סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 44:)))

RackCityBitch3 09/08/2012 1345 צפיות 2 תגובות

ראיתי את ג'מה בתוך השמלה השחורה והמהממת ההיא, מה שהיה לי להגיד זה רק ואו. ואו.
שיחקתי עם הקש בלשון שלי, -"את נראית מדהים"
"לא, את חייבת לקחת כזו בואי נבדוק אם יש במידה שלך"
-"אני חושבת על לא לבוא היום בכלל"
"מה? מה פתאום, בואי"

בתוך שניה מצאתי את עצמי עומדת בתא המדידה, בתוך השמלה השחורה שג'מה מדדה. אפשר להגיד שנראיתי נחמד פלוס מינוס…

-"ואו" האייס קפה של הארי נפל מיידיו, סתם מגזים
"תקשיבי את נראית מדהים!" היא צעקה ודחפה אותי אל התא מדידה כדי להוריד את השמלה, -"אני נראית זוועתי"
-"תשתקי. אני בטוחה שג'יי יאהב אותך ככה."
"ג'וייל"
-"לא משנה, אפילו בטרנינג הוא יאהב אותך"
"את כל כך מגזימה"
-"ואת כל כך שותקת" היא קרצה והכניסה אותי אל תוך התא מדידה.

הארי שילם על שתינו ויצאנו מהחנות, "את בטוח….-"
-"כן אני בטוחה, תסמכי עליי"
"תודה ג'ארי" (ג'מה והארי, חיחי)
חיבקתי את שניהם, "אני שמחה שהשלמנו הארולד" חייכתי אליו, הוא החזיר לי חצי חיוך גומה.

אחרי נסיעה קצרה הם הורידו אותי ליד הבית, אני והארי נפרדנו בקצרה ליד הדלת הקדמית, אני אפילו לא יודעת למה הוא יצא מהרכב. "את יודעת, היית יכולה למישהו אחר לבוא עם ג'מה, לא עם אח שלה."
-"אני יודעת זה רעיון-"
"גרוע, מאוד" הארי הסתובב והתקדם לכיוון הרכב, רצתי אחריו קוראת לו להאט, הוא מיהר ונכנס לרכב, נתקלתי בג'יי.

"היי ריי,." "ג'יי" תיקנתי את עצמי אחרי שניה, "אני יכולה לשאול אותך משהו?" -"רק אם בחיים לא תקראי לי שוב ריי"
"עשינו עסק" צחקתי, "תהיתי אם.. אם אי פעם הייתה לך חברה, למה אתה לא יוצא היום?" המילים פשוט יצאו לי מהפה. לפני שניה רק רציתי להתרחק ממנו
במקום להסתכל לי בעיניים הוא פשוט הביט לשמיים בשתיקה.
-"אני לא אוהב מערכות יחסים" הוא ירה. קצר ולעיניין,
"אתה גיי?" הבנתי שזו הדרך הכי טובה כדי להמשיך ולחקור בנושא, "כי אם אתה כן, שתדע שאני לגמרי מבינה אותך ואין לי בעיה עם ג…-"
"אני לא גיי קימברלי." "אני פשוט בוחר לא לההשתמש בבנות כמו שהאחרים משתמשים" -"אז למה אין לך חברה? או שפשוט להיום, זה לא קשור לשימוש בבנות"
"הייתה מישהי שחשבתי עליה והכל אבל היא החליטה שכדי שנשמור מרחק. אני לא מוצא מישהי שמתאימה ואכפת לי ממנה מספיק כדי לבלות איתה כל הזמן שיש לי, בסדר?"

"אז אם אתה לא בעניין של לא להשתמש בבנות, מה זה היה איתי?"

-"תשכחי מזה" הוא הסתובב והתקדם לבית שלו,


תגובות (2)

יאא הוא דייבר על קיים , איזה חמווד (אככ ) ><
תמשיכייי ^^

10/08/2012 08:33

תמשיכייייייי :-)

10/08/2012 13:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך