RackCityBitch3
תגיבוווו בבקשהה:))))))))))))))))))))

סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 11:)))))))

RackCityBitch3 09/07/2012 1831 צפיות 6 תגובות
תגיבוווו בבקשהה:))))))))))))))))))))

הוא התיישב מולי ונשך את שפתו התחתונה, בכלל לא הסתכל עלי.
אחרי כמה דקות של שתיקה אמא שלו החליטה לשבור את הקרח "אני אלך לארוז, תהנו לכם"
כן בטח, תהנו. גילגלתי את עיניי והסתכלתי על היילי, היא קמה והלכה איתה. משאירה אותי ואת זאין לבד. "אני יכול לשאול אותך משהו?"
חיוך רחב נפרש על פניי, -"כן, ברור" הוא חייך לשניה והסתכל עלי במבט רציני. "מה הקטע שלך עם הברמנית?"
פאק, לא ידעתי מה לענות לו. הסתכלתי עליו במשך דקה שלמה בלי להוציא מילה מהפה.
"את פה?"
-"כן אני פה, שום קטע, היא פשוט.. לא יודעת." נאנחתי, "מה הקטע של ה..הוא תפוס? מי אמר שיש לי חברה?"
-"אה אז אין לך חברה?"
"אני שאלתי משהו, תעני"
-"שום קטע, כבר אמרתי." הסתכלתי על הרצפה, וגררתי את הכיסא לאחור, קמתי הכנסתי ידיים לכיסים ונכנסתי למעלית, זאיין המשיך להסתכל עלי מאותו מקום, במבט מבולבל.

סיימתי לארוז ונכנסתי להתקלח, לבשתי גופייה בצבע טורקיז, ומעל את הג'קט בייסבול האדום, וסקיני ג'ינס בורדו וצעיף, ואת הקונברס השחורות.
שמתי איילנר ואודם ויצאתי מהחדר עם המזוודות, חיפשתי את אמא והיילי ובסוף מצאתי אותן בחדר, אורזות. "טוב סיימנו, הו הנה את" אמא הבחינה בי, שמתי לב שגם אמא של זאין הייתה שם ועזרה לאמא.
"הבן שלי ואת ממש מסתדרים אה?" היא חייכה חיוך מתוק, "כן….." חייכתי חיוך מאולץ,
הסתובבתי עם הגב אליהם והוצאתי את הפלאפון, עזבתי את המזוודות בחדר וסימסתי לג'מה בזמן שאני יוצאת מהחדר, ומתנגשת במישהו. "איה" הרמתי את הראש וראיתי את זאיין, היה לו בול ג'קט בייסבול כמו שלי, רק בצבע כחול. בהיתי בו כנראה קצת יותר מידי זמן, "לפעם הבאה תשימי קצת לב לאן את הולכת."
-"אני בסדר תודה ששאלת"
"יופי" הוא חייך חיוך מרגיז, "אמא את ראית את הסיגריות שלי?"
הסתובבתי ונשענתי על המשקוף, -"אתה מעשן?"
הוא הסתובב אלי וקרץ,

מה זה….. הוא קרץ?

"לא לא ראיתי את הסיגריות שלך" היא סיננה, שמעתי שמשהו לא היה בסדר. הסתכלתי עליה וראיתי שההבעת פנים שלה השתנתה, "אמא עוד כמה זמן יוצאים?" שאלה היילי, "עוד כמה דקות ניצא" זאין הסתכל על היילי ואז עלי, הוא שלח אלי מבט שגרם לי לצמרמורת קלה, פעם ראשונה שזה קורה. "אז איך היה עם פרי?" שאלה אמא של זאין, מנסה להעביר נושא. גילגלתי את עיניי ויצאתי מהחדר. "כן היא ממש ממש ממש חמודה, ויפה" שמעתי את אמא צוחקת, כמו הצרות שלי, חמודות ויפות כמו פרי. אני חושבת על לקרוא לצרות שלי פרי.


תגובות (6)

חחח עאלק ״אני חושבת לקרוא לצרות שלי פרי״ XD
חח די אמ׳לה נחנקתי !!!!
תמשייכיי !

09/07/2012 11:50

פרי הפלטיפווס *~*
אף פעם לא חשבתי שפרי מתאיים להייות שם של בת ..-,-
תמשיכייי :S

09/07/2012 12:18

אהבתי!

תמשיכי!

09/07/2012 13:06

אהבתי!

תמשיכי!

09/07/2012 13:06

ממש יפה תמשייכי:)

10/07/2012 09:48

מסכימה עם כל התגובות הנ"ל – אהבתי מאד מאד ♥

10/07/2012 10:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך