סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 23:))))))

RackCityBitch3 19/07/2012 1436 צפיות 3 תגובות

אחרי כמה דקות ג'מה שלחה לי הודעה בוואטסאפ, חשבתי שהיא נעלמה או משהו. התעלמתי מההודעה והמשכתי לשבת מול המחשב, עד שהיילי פרצה לחדר בבכי וטרקה את הדלת.

"מה קרה?"
-"אמא ואבא…."
"מה?"
-"אמא ואבא מתגרשים"
"מה מי אמר לך מאיפה את יודעת, זה לא נכון"
"כן זה כן קים, אנחנו עוברים מפה לאינגלנד"
-"אין מצב" מה זאת אומרת מתגרשים? למה? איך לא שמתי לב עד עכשיו שהם לא דיברו, אני חייבת להפסיק להיות כלכך אנוכית. ואם זה בגללי? מליון רגשות הציפו בי באותה שניה

-"קים, היילי בבקשה רדו למטה אנחנו צריכים לדבר." אמא צעקה מלמטה, גילגלתי את עיניי ואז שמעתי צלחת נשברת.

"יאסו?"
-"אני לא מבינה אותך!"
"טוב טוב בואי נרד, מה כבר יש להם להגיד"
-"תפסיקי להיות כזאת אנוכית כל היום את חושבת על עצמך!"

היא יצאה מהחדר וטרקה את הדלת על פניי, פתחתי את הדלת וירדתי אחריה.
התיישבנו כולנו בסלון, היה שקט מביך כזה אף אחד לא דיבר.
ואז ראיתי הצלחת, זאת אומרת את השברים שלה וכמה טיפות דם,

"אמא אבא אתם יכו-"
"אנחנו מתגרשים מתוקה, ואנחנו נעשה משפט והכל יסתדר, את תיהי שבוע עם אבא ושבוע איתי כל עוד את קטינה" אמרה אמא וקמה, אבא תפס לה ביד חזק והיא הסתכלה עליו ואז עלינו. אף פעם לא ראיתי את זה לפני.
"שום דבר לא יסתדר"
"מה הסיפור?" שאלתי והסתכלתי על אבא שהיה מעוצבן, הוא הסתכל עלי וחייך חיוך מאולץ, ראיתי שהוא לא רוצה לעשות את זה.
"שום סיפור" הוא אמר בנעימות, -"שום סיפור?! אתה קורא לזה שום סיפור?" אמא התחילה לצעוק, ניסיתי איכשהו להרגיע אותם אבל לא הלך לי, אז החלטתי לפרוש.

איך הכל השתנה בשניות, אולי לא ידעתי על זה, אולי הם לא סיפרו לי כי אני עוד "קטינה" או כל השיט הזה.
זה לא יכול להיכנס לי לראש עדיין, למה?


תגובות (3)

פשוא מושלם תמשיכי !!

20/07/2012 10:45

תמשיכי !!

20/07/2012 11:39

אוקייי O_O

20/07/2012 15:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך