RackCityBitch3
תגיבו בבקשה :))

סיפור ללא שם:) פרק 3

RackCityBitch3 17/06/2012 1728 צפיות תגובה אחת
תגיבו בבקשה :))

התיישבתי מול זאין, היילי מלמלה כל מיני דברים תוך כדי שהיא מסתכלת על האחות הקטנה של זאין. הרמתי את המבט ישר אל המלצר שהיה בדרך לשולחן שלנו. "אוקיי שמישהו יסביר לי למה…" קטעתי את עצמי, ההורים שלי וההורים של זאין ביחד איתו הסתכלו עלי במבט מוזר. הסתכלתי עליהם מנסה לא לצחוק, "אופס" אמרתי והחזרתי מבט אל המלצר. הוא הסתכל עלי וחייך חיוך קטן, הוא חשף גומות, הדבר הכי יפה בבן לדעתי. שיער חום מתולתל, ניסיתי לזהות אותו והשם שלו ברח לי מהראש.
"הארי!" קראה אמא בשמחה וקמה כדי לחבק אותו. כן את המלצר.
"אומיגאד הארי!" צעקתי וקמתי כמו ברברית מעל היילי, הזזתי את אמא מימנו וקפצתי עליו בחיבוק דוב. זה האח של ג'מה, לא ידעתי שהוא עובד כאן. חשבתי לעצמי בזמן שאני מחבקת אותו. פתחתי את עיניי וראיתי את זאין מסתכל עלינו במבט קנאי כזה.

אחרי שסיימנו, קמנו ואבא הלך לשלם. יצאתי מהמסעדה והתיישבתי על ספסל.
"היי" שמעתי את זאין, הסתובבתי והסתכלתי עליו. "היי" אמרתי והסתובבתי חזרה, הוא התיישב ליידי והסתכל עלי. "בא לך ללכת היום לאינשהו?" הוא שאל, הסתכלתי לתוך עינייו וראיתי שהן מלאות תקווה שאני אגיד כן.
"כן למה לא?" אמרתי, הוא העלה חיוך קטן על פניו. מנסה להסתיר את כל השמחה.
"לאן?"
"לא יודע, תבחרי מקום את." הוא אמר, ושינה תנוחה, הוא הסתכל ישר בלי להגיד כלום.
"טוב בואו נלך" הקול של אבא הקפיץ לי את הלב. הסתכלתי עליו "אני ראיתי שנבהלת." צחק זאין, "לא נבהלתי"
"באמת, נו תודי בזה וזהו. את כזאת חמודה"
"אוי ילדים" אמרה אמא וגילגלה עיניים ,נכנסתי ישר לרכב.

נכנסתי לסוויטה שלי וצנחתי על המיטה, "קים?" שמעתי מהמסדרון ודפיקה בדלת.
"מי זה?" צעקתי וקמתי מהמיטה,
"זה זאיין. אמרת שאת רוצה ללכת לטייל." הוא צעק לי בחזרה, ברברי. פתחתי לו את הדלת והוא נכנס והתיישב על המיטה. "כן, לאן?"
"אולי פשוט נבלה את הערב שלנו פה?"
"אה כן פה. מה נעשה פה?"
"לא יודע, נדבר? נכיר אחד את השניה?"
"אוקיי" הורדתי את הנעליים ועליתי על המיטה, הוא התיישב מולי והסתכל עלי.
"אוקיי אז מה התחביבים שלך?" גילגלתי עיניים
"אני אוהב לשיר ולצייר!." הוא אמר וחייך חיוך חושף שיניים, כמעט צוחק.
"באמת? גם הארי אוהב לשיר! אפילו יש לו להקה."
"הארי? מי זה הארי? המלצר ההוא?" הוא אמר בלעג, החיוך נמחק מפניו.
"כן המלצר ההוא" אמרתי קצת בכעס, ושילבתי ידיים.
"טוב בואי נצא, משעמם לי."
"אבל אבל, חשוך בחוץ"
"אני אשמור עלייך" הוא קרץ וקם מהמיטה, הוא נעמד מול המראה וסידר את השיער שלו.
"יש לך ג'ל?" הוא המשיך לסדר את השיער שלו מול המראה, "למה שיהיה לי?"
"אני שחכתי את שלי בבית."
"טוב אני מוכנה בוא נצא" החלפתי חולצה צ'יק צ'ק ויצאנו מהחדר.

טיילנו בפארק שהיה די רחוק מהמלון.
"תיזהרי!" הוא צעק והזיז אותי הצידה, מעדתי על משהו ונפלתי על הרצפה.
"הוא יכל לדרוס אותך!"


תגובות (1)

אווווו…. איזה יפה!!! ואיזה חמודים הם!!!

12/07/2012 15:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך