אגם בנעלים של סינדרלה-חלק ט' עונה 2

שחר.נ. 09/09/2015 815 צפיות 3 תגובות

הרגשתי מוזר. מעולם היא לא הציאה לי כל כך יפה. הינהנתי בהסכמה ונכנסתי למטבח. חשדתי שמשהוא אינו קשורה. אך הכל התנהל בפשטות. אכלנו ביחד בשטיקה, ואז היא אמרה. "כשדיברתי עם ג׳ון הרגשתי כמה רעה הייתי אליך..אני לא כזה מצטערת על זה. יבוא יום ואני יצטער.. אז אני יוכל להתנחם בפעם הזאתי עכשיו שאני מביאה לך יחס אנושי ביותר." היא חייכה ושמה את כלייה בכיור. פי נפער, מיהרתי ליסגורו ולהתעשת על עצמי. מי היה מאמין על מאיה. סיימתי אף אני, והדחתי את הכלים במיומנות. ניגבתי והחזרתי לארון. מאיה ניגשה לדלת והוראתה לחברותיה לעלות לחדרה. הבטתי בקנאה. כמה אני מתגעגעת לקרן, שהייתה מתגנבת. ניגשתי לחדרי ופתחתי את דלתי. היא הייתה תלויה על ציר אחד חורק. הדלקתי מנורה והתישבתי על מיטתי. ההוצאתי את השימלה שתבתי מתחת מיטתי. האודם על המסכה כבר התייבש. מדדתי אותה היא ליטפה אותי. היא חיממה וניחמה אותי
* * *
היום הגדול של הנשף הגיע. מאיה ואביה התארגנו עוד מהבוקר. מאיה ארגנה היטב את אביה כיוון שחברתו עומדת להגיע. לפי מה שהצלחתי לברר אין לה ילדים. נשמתי לרבחה.
אני התחלתי להתארגן רק כששמעתי את המכונית יוצאת מן החניה. לבשתי את השימלה היא תפסה את גיזרתי בצורה מושלמת. המסכה הסתירה היטב את פניי ושערי נשאר פזור. יצאתי ממפתן הדלת לעבר תחנת האוטובוס.


תגובות (3)

פרק מושלם!! תמשיכי!!!

09/09/2015 15:26

משתפרת: )
פרק נחמד, מחכה לפרק הבא!

09/09/2015 16:27

תודה

09/09/2015 21:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך