? ״
״ אנחנו צריכים להרחיק אותך מילדי הרחוב האלה ״
״ הם חברים וחברות שלי זה לא הוגן ״
״ אנחנו לא מתכוונים שתהפכי להיות כזאת ״
״ מצטערת לאכזב אבל אני כבר כזאת , ופה נגמרת השיחה ״

הלכתי במהירות והעצבים על רצפת המטבח , כשהגעתי לחדרי שכבר היה מקושט באלפי פוסטרים ותמונות וחתימות של כל מיני זמרים ידועים כולל ג׳סטין המושלם אני לא מאמינה שאני צריכה לוותר על כל זה !! שישכחו מזה אני לא זזה בלי כל מה שיש על הקיר הזה , מצדי אני אתלוש את זה עם הבטון …

אני לא מאמינה שהם עושים לי את זה , הם בטוח שונאים אותי … הסתכלתי על המסדרון הריק וטרקתי את הדלת עד כדי כך חזק שהאיפון שלי קפץ על השולחן …

~ ארוחת ערב ~
״ אנג׳ל ארוחת ערב בואי למטבח ״
התחלתי להתקדם לעבר המטבח באי רצון , התיישבתי ליד השולחן וראיתי איך אמא מנסה להתחנף אליי היא הכינה את המנה האהובה עליי , היא הכינה פאנקייקים עם חמאה וסירופ חם עם שוקו ומרשמלו …
״ אמא זה לא יצליח לך ״
״ מה יצליח לי ??״
״ ההתחנפויות שלך ממש לא יצליחו ״
״ אני לא מנסה להתחנף , פשוט הכנתי משהו טעים ..״

בטחחחחח עלק לא מתחנפת , אני מכירה אץ אמא שלי טוב מספיק בכדי לדעת שהיא מתחנפת אחיי על ממקודם …

״ אמא סיימתי לאכול הלכתי לישון אני עייפה ״
״ טוב מלאך שלי ״
״ לילה טוב ״
״ לילה טוב גם לך אהובה שלי ״

כמו שאמרתי , מתחנפת ברמות ….
נכנסתי לחדר והורדתי את הבגדים שלי בכדי לשים את הכותונת שלי , כמו תמיד טום מזמין חברים אליו בלילה ולפתע אחד החברים שלו חלף על פני דלת חדרי בזמן שהורדתי את החולצה , אני מקווה שהוא לא ראה אותי , אחרת זה היה מבייש מאוד חחח .
נכנסתי מתחת לשמיכה ושמתי אוזניות
כדי להירדם , שמתי גם כיסוי עיניים ולאט לאט נרדמתי.
טום תמיד יוצא בלילה לטייל עם חברים שלו אבל הפעם אמא ואבא היום באירוע ובגלל זה נשארתי רק אני טום והחברים שלו ….
טום היה צריך לקפוץ שניה לחנות כדי לקנות משהו , רק שהחנות היתה 5 רחובות מאיתנו , זה ממש רחוק ומה שהכי ביאס אותו זה שאמא ואבא אמרו לו לא להשאיר אותי לבד אז…
הוא אמר לחבר אחד שלו להישאר בבית כדי לשמור עליי ושאר החברים ילכו איתו , התעוררתי מרעש קטן ששמעתי במטבח , הורדתי אתה אוזניות וכיסוי העיניים שלי וקמתי לאט לאט מהמיטה והתקדמתי לכיוון המטבח .
ראיתי צל של משהו לא מובן … נכנסתי למטבח וראיתי את אחד מהחברים של טום …
״ חח הבהלת אותי ג׳ימי ״
״ למה חח״
״ כי שמעתי רעש במטבח ולא ידעתי מי זה ״
״ אל תדאגי אני לא נושך חח״
״ לא דואגת ..״
״ באלך לשבת קצת בסלון לראות טלוויזיה ?״
״ טוב בוא נלך ״

התיישבנו על הספה הרכה ושקענו בתוכה,עיניי התחילו להיסגר,
״ תקשיב אני עייפה מתה ״
״ תישארי עוד מעט טום בא ״
״ טוב טוב… אבל זאת אשמתך אם אני נרדמת ״
״ חח טוב ״

~ השעה 00:12~
בראשי כל הזמן חשבתי מתי כבר טום יגיע אבל הוא לא הגיע , לצערי ..
הוא בדק שאני יושנת ( ולא באמת ישנתי רק העמדתי פנים ) אחרי שהוא בחן אותי הוא התחיל לאו לאט לקום מהספה,הוא הלך לכיוון חדרי והביא משם שמיכה וכרית,איזה חמוד.
הוא הרים את ראשי באטיות ובזהירות ושם את הכרית תחת ראשי,הוא כיסה אותי בשמיכה רכה ולחש לי לילה טוב.
רעש הורדת המים קטע את שנתי,פקחתי את עיניי לאט לאט וראיתי את ג׳ימי עומד מולי ומסתכל עליי בעיניו הכחולות,
״ג׳ימי ?״
״תמשיכי לישון רק בדקתי שלא הערתי אותך היפיפייה הנרדמת״
״טוב״

~ השעה 2:34~
שמעתי לחישות מכיוון הדלת,פקחתי את עיניי וראיתי את טום וג׳ימי מדברים בניהם,היה לי חוש שמיעה מעולה אז שמעתי על מה הם דיברו״
״מתי היא נרדמה?״ שאל טום
״בערך..בשתיים עשרה״ ענה ג׳ימי
״טוב אתה משוחרר״ טום אמר
״ביי אחי״
״ביי״
התעוררתי בבוקר וראיתי מסביבי…


תגובות (7)

ברוב טיפשותה היא צבעה את שיערה לצבע חום?
מה רע בצבע חום?

03/07/2014 13:06

שלום :-)
מממ נדמה לי שזו פעם ראשונה שאני קוראת סיפור שלך… אני רוצה לשתף אותך בכמה דברים שהסקתי שאת צריכה לתקן בזמן הקריאה:
(1) נתחיל מההקדמה- לא קראתי אותה. אבדתי אותך במילה "היוש". ככה ל מתחילים הקדמות. ואני אישית [*אם זו הקדמה של דמויות וכאלה*] לא קוראת.
בעיקרון, בספרים שיצאו לאור מעולם לא היו פירוטים של ת.ז [אין לי מילה אחרת] של הדמות. ז"א מספרים על החיים שלה. וממש לא מתחילים ב- "היוש".

(2) שמתי לב הרבה פעמים שאת כותבת "חחח" או כותבת הרבה מאוד פעמים שלוש נקודות "…" אנא ממך, המעיטי משלושת הנקודות האומללות ואל תכתבי כלל "חחח" באמת שזה מוריד מערך הכתיבה שלך.

(3) היא בסיסית. הכתיבה שלך בסיסית.
אני שמחה שאת לא כותבת עם סמיילים או הכפלת אותיות למנהם… את כותבת עם גרשיים (אגב, כותבים לדוגמא: "בלהבלהבלה." ולא- " בלהבלהבלה " לא צריך את הרווח הזה. כנ"ל גם לגבי פסיקים ונקודות.) אבל בין הדיבורים את חייבת לשם תיאורים. ממש חייבת. לא רק לנסח דיאלוג בין דמויות ואז מחשבות וכאלה.

(4) תראי נסיכה, לא כותבים "~ארוחת ערב~" או אני דיי מאמינה שתכתבי גם "~צלצול~" וכאלה. את צריכה לכתוב את זה נניח: "אחרי שהגעתי לבית הספר ופגשתי את X, נשמע ברקע אוזניי הצלצול".

(5) שפה רהוטה… שפה רהוטה… לא. לא ממש ראיתי.
את ממש חייבת לכתוב במשלב השפה הכי גבוה שאת יכולה, בדיבורים אפשר לעיתים קרובות [במידה ותהפכי אותו לסיפור ערסים וכדומה] סלנגים וציניות. ברם [=אבל], בתיאורים את ממש חייבת להקפיד על זה.

(6) מה אונס אותה? מה?
את רק בפרק הראשון, מתוקה. העלילה מתקדמת בקצב מהיר ולא יציב בכלל… אני ממליצה לך לערוך את הפרק ולגרום לו להיות "משעמם" [גם פה אין לי מילה אחרת] כמו כל התחלה של סיפור. בפרק הראשון מגיע הבסיס.

(7) טיפ קטן: במידה ותרצי לתאר את המראה של הדמויות, שלבי אותו בתוך תיאורי הסיפור. את האופי של הדמויות, שלבי במעשיהן.
~~~~~~
סליחה שממש חפרתי פה… זה היה דרוש. יש לך כתיבה נורמטיבית אבל לא מספיקה. כחי הכל לתשומת ליבך והשתפרי.
אוהבת 3>

03/07/2014 13:15

    זו אכן התגובה הארוכה ביותר שכתבתי מעודי. אכן.

    03/07/2014 13:15

    למן האמת אלין. אני מתה על תגובות כאלה, הם מראים הכי הרבה אכפתיות מין הקוראים כלפי הכותב.

    03/07/2014 13:21

    מממ באמת זאת תגובה ארוכה >< לקח לי כמה זמן להקליד אותה עם קצת מחשבה… :)

    03/07/2014 13:37

    אליןןןןןן אני גם רוצההה ביקורתת על הסיפוררר שליייי פליזוששששש

    03/07/2014 14:30

אלין חח ראיתי לפי התגובות הקודמות שקוראים לך ככה את יכולה לבקר גם את הסיפור שלי?
אני חדשה ואשמח לביקורות

03/07/2014 14:39
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך