סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 53:)))

RackCityBitch3 19/08/2012 1271 צפיות 2 תגובות

-"אני מניח שאת עייפה, בייב יש אוכל במקרר ולמעלה השארתי לך בגדים נקיים." הוא אמר בקולו הצרוד והמשיך לחבק אותי, "אם קורה משהו עם ג'יי תתקשרי" הוא לחש לי והביא לי נשיקה עדינה בלחי.
הנהנתי, תפסתי את ריילי מסתכל עלינו במבט מוזר, מיד אחרי שהסתכלתי עליו הוא השפיל את מבטו.
"טוב זוג יונים, אנחנו צריכים ללכת הארולד! אנחנו נאחר." הוא נתן לו מכה חזקה בגב, זה העיר את הארי והוא התנתק ממני,

ריילי גלגל את עינייו ויצא מהבית, אחריו בראד והארי.

התיישבתי בסלון והדלקתי את הטלוויזיה, -"גוווווווווווולללללל" צעקה החרישה את אוזניי.
-"זה המשחק של השנה!" צעק ג'יי וקפץ על הספה,
"בנים" גילגלתי את עיניי,

אחרי חצי שעה נשכבתי על הבטן של ג'יי ועצמתי את עיניי.
-"יייייייששששש!" הוא צעק והעיר אותי, נפלתי מהספה חזק. -"שיט"
הוא עזר לי לקום, חיוך גדול היה פרוש על פניו השמחות. עם כל הכבוד לכדורגל צריך לשים לב מי ישן ליידך. דפוק
"תודה לך.." אמרתי בלעג,
-"אני מצטער, אני לא מאמין!"
"אלוהים"
-"אני אפצה אותך."
"אני לא צריכה שום פיצוי, אני הולכת לישון."

עליתי במדרגות כשלפתע הוא עצר אותי, -"אני.. זאת אומר- יפריע לך אם אני אשן איתך?"
"לא…."

התהפכתי במיטה, לא מצליחה לישון.
זה הקטע שבו אני צריכה להגיד כמה שאני שונאת מזליסטים- כמו ג'יי, הוא כבר מזמן ישן. והוא לא מפסיק לנחור
הסתובבתי לצד שלו והסתכלתי עליו, -"אל תעזבי אותי" הוא צעק, נבהלתי מהצעקה הזאת.
הבנים עדיין לא הגיעו, תהיתי מה אפשר לעשות,
הוא התקרב אליי ושם יד על המותן שלי, נוצר מצב שהוא מחבק אותי בזמן שהוא ישן, חזהו עולה ויורד באיטיות עם כל נשימה. עצמתי את עיניי והתחלתי לספור כבשים.. כי זה מה שעושים מתי שלא מצליחים לישון.

..

התהפכתי במיטה, לא מוכנה לקום. זה היה מוקדם מדי כדי לקום,
אבל אני בכל מקרה לא ישנתי כל הלילה- אז מה זה משנה?
קמתי בעדינות, ניסיון מספר אחד- נכשל.
הזזתי את ידו מהכתף שלי והוא הסתובב לצד השני, ניסיון מספר שתיים- הצליח.
קמתי בעדינות בעטתי בו בטעות, יופי. נפלתי מהמעידה הזאת מהמיטה על הרצפה. הוא קם בבהלה, לא יכולתי לא לצחוק מהפרצוף שהוא עשה כשהוא קם.
"למה את יושבת על הרצפה?" הוא התרומם וניער את שערו, "את צופה בי ישן?"
+-"לא, אני נפלתי."
"אה" הוא שיפשף את עיניו, -"תן לי לנחש, ישנת מצוין נכון?"
הוא הנהן, "ואת?"
"ישנתי נורא."
הוא נראה אשם, "זה בגלל הנחירות שלי? אני אשן בחדר של האורחים הלילה אני מבטיח זאת פעם אחרו-"
-"לא זה בסדר, פשוט לישון במיטה לא מוכרת והכל."

דפיקה עצבנית נשמעה בדלת.
"אולי תהיו בשקט? מנסים לישון פה. למה הוא הגיע לכאן בכלל.." שמעתי את ריילי עצבני מהרגיל, ואז הדלת של החדר שלו נטרקה.
"הם לא סובלים אותי.." אמר ג'יי ושיפשף את עיניו בפעם העשירית,
-"הם יכולים להיות יותר מדי לפעמים" צחקקתי והתרוממתי מהמיטה, -"במיוחד ריילי."
ניגשתי לשידה והוצאתי את הבגדים שהארי השאיר לי, "הנה" זרקתי על ג'יי זוג מכנסיים קצרים של הארי וחולצה ישנה שלו.

אחרי שהתארגנתי והכל ירדתי למטה. פגשתי בפנים של הארי, הוא חייך בתחילה ואז החיוך נמחק מפניו.
-"הארולד" :)
"בוקר.."
-"קרה משהו?"
"ישנת עם ג'יי בלילה."
-"ו..?"
"אני לא חושב שזה בסדר,"
-"ואני חושבת שזה כן"
התיישבתי ומזגתי חלב אל תוך הקערה שלי. לקחתי חופן של קורנפלקס והוספתי לתוך הקערה, -"אז איך היה אתמול?"
"היה רגיל, אצלך בטח היה שונה" הוא הדגיש את השונה, נאנחתי. הוא קם ויצא לחצר, -"אני נשבעת לא-" הוא קטע אותי "בטח בטח" הוא מילמל לעצמו, שמעתי את זה.


תגובות (2)

אהה היא והארי ביחחד !? O__O
ממתי ?!
תמשיכייי ^__^

19/08/2012 12:20

לא חח הם לא ביחד אבל הם חברים ממש ממש טובים מגיל קטן, אז הוא בטח מקנא או משהו את יודעת;)

19/08/2012 12:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך