סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 114:))

RackCityBitch3 11/11/2012 1305 צפיות 8 תגובות

"קלטת שלך ושל הארי."
קלטת שלי ושל הארי? לא יכול להיות, למה שמישהו יצלם אותנו? איזו מין קלטת?
באותו רגע פשוט התפוצצתי, יצאתי למרפסת, הולכת מצד אחד לצד שני -"איזו קלטת?"
"לא משהו טוב."
זה היה ברור.
-"מי שלח לך את הקלטת?"
"לא רק לי, לכולם כאן, את לא רואה שם חדשות?"
אולי זאת הסיבה למה הארי התקשר אלי היום?
לא מספיק הבעיות שלי! נכנסות בדרך עוד בעיות, יותר גדולות. נמאס לי לחשוב. -"את ראית את הקלטת?"
"אממ, אפשר להגיד."
-"מה קורה שם? מה אנחנו עושים? מה זה?"
"קימברלי אני רק רוצה לטובתך. ורציתי להרחיק אותך ממני כדי שלא תשאלי שאלות, כי אני יודעת שברגע מסוים אחרי שהיית מגלה על הקלטת שכל העולם מדבר, היית מתקשרת אלי וכועסת למה לא סיפרתי לך. רבתי איתך בכוונה."
-"אני רוצה לדעת מה יש בקלטת! איפה זה נמצא? את מכירה את המקום?"
"אין לי מושג."
-"את בטוחה שזאת אני?"
"אני חושבת."
-"למה את מדברת ככה?"
"כי יש שם דברים שגורמים לי להסתכל עלייך בצורה אחרת לגמרי."
-"אלוהים, את שונאת אותי?"
"קימברלי אני…"
החזקתי את המצח שלי והתפללתי, מנסה להרחיק את המחשבות על הקלטת, הדמעות עוד הפעם עולות, החנק הזה בגרון, למה?
ניתקתי את השיחה בלי להגיד כלום, נשענת על המעקה ומתחילה לבכות בשקט, מה אני עושה, איך אני ממשיכה בחיים?

נקודת מבט של הארי-

שיקרתי לקימברלי עוד הפעם, מה אני אוכל לעשות עכשיו? להגיד לה את האמת?
לא מספיק מה שהיא עוברת עכשיו עכשיו גם העיניין עם הקלטת?
היא התקשרה אלי בזמן הכי לא מתאים, בזמן שאני צריך להעמיד פנים כאילו אני הארי אחר, הארי שונה. אני אותו הארי!
שיקרתי לה, אמרתי לה שאני באמצע האוכל והיא התעצבנה, חושבת שאני באמת באמצע האוכל
כשראיתי את נייל נכנס עם הקלטת ואת הכתבות על הקלטת הלוהטת של הארי סטיילס וחברתו, לא האמנתי שדבר כזה יוכל לקרות לי. בחיים
כל כך הרבה נוחת על קימברלי עכשיו,
נכנסתי לחדר שקט, מריץ את הקלטת מההתחלה עד הסוף, זה היה במקום לא מוכר, אני אפילו לא זוכר את זה קורה! זה היה מזעזע, אני בטוח שמישהו סימם אותנו באותו יום, אני אתבע את מי שהפיץ את הקלטת ואני גם אמצא אותו.
זאיין נכנס לחדר והסתכל עלי
-"ראית את הקלטת אחי?-"
"כן ראיתי! מספיק." צעקתי, בעטתי בטלוויזיה והכנסתי את הקלטת לתוך דלי מים, -"זה מטורף."
"אתה יכול לעזוב עכשיו?" ביקשתי, הוא הרים ידיים ויצא מהחדר, התקרבתי אל המיטה וכיסיתי את עצמי, נשברתי. קימברלי כנראה ראתה את הקלטת כבר, אין מי שיעצור אותה כרגע, אני באמת מתחרט על האודישן שעשיתי באקס פאקטור, איזה אידיוט אני!
קים תמיד קראה לי אידיוט, כי אני באמת כזה, איך כל השנים האלה לא שמתי לב אליה, איך בגדתי בה?
קול בתוכי צעק איך
איך יכולתי לעשות לה את זה, נשברתי והתחלתי לבכות, מתהפך במיטה ומנסה להתעורר למציאות חדשה, לא יכול להיות. זה לא יכול להיות!


תגובות (8)

מה לעזעזעל יש בקלטת !? אווווף !!

11/11/2012 12:11

עוד פרק עכשיו אני דורשת דייייייייי אוף  

11/11/2012 12:47

אוי ואבוי .. מסכנה קממבר לי !

11/11/2012 12:56

תמשיכיייייייייייייייי דחוווווווווווף

11/11/2012 14:13

אימא!!!!! בא לי לצרוח אבל חצי מהבית שלי ישן.. אעעאעאעאעאעאעאעע… קלטת סקס???? באמת הארולד???? למה??????? תמשיכי!!!!!!!!!!

11/11/2012 21:46

תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12/11/2012 02:08

תמשיכי!!!!!

12/11/2012 06:04

תמשיכייייי בבקשה אני במתח אני לא יכולה יותר :O

12/11/2012 07:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך