פעם ראשוונה שאני עושה נקודות מבט בסיפוור הזה ^___^
תגייבוו !! (:

סיפור ללא שם- פרק 9 ((((:

15/08/2013 626 צפיות 3 תגובות
פעם ראשוונה שאני עושה נקודות מבט בסיפוור הזה ^___^
תגייבוו !! (:

פתאום נהייה חושך ולא יכולתי לראות כלום … ראיתי מישהו מתקרב אלינו הוא הלך ממש מהר ותוך שנייה הוא נעלם התחלתי להילחץ ואמרתי למייקל תגיד אתה בטוח שזאת הדרך לבית שלך ?! הוא אמר מה את לא סומכת עליי? עניתי לו:כן אני סומכת עליך.. התחלתי לפחד כי שמעתי רשרושים ראיתי אור קטן והלב שלי פעם חזק פתאום הכל התחיל להתערפל לי ומאז אני לא זוכרת שום דבר. פתאום מצאתי את עצמי בחדר לבן ומכשירים מחוברים אליי שמעתי את הקול של אמא שלי "היא התעוררה ! בוא מהר !" הייתי מוקפת רופאים וראיתי גם את אבא שלי שם שאלתי אותו איפה מייקל ? הוא אמר : הוא בקפיטריה ,יחזור עוד מעט .. איך את מרגישה מותק? עניתי לו: הראש שלי קצת כואב אבל אני בסדר ואמא שלי נשמה לרווחה . לא הבנתי מה קורה והייתי חייבת לשאול: מה קרה לי?! אמא שלי ואבא שלי הסתכלו אחד על השני ואמא שלי אמרה לי את נפלת והתעלפת כשהיית עם מייקל זה מה שהוא סיפר .. הוא אמר שברגע שהתעלפת הוא נבהל מאוד אבל הוא ישר הביא אותך לכאן והתקשר אלינו . פתאום הדלת נפתחה ומייקל נכנס ביקשתי מההורים שלי : אתם יכולים להשאיר אותנו לבד ? אמא שלי חייכה למרות שראיתי שאבא שלי רצה להישאר שניהם יצאו ואבא שלי תקע בי מבט של "בלי שטויות" .. מייקל התיישב על המיטה שלי וראיתי בעיניים שלו שהוא משקר שאלתי אותו בתוקפניות "מה הסיפור ?!" הוא ענה התעלפת. "אתה משקר !" הוא אמר "איך את יודעת ?" "אני יודעת לזהות שקרנים .." פתאום קלטתי שזה נראה קטע פלצני כזה מסרט ושעכשיו הוא יגיד: אם אני אספר לך אני אצטרך להרווג אוותך .. נו באמת ! השקרן הזה .. וכאילו שהוא קרה את המחשבות שלי ורצה סתם לעצבן אותי הוא אמר: אם אני אספר לך .. זה יהיה לא נעים בוא נגיד .." מוזר . מאוד מוזר . "תגיד אתה קורא מחשבות או משהו כזה ?.." הוא גיחך וענה "טוב .. סוג של .."
-נקודת מבט מייקל-
מה זה כל החקירות האלה ?! אם אני אספר לה שאני ערפד אני ייהיה חייב לנשוך אותה .. אם אני לא יספר לה היא תמשיך לחקור אותי ותיפרד ממני ..אוווף מה אני יעשה ?! אני לא יכול לפגוע בה .. דבר שהלינדה הזאתי כבר עשתה ! אני אדווח עליה למועצת הערפדים .. פתאום הרגשתי צורך חזק לגלות לה .. ואמרתי "תקשיבי .. אני חייב לספר לך משהו חשוב . משהו שלא סיפרתי לאף אחד חוץ מבני מיני .." מאיה צחקה ואמרה "אתה מתכוון לבנים ?" אוייש היא כל כך תמימה וחמודה כשהיא צוחקת .. "מאייה , אני לא מי שאת חושבת שאני .."


תגובות (3)

ממש חמודד תמשיכיי!!
אני אשמח אם תקראי גם את הסיפור שלי פרחי מונטריי :) העלתי את הפרק ה11 ♥

15/08/2013 08:00

תוודה3> בכייף אני יקרא(:

15/08/2013 08:21

תוודה3> בכייף אני יקרא(:

15/08/2013 08:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך