סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 48:)))

RackCityBitch3 13/08/2012 1212 צפיות 3 תגובות

אחרי- לא יודעת כמה זמן מצאתי את עצמי על הרצפה בבית.
-"אני חושבת שצריך לעשות לה הנשמה" שמעתי את קולה של היילי, הוא ישב ליידי והסתכל עלי. יכולתי לראות את זה, אני מכירה את ג'יי.
"תביאי לי דלי עם מים קרים, צריכים להתקשר לאמבולנס דחוף אם היא לא מתעוררת.
הוא אמר ועזב את המקום, הרגשתי שאין אף אחד ליידי, שניה לפני שהוא שפך את המים עלי קמתי מהרצפה.
"מה קרה לי?"
-"התעלפת"
"איפה ג'וייל?"
-"זה מה שמעניין אותך כרגע?" הוא צעק בעצבים והניח את הדלי, -"אני מצטער, אני שמח שאת בסדר"
"אני לא אמרתי שאני בסדר"
-אבל קמת."
"איפה ג'וייל?"
-"הוא עזב, הוא אמר שלא ילך ביניכם."
התיישבתי על הספה, מופתעת ממה שאני שומעת. חיבבתי אותו אבל ידעתי שלא יצא מזה משהו, אני חושבת שחזר לי הדופק. -"אני, זאת אומרת הוא עשה משהו אכזרי"
"כן… אבל עזבי אותו, יש עוד מלא בחורים אי שם"
-"הבעיה היא שאני לא יודעת איפה זה אי שם,"
"תסתכלי מי נמצא מתחת לאף שלך"
-"הפה שלי"
"תיהי רצינית."
-"אני רצינית!"
"לא את לא, את לא מבינה אותי.."
-"באמת שאני לא מבינה אות-"
כל דבר שג'יי אמר לפני הנשיקה הזאת פשוט נמחק מהזיכרון שלי.
"אוי אלוהים מה אתה עושה?," התנתקתי ממנו, היילי הסתכלה עלי -"אני לא אשאל מה קרה פה הרגע אז.. אני אעלה למעלה"
-"אני אוהב אותך וקשה לי לראות אותך עם אחרים זה הכל"
"זה הכל?" דחפתי אותו על הספה, -"כן זה הכל"
"למה אתה עושה את זה קשה?" עליתי עליו והתחלתי להרביץ לו חזק בלב, "את לא מכאיבה לי. את רק גורמת לי להיות מאושר כי את ליידי."

הייתה דפיקה בדלת, -"הייתי הורגת אותך אם לא היה פה אף אחד עכשיו."
קמתי ממנו ופתחתי את הדלת, הארי עמד שם עם זר פרחים. אוי לא רק לא זה, זה מה שחסר לי עכשיו.

אחרי לילה קשה עם ג'יי והארי ואחרי שהם הלכו מכות ושברו משהו אחד לשני שלחתי אותם הביתה.

"Make me smile baby!" שמעתי קול מלמטה, טרקתי את הדלת בעצבים וירדתי למטה.
זה היה ג'יי, -"אולי תהיה בשקט? מנסים לישון פה חתיכת דפוק! לעזאזל! 5 בבוקר מה אתה עושה?"
-"סליחה."

..עליתי למעלה בעצבים וטרקתי את הדלת, יופי. איך אני ארדם עכשיו? סליחה הוא אומר לי.

ניגשתי לשידה ולקחתי כמה בגדים, החלפתי לזוג מכנסיים ישנות של הארי וחולצה ענקית שלו. אהבתי ללבוש את הבגדים שלו, זה כל כך אני.
זאת אומרת- אולי אני והארי מתאימים אחד לשניה?


תגובות (3)

חח פרק חמווד :3

14/08/2012 05:54

תמשיכייייייייייי

14/08/2012 07:44

חמוד!! חולה על הארייי אבל מה עם זאין אני אוהבת אותו יותר חח תמשיכי

14/08/2012 13:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך