סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 39:))))

RackCityBitch3 04/08/2012 1428 צפיות 2 תגובות

מה שבטוח זה שהוא ממש שונא אותי עכשיו, לקחתי את המילים האלה כל כך רציני.
פשוט ישבתי על המיטה וחשבתי, חיכיתי שהמוזיקה תיגמר וכולם ילכו הביתה,

אחרי כמה שעות קמתי מצלצול פלאפון, "הלו?"
-"אני לא מאמין שעשיתי את זה! פשוט, אני מצטער כל כך קים אני לא התכוונתי"
"אלכוהוליסט מסכן חתיכת אפס אתה לא יודע למה אתה שווה!"
-"אני נשבע באלוהים ש-" הוא צעק בבכי,
"תפסיק להישבע כבר מה אתה יכול לעשות? כלום נכון, אז לך תשתכר עוד קצת ותגיד שאתה שונא אותי ונמאס לך לראות אותי!"
-"זה לא משנה, אני עדיין אוהב אותך!" הוא צעק, השתררה שתיקה, אף אחד מאיתנו לא דיבר. אחרי כמה דקות ניתקתי והנחתי את הפלאפון בצד.

פניתי אל ג'מה, היחידה שמבינה אותי. אפילו לאמא אני לא מספרת את מה שאני מספרת לג'מה,
סיפרתי לה את כל מה שקרה פשוט שפכתי הכל, -"את אומרת שעברתם הכל בכמה שבועות, אם אתה צוחקים ביחד כמו ידידים ומסתכלים אחד על השניה כמו אוהבים ורבים כמו בעל ואישה זה אומר משהו, את לא יכולה להתעלם מזה."
"יש לי את זאיין"
-"זה לא הגיוני שיהיו לך שניים, אני בטוחה שזאיין יבין אותך אם תדברי איתו ותסבירי לו שאתם צריכים לקחת הפסקה ולראות מה קורה"
"או שאני פשוט אמציא איזה משהו על הבית ספר" לחשתי, היא שמעה את זה
-"לא אל תמציאי, את לא רוצה שהוא יתפוס אותך משקרת נכון? חוץ מזה אם את אוהבת אותו תדברי איתו ותסבירי לו בלי שקרים הוא יבין אותך"
"כן בטח"
-"כדאי לי ללכת לג'יי?"
"באמת שאני לא יודעת"
-"את יודעת הכל"
"אם תלכי אליו יקרה משהו בטוח,"
-"מה יקרה?"
"אם הייתי יודעת הייתי אומרת לך" שמעתי אותה מחייכת, היא השאירה אותי עם שאלה ללא תשובה.

חיכיתי לסימן כלשהו מלמעלה, אם לא יקרה משהו אני אלך אליו בכל מקרה.

ירדתי למטה והתחלתי להכין משהו, היילי צעקה איזה משהו על אוכל אז זה עשה לי חשק, נזכרתי בימים שאני וג'יי היינו מלכלכים את המטבח ו…
-"בו!" קול הקפיץ לי את הלב, חשבתי שאני אמות באותו הרגע,
הסתובבתי וראיתי את זאיין, "אתה כזה דפוק!"
-"דפוק שאוהב אותך?" הוא חיבק אותי, "זה לא מצחיק זאיין הפחדת אותי"
-"אני מצטער בייב, מה את עושה?"
"אמרת שאתה תבוא שבוע הבא אבל"
-"כן, מה את לא שמחה?"
"שמחה שמחה" הסתובבתי למטבח, חושבת על איך אני אלך לג'יי בדיוק. אולי זה סימן שאני צריכה להיפרד מזאיין? לא לא להיפרד, פשוט לדבר איתו, הוא בטוח יבין אותי.
הוא חיבק אותי בבטן מאחורה והניח את ראשו על כתפי, "אז מה את מכינה?,"
-"לא יודעת, מה אתה רוצה?"
"בואי נכין ביחד"
-"אוקיי"

אחרי שהתעצבנתי עליו בגלל שנפלו כמה ביצים על הרצפה והייתי צריכה לנקות הוא שבר שלוש צלחות, ואז ממש התעצבנתי…..


תגובות (2)

אסוור להכניס בנים למטבח בשום פנים ואופן :)
תמשיכייי *~*

05/08/2012 09:48

תמשיכייייייייייייייייייי אני במתח !!!!!!!

05/08/2012 20:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך