סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 60

RackCityBitch3 27/08/2012 1311 צפיות 3 תגובות

"אני נראה בסדר?"
עיני עברו על הגוף של הארי, הוא לבש חליפה שחורה.
-"אתה נראה מדהים."
"גם את נראית מדהים אהובה,." "פעם ראשונה שאני רואה אותך עם ורוד" הוא חייך וסובב אותי מול המראה.
-"תמיד שנאתי ורוד אבל זאת השמלה היחידה שהייתה לי בארון.."
"את בכל זאת מהממת"
צחקתי ולקחתי את השרשרתי שלי מהשידה. ישרתי את השמלה מול המראה ואז נשמעה נקישה בדלת למטה.
"זו בטח אמילי!"
הארי קפץ, לא הבנתי.. מה אמילי קשורה?
-"אה.. לא אמרת לי שהיא באה."
"אמרתי שהיא תבוא".
הוא אמר והתקדם אל הדלת
ירדנו למטה ובראד פתח לה את הדלת, היא נראתה מדהים ללא ספק. שמלת אפרסק הדוקה ועקבים גבוהים.
אני נראיתי זוועתי ליידה.
-"היי." הארי תפס במותניים הצרים שלה והדביק לה נשיקה,
בראד הרחיק אותי מהם וניסה להסיח את דעתי מכל מה שקורה. -"את נראית מדהים" הוא אמר, ריילי רק הקשיב לנו.
"תודה, גם אתה נראה מדהים." השבתי, לא באמת הקשבתי למה בראד קישקש, הסתכלתי על הארי עד שזה הגיע למצב שהוא מדבר איתה עליי.
-"היי אני אמילי, קימברלי?" היא הושיטה את ידה
"כן.. סלחו לי שניה."
עליתי למעלה ונכנסתי לשירותים, הרגשתי שאני לא יכולה לנשום. שטפתי את פניי במים קרים והכל עבר.
"אהובה הכל בסדר?" הארי דפק על הדלת כמה פעמים,
"בייב?" קולו של הארי נשמע מחוץ לדלת. "אנחנו הולכים."
-"אני לא חושבת שאני הולכת." -"אני חושבת שיש לי חום, ויש לי בחילה."
איך שהוא נכנס לא יכולתי להחזיק את זה יותר הקאתי על השמלה שלי. כל הערב נהרס.
-"אוי אלוהים"
הכף יד שלו עפה על המצח שלי כדי לבדוק אם יש לי חום,
"אני חושב שאני אשאר איתך.."
-"לא בשום אופן לא הארי, אתה לא צריך להישאר בגללי."
"כן אני כן, תראי אותך! את רותחת."
-"אני יכולה לטפל בעצמי."
"אני לא אתן לזה לקרות."
-"הארי תעזוב אותי אני אסתדר, בהצלחה לך." יצאתי מהאמבטיה ונכנסתי לחדר. אחרי חצי שעה שמעתי את הדלת נטרקת מלמטה וצעדים עולים.
החלפתי את הבגדים שלי ובדיוק הדלת נפתחה, -"הארי אמר לי להישאר לשמור עלייך." אמר ריילי בקרירות כמו תמיד.
"זה בסדר אני לא צריכה בייביסיטר."
-"את לא יכולה להגיד לי שאת לא צריכה בייביסיטר כי את צריכה את זה, את חולה עם חום אז אני התנדבתי להיות איתך. הארי רצה להישאר אבל לא נתתי לו כי אז הכל יהרס"
"הכל יהרס בגללי"
-"תאמיני לי שלא, נכין לך משהו לשתות?"
"לא."
הוא הסתובב ויצא מהחדר.

הרגשתי דקירה של חרטה בבטן שלי.
הוא צדק, אבל לא הבנתי למה הוא רצה להישאר איתי. הרי זה ריילי- וריילי שונא אותי, הוא זה שלא רוצה שאני אבוא לחזרות שלהם למטה, הוא שונא שאני בסביבתו.
בכללי ריילי שונא אנשים.

ניסיתי כמה שיותר לא לחשוב על מה הארי ואמילי עושים עכשיו ברכב זה גרם לי לבחילה נוראית.

If my body was on fire Ooh, you'd watch me burn down in flames You said you loved me, you're a liar 'Cause you" never, ever, ever did, baby" שמעתי את קולו של ריילי מהחדר עם הגיטרה. זה היה מדהים,

יצאתי מהחדר ונכנסתי לחדר שלו.
הוא עצר לנגן והסתכל עלי, -"מי המזליסטית?"
"אין מישהי.." הרגשתי שהוא משקר, אין מצב שאין מישהי שהוא חושב עליה עכשיו.
-"זה עצוב"
"זה שמח, אני לא אוהב מערכות יחסים."
-"הו מזכיר לי את ג'- לא משנה.."
"את צריכה ללכת לנוח"
-"אתה נשמע כמו אמא שלי."
"אני יותר מדי נחמד אלייך, ואני צודק" הוא הניח את הגיטרה שלו בצד ונשכב על הבטן. הוא חיכה שאני אלך, יצאתי מהחדר בלי להגיד שום דבר.


תגובות (3)

תמשיכי תמשיכי ותמשיכיייייי

27/08/2012 12:21

נחמד :

27/08/2012 13:15

אני רוצה שהאמילי הזאת תעוף מהארי למה זה לא יגמר טוב!!!
שיהיה כבר עם קימברלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27/08/2012 13:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך