סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 78:))

RackCityBitch3 23/09/2012 1345 צפיות 10 תגובות

דפיקה על הדלת העירה אותי מהעולם שלי.
ג'ון הביא מגש עם שוקולד וקפה, -"שוקולד ממש מרגיע אם את רוצה לדעת." הוא קרץ וחייך אלי, רואה שאני לא במצב רוח כל כך טוב.
-"אני מצטער אם קרה לך משהו עם הארי או מישהו אחר, אבל ממשיכים עם החיים." הוא התיישב ואז קם, -"יש לי עוד עבודה, אם את רוצה נצא בערב."
הנהנתי והסתכלתי על הרצפה, קמה ומסתכלת על העיר והבניינים הגבוהים של ניו יורק
הוא הסתכל עלי וחשב על משהו, -"על מה אתה חושב?"
"משהו שיעשה לך טוב?"
"מה היה הכי משמח אותך עכשיו? הארי?"
הנדתי את ראשי בשלילה, מסתובבת עם הגב אליו וממשיכה להסתכל על האנשים הקטנים מהחלון.
-"נשיקה."
"הוו."
הסתובבתי והפסקתי לדבר כשראיתי את הבעת הפנים שלו.
"מה קרה?" שאלתי.
הוא התקרב אליי ותפס בכתפי, בוחן את פניי.הוא גירד את אפו ושמתי לב לכמה נמשים שיש עליו,
-"זה.." הוא התקרב אלי יותר קרוב, "לא."
"זאת אומרת אני לא סגורה על זה עדיין."
התרחקתי ממנו והתיישבתי על המיטה, לוקחת קובית שוקולד ומכניסה לפה
-"אני חושב שהתחלתי לפתח רגשות אלייך." הוא הסתכל על הרצפה והמשיך לגרד באפו
זה לא טוב. זה ממש לא טוב, אם אני אפתח גם רגשות אליו זאת אומרת אפול בשבילו כמו שנפלתי בשביל הארי והאחרים- רגע, הוא זה שנופל בשבילי.
זה משהו שאף פעם לא קרה בעבר. כדאי לי לנסות?
-"זה בסדר אם את לא מרגישה כלום אני רגיל לזה." הוא אמר, עוזב את הסוויטה, לא אמרתי לו כלום, שתקתי. מה יכולתי להגיד לו? שאני לא אוהבת אותו? עדיף לשתוק, ככה גם הייתי פוגעת בו.

ירדתי אחריו ללובי, ופגשתי את אמא ואבא בכניסה מדברים עם השומר.
-"הולכים?"
"בוקר טוב לך," כן בוקר נפלא. גילגלתי את עיניי
-"לאן הולכים?" שאל אבא והסתכל עלי, -"ג'וני ישן איתך בלילה?"
והנה אנחנו חוזרים לשיחות האלה. שמישהו יקח אותי מכאן
-"כן הוא ישן איתי בלילה, למה?"
"זה אומר משהו, לא?" אמא חייכה אלי, -"אני לא אוהבת אותו."
אבא הרים גבה והסתכל עלי, -"את משחקת בו?"
"אני לא הארי."
"לפני שהשיחה הזאת תהפוך לשיחה על הארי בואו נלך." "לקניון." הוספתי,
יצאתי מהלובי מחכה שהם יצאו, בינתיים חיפשתי מונית שתעצור לי.

אני צריכה הפסקה מהכל, הפסקה מכולם. נכון קניון זה לא המקום הכי אהוב עלי, אבל יש שם סטארבאקס.
אמא ואבא הלכו לקנות משהו לבית וטיילו בקניון, אני במקום ללכת ולשמוע מה יש להם להגיד על ג'וני ולהשוות אותו להארי, עדיף לשבת בסטארבאקס לא?

-"גלידת קרמל מקיאטו" חייכתי אל המלצרית והתיישבתי בשולחן ריק.
אני לא מאמינה שהחלקים של האייפון שלי נמצאים אצלי בכיס של הג'ינס, הנחתי אותם על השולחן והכנסתי אותם לאייפון והדלקתי אותו.
שלושה שיחות מג'מה.
עכשיו היא החליטה להציק לי?
חייגתי אליה והמלצרית הניחה את הגלידה על השולחן וחייכה אלי, תפסתי חבילה של סוכר וקרעתי אותה מעל הלשון שלי, -"התקשרת אלי אני רואה."
"לא ענית לי אני רואה."
"מה יהיה?"
-"תגידי לי את מה יהיה."
"לא ישנתי לילות אני והארי הלכנו לבחור לך את הטבעת הכי יפה והכי יקרה אבל עזבי את זה עכשיו, את זרקת אותו? הוא פאקינג הזמין טיסה!"
גילגלתי את עיניי בזמן שהיא דיברה על הארי,
-"מה את רוצה?"
"אל תעני לי במה את רוצה, למה עשית את זה?"
-"כי אח שלך שיחק בי כל השנים האלה? כי אני הייתי מאוהבת בו ואת ידעת שהייתי מאוהבת בו והוא עשה לי בכוונה. הוא שיחק בי! הוא חשב שאני הבובה שלו שהוא יכול לקחת לכל מקום ולרצוח אותה כל פעם שהוא יוצא עם עוד אחת ועוד אחת, למה מה קרה עכשיו? מי זרקה אותו הפעם? הוא מרגיש לבד עכשיו לא? אז למה לא ללכת לקים? להרוס לה את המצב רוח לדבר איתה על בנות לשחק לה ברגשות ופאקינג לעזוב אותה כי הוא ראה מישהי חדשה ברחוב."
היא ניתקה לי בלי להגיד שום דבר, הכנסתי את הכפית בגלידה הרכה ושיחקתי בה, חושבת על הארי, כרגיל.


תגובות (10)

דירגתי את הסיפור הכל כך מקסים שלך בדירוג 5 זה הכי גבוה באתר ואשמח אם תמשיכי לכתוב – הכתיבה שלך מושלמת – גמר חתימה טובה ממני באהבה בקי ♥♥

24/09/2012 03:55

תמשיכי!!
ארי וקים חמודים ביחד!! על תפרידי אותם!
לאאא!! :(((

24/09/2012 05:57

תמשיכי!!

24/09/2012 06:57

אני לא ממש אהבתי את המלצר , אל תעשי אותם ביחד !
תשמכיייי :)

24/09/2012 07:18

תמשיכי….!

24/09/2012 08:38

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!!!!!! הכתיבה שלך ממש מדהימה אשמח אם תכתבי המשך במהרה…
אההה…וגמר חתימה טובה וצום קל מאמי

24/09/2012 10:15

דווקא המלצר חמוד..אבל הם לא מתאימים
ככל שהארי וקים מתרחקים בא לי שהם יהיו ביחד!
את האמת זה הסיפור הראשון על וואן דיירקשן שהוא לא צפוי (וכן זה מחמאה XD)
חחחח תמשיכיי :)

24/09/2012 11:49

אהבתי מאד מאד תמשיכי ותרשי לי לאחל לך גמר חתימה טובה לך ולבני משפחתך ממני בקי ♥♥♥

24/09/2012 11:53

תמשיכייי !!

24/09/2012 14:17

צום קל וגמר חתימה טובה לכן!:) אני אמשיך כנראה אחרי יום כיפור,

24/09/2012 15:46
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך