סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 22:))))

RackCityBitch3 19/07/2012 1574 צפיות 3 תגובות

הו! דפיקה בדלת, קמתי ומיד אחרי זאיין קם, מישהו קרא לך בכלל?

"היי אתה יכול להביא שני ביצים?" צחקתי,
"אני אביא שלושה" הוא התקרב אלי וחיבק אותי, אפילו מבלי להסתכל על זאיין ידעתי שהוא מרים גבה ומנסה לא להסתכל עלינו.
"את נראית מדהים" ג'יי קרץ,.
"תודה אני יודעת שלא"

"טוב ילדים זזים?" אמא שאלה בעודה יורדת במדרגות, "כן גברת סטון" זאיין שלח לי מבט מאיים. מה זה אמור להיות?

"אחרי הסינמה נלך ל…"
שאלתי וחיכיתי שאמא תענה לי, אבל לא, היא הסתכלה על ג'יי. וכשאני אומרת הסתכלה על ג'יי זאת אומרת- הסתכלה עליו יותר מדי זמן.
"אמא לאן נלך אחרי הסינמה?"
"אני חושב שנלך לאכול סושי" אמר זאיין
"אני לא אוהבת סושי אמא אני לא אוהבת סושי"
"את תאהבי" ג'יי אמר ושילב את ידו בידי. פתאום נהיה לי חם, הפנים שלי האדימו. וזאיין שם לב לזה. "היי אמה!" צעקה אמא, יופי הזמן המתאים לפגוש חברות אמא,

עמדנו מחוץ לסינמה, חושבים על איזה סרט אנחנו נלך לראות. הסתכלנו על זאיין בועט באבנים ואז השפתיים שלי נגעו בשלו, יכולתי לראות גם בעיניי העצומות את זאיין מסתכל עלינו. התנתקת ממנו ואז זאיין התחיל לדבר על החברה החדשה שלו, אמילי.

"רציתי להביא אותה לאוסטרליה, ואז חשבתי לא צריך"
-"למה חשבת ככה?" שאלתי בקרירות,
"אני אלך לקנות משהו בפנים, רוצה משהו?" שאל ג'יי

"למה לא שאלת אותי?" שאל זאיין ועצר אותו בתוקפנות. אוי
-"היית יכול להגיד"
"תקנה לך חיים חדשים אחי"
-"סליחה?"
"עזוב ג'יי, לא צריך כלום"
ג'יי לא אמר כלום ונכנס לסינמה, -"מתנשקת לי עם זרים…מצוין" הוא אמר לעצמו ובעט בעוד אבן שפגעה במישהו שיצא מהסינימה.
"יש לך פאקינג בעיות, היית צריך להישאר בבית עם החברה שלך לראות סרטים ולהתכרבל איתה זה מה שהיית צריך לעשות זאיין."
-"אז את כן דלוקה עליו!"
"אני לא חייבת לך שום דבר את האמת, אני לא נכנסת לך לחיים הפרטיים!"
"כן את כן, עובדה הנה את מתעצבנת את מקנאה"
"אתה מקנא אולי אני לא, טוב לי עם ג'יי, שמח לי וככה אני מעבירה את החופש, כואב לך משהו?"
"את האמת לא, לא כואב לי כבר שום דבר…"

"היי ילדים קרה משהו?"
"כלום,"
-"טוב אני אלך לשדה תעופה, תודה רבה גברת סטון" אמר זאיין והמשיך להסתכל עלי בעודו עוזב. אמא לא הבינה מה קרה והסתכלה על שנינו, "עזבי, הוא נדפק"
"איפה ג'יי?"
"בפנים בואי נכנס"

הסרט הלך ממש מהר, אחרי הסרט הלכנו הביתה וג'יי נכנס לבית שלו.

"תתקשרי לזאיין או משהו תשאלי מה איתו"
"מחר" סיננתי,

עליתי למעלה ונכנסתי לחדר, אמילי שלחה לי בקשת חברות בפייסבוק, אישרתי כמו מטומטמת אבל אחרי כמה זמן הבנתי שזה לא כזה נורא להיות חברה של מישהו, כן מישהו.
זאיין העלה סרטון שבו הוא רוקד כמו דביל, זה גרם לי לבכות מהטמטום שלו ולשנוא אותו עוד יותר.

אחרי כמה דקות ג'מה שלחה לי הודעה בוואטסאפ, חשבתי שהיא נעלמה או משהו. התעלמתי מההודעה והמשכתי לשבת מול המחשב, עד שהיילי פרצה לחדר בבכי וטרקה את הדלת.


תגובות (3)

יאא תמשיכייי אייך אני אווהבת את הסייפור הזה ^^

19/07/2012 09:52

המשךך דחוף!!!

19/07/2012 10:10

תמשייכי !!!! סיפור הורס :)

19/07/2012 11:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך