סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 103:))

RackCityBitch3 25/10/2012 1219 צפיות 13 תגובות

העברנו את הלילה בשיחות על הבנים שהיינו איתם, כן הרוב זה היה על וואן דיירקשן.

-"אני מרגישה מתה."
נחתה עלי יד ענקית והקפיצה אותי מהמיטה, ראיתי את ג'יין מסתכלת עלי ומנסה להבין מה היא עשתה כרגע
"לא את, לא נורמלית."
-"סורי! הייתי צריכה להעיר אותך,"
"להעיר דווקא? אני לא עושה דברים כאלה ג'יין." נשכבתי על השטיח, על הרצפה ומשכתי את הפוך אלי.
-"אמרתי שאני מצטערת, לא את לא הולכת לישון עכשיו."
הרגשתי שהיא מושכת את השמיכה אליה, משחק כוחות בבוקר לא עובד עלי.
-"ניצחת בסדר?" קמתי בעצבנות מהרצפה ושיפשפתי את עיניי
"איזה יום יפה." היא נתנה לשמש להיכנס לחדר, שונאת אור בבוקר. אוחח
פתחה את התריסים ואת הדלתות למרפסת, "אז מה את רוצה לעשות ביום כזה יפה?"
-"תנחשי." נחתי על המיטה והנחתי את ראשי על הכרית
"קימברלי." היא קראה,
העמדתי פנים שאני לא שומעת אותה, עיניי נעצמו, נכנסתי לחלום.
-"היי הארי מה אתה עושה פה?" שמעתי דלת נפתחת ונטרקת, לא עובד עלי. הרגשתי שמישהו מלטף לי את הרגל, התגלגלתי לצד השני כדי שלא תגע בי.
"דיי ג'יין." יללתי לתוך הכרית
היא המשיכה, רגע ממתי הידיים של ג'יין כאלה גדולות?
פתחתי עין אחת וראיתי את הארי עומד ומסתכל עלי, קפצתי מהמיטה גוררת את השמיכה אלי ועוטפת את עצמי. -"מה אתה, עושה כאן?"
-"אני…."
"אתה לבד? איפה החברים שלך? איפה נייל? הו אלוהים!" קטעתי אותו,
-"בייב." הוא התקרב אלי, התרחקתי ממנו עד שנתקעתי בקיר. -"אני אשאיר אותכם לבד." אמרה ג'יין, -"רגע, לא רעיון טוב. אני אשאר" היא חייכה חיוך גדול, הארי הסתכל עלי ולקח את ידי הקרה, -"מה אתה עושה כאן הארי?"
"באתי לבקר אותך."
-"זה לא יום לביקורים, מישהו יודע שאתה כאן?"
"תרגיעי אף אחד לא יודע."
-"ברור אף אחד, עוד שניה אנחנו נהיה בכותרות בכל מקום ובכל עיתון. אתה יודע מה הארי? זה מה שחסר לי בחיים."
"אולי באמת אם תפסיקי לצעוק ואף אחד לא ישמע אותך צועקת את השם שלי, לא נהיה בכל מקום. אני באתי לבקר אותך. אז תקבלי אותי כמו שאני קיבלתי אותך אתמול"
-"את רואה ג'יין? את רואה? ככה כל יום. כל פאקינג יום היינו ביחד. רבים כמו שני דבילים, בכל מקרה, למה באת לכאן?"
"לראות אותך."
-"איך מצאת אותי?" עצרתי אותו, העברתי לג'יין מבט כזה של תצאי. היא יצאה מהחדר וסגרה את הדלת, -"אז מה איתך ועם נייל?"
"לא יודעת. תגיד לי אתה."
הוא נשך את שפתיו והסתכל עלי, -"אתה וכל העולם יודעים שאנחנו לא נחזו-"
הוא התנפל עליי בבום, תופס את פניי בכוח ומנשק אותי, לא- זה היה שונה, כל כך שונה מהנשיקות שלנו, הנחתי את ידי על החזה שלו ודחפתי אותו ממני. -"בחיים אל תנשק מישהי שלא אוהבת אותך. רק אם אתה רוצה להיפגע… תתרחק פשוט תתרחק ממני, מהבית שלי ומהחברה שלי. לא אכפת לי שאתה מפורסם ואתה מקבל מה שאתה רוצה, גם לפני קיבלת את כל מה שרצית, תצא לי מהבית עכשיו." אמרתי בשקט, -"כל מה שרציתי היה רק את."
"תפסיק לשקר לי הארי, תפסיק." הדמעות עלו, החלטתי להשתמש באלימות- כל הזמן אמרתי שאלימות לא תפתור שום דבר אבל הייתי חייבת,
התחלתי להרביץ לו, אפילו שאני יודעת שהוא חזק ממני פי חמש, הוא תפס את ידי ולא שיחרר. -"לא בכוח." הוא עזב את ידי ויצא ברוגע מהחדר, לא ידעתי מה אני עושה, אני פשוט אמשיך, אמשיך הלאה. אני באמת צריכה למצוא מישהו, ג'יין צדקה.


תגובות (13)

איזה יפהה תמשיכייי (:

25/10/2012 11:04

תמשיכי!!!

25/10/2012 11:29

אומייגזר!!!!!!!!!!!! תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/10/2012 12:36

…… אין מילים לתאר את הסערת רגשות שאני עוברת כרגע.. אלימות?? נגד הארי?? תמשיכי!!!!!!!!

25/10/2012 12:40

מסכנה , לא הייתי נותנת לו בכלל לנשק את קים , יאא למה מפורסמים
חייבים לקבל מה שהם רוצים ?!
תשמכייי *~*

25/10/2012 13:14

אני גם כמו שחף .
אלימות נגד הארי המושלם ?
אמממ.. אולי כדאי שתנסה להירגע קצת .
תמשיכי .

25/10/2012 14:16

אלמית נגד שניצל!@?
חחח סוף סוף העלת חיכיתי!@
ושהיא תיהיה בסוף עם האריייייייייייייייייייייייייייי
תמשיכי פרק מושלמיייי

26/10/2012 04:56

פרק יפה !!
מחכה להמשך !1 :)
(קראתי את כל הפרקים !! ) :)

26/10/2012 06:49

אני קוראת חדשה והיום קראתי את כל הפרקים שלך אמא איזה סיייפווור מווושלם !! :) דיי נוווו תמשייכיייי כבר !! :)

26/10/2012 10:48

אני קוראת חדשה והיום קראתי את כל הפרקים שלך אמא איזה סיייפווור מווושלם !! :) דיי נוווו תמשייכיייי כבר !! :)

26/10/2012 10:48

סליחה שאני חוזרת פעם נוספת אך יש לי שאלה לנועה ? מדוע אינך כותבת סיפורים מאמי לפי התגובה שלך את תכתבי סיפורים יפים ומעניינים אז מאחלת לך שתתחילי לכתוב תודה ממני בקי ♥

26/10/2012 11:19

טוב די הסיפור שלך פשוט מושלם את חייבת להמשיך

27/10/2012 14:57

המערכת צריכה לאשר:))

28/10/2012 08:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך