סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 24:))))

RackCityBitch3 22/07/2012 1590 צפיות 3 תגובות

איך הכל השתנה בשניות, אולי לא ידעתי על זה, אולי הם לא סיפרו לי כי אני עוד "קטינה" או כל השיט הזה.
זה לא יכול להיכנס לי לראש עדיין, למה?

נכנסתי להודעות בוואטסאפ, -"אולי תסלחי לי? אני לא התכוונתי אני רק רציתי לקרב ביניכם"
"לא היית צריכה לקרב בינינו," שלחתי לה והנחתי את הפלאפון על השידה, עצמתי את עיניי, מדמיינת את החיים כמו שהם היו לפני כל השיט הזה.

"אני פאקינג שונאת פרידות," קמתי לעוד בוקר ויום משעמם, מה כבר יכול לקרות היום.
סיימתי את כל התארגנויות שעושים בבוקר וירדתי למטה, לא לראות את אבא שותה קפה וקורא עיתון בבוקר עשה לי רע. לעומת זאת- ראיתי את ג'יי ולוק יושבים לי בסלון, "אמא שלי נתנה לכם להיכנס?"
הם הנהנו בחיוך, "היא עשתה טעות, זה לא בוקר טוב במיוחד לא, אני אשמח אם תעזבו"
"שמענו את מה שהולך לקרות, ואני רק רוצה-"
"אחמ" עצר אותו לוק
"אנחנו רוצים, זאת אומרת באנו לעודד אותך"
-"נחמד מצידכם"
"נעשה תורות"
-"כמו שההורים שלי עושים? אני לא רוצה תורות במיוחד לא היום, שלום"
"אנחנו באים אלייך בטוב!" התעצבן לוק, "אני ממש מצטערת! אף אחד לא הזמין אותכם לכאן"
-"עזוב לוק, בוא נלך, אנחנו מצטערים"

עוד ריב אחד אני נשבעת אני אתפוצץ. מה קורה לי?,
אני לא במוד של גלידה וסרטים ויציאות עכשיו, בא לי להסתגר לבד בבית ולא לזוז לשום מקום.

התיישבתי בסלון והדלקתי את הטלוויזיה, -"גירושים זה לא כזה נורא!" מישהי מהטלוויזיה צעקה, "תחיי ביסוריים!" צעקתי אל הטלוויזיה וסגרתי אותה. זרקתי את השלט על הטלוויזיה והפכתי את כל הסלון, השתגעתי מהעובדה שההורים שלי הולכים להיפרד, הדרכים שלהם נפרדות, הם שונאים אחד את השניה, אבא בגד באמא, הוא לא אוהב אותה יותר.

התחלתי לבכות וכך גם הגשם התחזק בחוץ, לקחתי את הפלאפון וחייגתי בעוד הידיים שלי רועדות.
"הלו מדבר טים"
"אבא, יש לי רק דבר אחד לשאול אותך"
"קים?"
"אתה לא אוהב את אמא"
"אני…"
"אתה אוהב אותנו?" עצרתי את הדמעות, מחכה שיענה לי.

אבל לא, זה לא קרה, הוא ניתק לי. פעם ראשונה בחיים שהוא עושה לי דבר כזה. התחלתי לבכות יותר חזק, לקחתי את המפתחות ויצאתי מהבית

דפקתי על הדלת של ג'יי אבל אף אחד לא פתח, "ג'יי! בבקשה תפתח לי!" צעקתי ונשענתי על הדלת, אחרי כמה שניות הדלת נפתחה והוא התנפל עלי בחיבוק "הוא שונא אותי" לחשתי לו והמשכתי לבכות, "אני בטוח שהוא לא שונא אותך"
"אני רק רציתי להגיד ביי"


תגובות (3)

יאא אייזהה מוושלם ^^

22/07/2012 11:20

פרק מהמם

22/07/2012 14:06

תמשיכי !!!

22/07/2012 14:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך