סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 37:)))))

RackCityBitch3 03/08/2012 1778 צפיות תגובה אחת

אחרי שיצאתי חשבתי על החלום הנוראי שראיתי, ואי זה הרגיש לי כל כך אמיתי. בכל מקרה זה לא ואני כל כך שמחה שזה לא. אני אפילו לא זוכרת מתי נרדמתי ואיפה,

השארתי אותו שם, עומד בהלם.

"הולה" נכנסתי הביתה וראיתי את זאיין יושב על הספה, -"את באה? הולכים"
"מה?" אמרתי בבלבול, מה הוא עושה בבית?
-"ללונה פארק, היילי נתנה לי להיכנס ואמרה שהיא הולכת לאינשהו אבל לא אמרה לאן אז חיכיתי שתחזרי מאיפה שהיית ושנלך קצת לבלות ולהשלים" הוא הושיט את ידו, ושילב אותה עם ידי, -"חכה שניה אני לא מוכנה"
"את נראית מדהים, כמו תמיד" הוא אמר ומשך בידי.

הגענו ללונה פארק, למקום שבו המעריצות של ג'יי הכו בי *בחלום*. הכל חזר לי בבום גדול.
-"אני אלך לקנות כרטיסים חכי לי פה" הוא חייך חיוך חושף שיניים, התגעגעתי לזאין הזה!
"תקנה לי פופקורן ושיערות סבתא בצבע ורוד!" צעקתי לו, צוחקת מעט, הוא קרץ לי ורץ, נעלם בין האנשים.
אחרי כמה דקות הרגשתי ידיים מחבקות אותו מאחורה, הסתובבתי בבהלה וראיתי את ג'יי.
"מה את עושה כאן?" הוא חייך,
-"אתה דפוק? לא הבנת מה שאמרתי? יכולים לתפוס אותנו."
"חשבתי שלא אכפת לך ממה שאחרים חושבים"
-"אבל, מה שהן עשו לי אני לא אשכח את זה, פשוט… תצא לי מהחיים טוב?" אמרתי בתוקפנות רבה ועזבתי אותו, בדיוק זאיין התקרב אליי, למזלי הוא לא ראה את ג'יי, שילבתי את ידי בידו ונכנסנו פנימה,.

נהנתי מכל שניה שהייתי איתו, עברנו את כל המתקנים נרטבנו צחקנו בכינו, היה ממש כיף להעביר את הזמן איתו.
כשעלינו על המתקן האחרון רטט לי הכיס מהפלאפון, -"לא כדאי לך להוציא עכשיו את הפלאפון"
"זה בסדר אני רק אבדוק מי זה"
פתחתי את ההודעה שנשלחה מג'יי-

-"הבנתי אותך, לא נעים לך להגיד לי שיש לך מישהו אחר כי את חוששת שאני אפגע או אקנא או משהו, רק שתדעי שאני לא הייתי עושה את אותו הדבר. בהצלחה איתו"

גילגלתי את עיניי והכנסתי את הפלאפון, -"מי זה?" זאיין שאל ושם יד על הכתף שלי, -"אמא שלי," שיקרתי וחייכתי חיוך מזויף.

אחרי מערכת יחסים בת שבועיים עם זאיין, המשכתי לא להתראות עם ג'יי, זאת אומרת- גם לא ראיתי אותו.
גם לא את לוק וביו, זה נראה כיאילו בלעה אותם האדמה.
המשכתי להתראות עם זאיין כל יום אחרי הבית ספר,

אחרי יום עמוס ש-כלל שלושה מבחנים וכל מני התווכחויות עם המורים המעצבנים האלה, נשכבתי על המיטה, בוהה בתקרה וחושבת על מה לעשות.
זאיין טס בחזרה לאינגלנד הוא הבטיח שהוא יבוא שבוע הבא- בגלל שהוא עסוק עכשיו
החלטתי לרדת למטה וללכת לבדוק מה עם ג'יי ולוק,

דפקתי על הדלת וביו פתח אותה, -"הו היי את, ג'יי למעלה"
"הוא ישן?"
-"אממ לא"
חייכתי ועליתי למעלה, הדלת שלו הייתה סגור אז דפקתי עליה ופתחתי אותה מעט, -"Luke fuck off i want to be alone."
"היי זאת אני"
נכנסתי לחדר והסתכלתי עליו, הוא שכב על המיטה עם אוזניות ועיניים עצומות.
"Oh Oh Oh"
-"מה את עושה כאן?" הוא פקח את העיניים והוריד את האוזניות, "שיעמם לי"
-"לכי לזאיין" הוא ענה בישירות,
"הוא טס לאינגלנד"
-"אז אין לך מה לעשות כאן, להתראות" הוא אמר והחזיר את האוזניות.
"מה הבעיות שלך?"


תגובות (1)

מכול הסייפור לא הבנתי מי זה ג'יי ..:<
תמשיכייי סייפור מוושלם ותמייד ידעתי שהיא תהיה חברה של זאיין :D

03/08/2012 10:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך