סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 27:)))))

RackCityBitch3 23/07/2012 1533 צפיות 2 תגובות

"רגע." עצרתי אותו, "למה נישקת אותי?"
-"אנחנו כולה ידידים."
"כן…."
"זה כיף."
-"מה כיף? לנשק אותי?" הסמקתי, "לא…לא!" הוא צחק, "לגלוש על הדבר המגניב הזה".
כן בטח….
"בואי נעשה תחרות"
-"נהה, אני שונאת תחרויות"
"מירוץ אחרייך!" הוא צעק, הוא שם רגל על הסקיידבורד והחליק בירידה של הרחוב, -"היי חכה לי!" רצתי אחריו, מרגישה את הרוח על פניי, רצה אחריי ג'יי השמן עם הסקיידבורד, כשאני אומרת שמן אני לא באמת מתכוונת כן? ;)

"אממ… אני אקח עוגת גבינה עם דובדבנים ומשקה שוקולד עם עוגיות שוקולד צ'יפס מעל" סגרתי את התפריט שלי ודחפתי אותו על פני השולחן אל עבר המלצרית שלנו.
-"גם אני." ג'יי אמר ושלח חיוך אל המלצרית
היא פלטה צחקוק והעבירה את שיערה מאחורי האוזניים, היא קרצה לפני שאספה את התפריטים שלנו והלכה.
"אוחח ג'יי" פלטתי חיוך דבילי על הפנים כמו המלצרית, אני בטוחה שהוא נבהל, מאה אחוז.
"מה זה היה?"
"אני מצטערת אם הבהלתי אותך, תבקש מאבא שלי פיצויים או משהו מהטראומה שעברת כרגע" השפלתי את מבטי אל הרצפה, מנסה לא לצחוק.
"את מצחיקה" "ועוד הזמנת משקה שוקולד עם עוגיות למעלה, אני אעלה איזה 12 קילו אבל לא משנה" הוא אמר ותפח על ביטנו.
"לא חשוב, תעשה קצת ספורט הכל ירד" קרצתי כמו נכה, שיט אני חייבת להפסיק לעשות דברים כאלה, זה מביך.
"מבטיח" הוא חייך וחיבק אותי, יותר נכון מחץ אותי בין זרועותיו.

המלצרית הניחה את המגשים לפנינו, "תודה בייב," ג'יי נתן לה חצי חיוך
"אתה כזה קיטצ'י אלוהים שישמור" גילגלתי את עיניי ונגסתי בעוגה, "אממ"
-"את נהיית היפר כשאת אוכלת מתוק," -"ספר לי משהו שאני לא יודעת בייב"
הוא ציחקק ולקח שלוק מהמשקה שוקולד שלו, נתפסתי על מישהו שהסתכל עלי, אחרי כמה שניות הבנתי מי זה, זה היה הארי.
"אוי לא"
-"מה קרה?" הוא הפסיק לשתות והסתכל עלי, הוא ראה את זה שהסתכלתי על הארי אבל לא הבין מה קרה.
"הכל בסדר?" הוא שאל וסובב את פניי אליו, קמתי מהכיסא, ממלמלת תירוץ על שירותים ובורחת בשניה.

עמדתי מול המראה ושטפתי את פניי במים קרים, אפשר להגיד שלא אהבתי לראות את הארי בכלל, ולראות אותו אחרי מה שהוא עשה לי עוד יותר גרם לי לשנוא אותו. התזתי על עצמי מים, מנסה לסלק את המחשבות, ואז הדלת נפתחה,

"את בסדר?" קול גברי מוכר אמר, הסתובבתי וראיתי את הארי.
-"אני בסדר" ניסיתי להתחמק
"בטוח?"
-"כן הארי" הורדתי את מבטי אל הרצפה ויצאתי במהירות מהשירותים, הארי יצא אחריי ותפס את ידי, מזווית עין ראיתי את ג'יי מסתכל עלינו מכניס את הקש של המשקה ומכווץ את עינייו, -"הארי עזוב, אני בסדר גמור." השתחררתי ממנו וחזרתי לשבת ליד ג'יי, ג'יי דחף את הכיסא לאחור וביקש מהמלצרית לארוז לנו.
-"מה? למה לארוז?"
"אני רואה שקרה משהו עם הבחור ההוא, אז חשבתי שנארוז ונלך לאכול במקום אחר,"
-"אה בסדר, אין בעיה"

אחרי ריב קטן על זה שהוא לא נתן לי לשלם, הוא שילם. אוחח כזה עקשן, לקחנו את הדברים ויצאנו מהסטארבאקס.
"הוא עשה לך משהו?"
-"מה? ל… לא"
הוא נתן לי חצי חיוך ושילב את ידי בידו, אהבתי שהוא עושה את זה, אני אוהבת את ההרגשה הזאת שיש מישהו שאוהב אותך, לא כמו הארי.
הוא זרק את הסקיידבורד על הרצפה והפך אותו, -"תורך"


תגובות (2)

תמשיכי !!! פרק ממש חמוד :)

24/07/2012 04:14

פרק חמוווד ^^

24/07/2012 05:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך