שחר.נ.
תודה לכל מי שמגיב אתם מעודדים❤❤ וזה יותר ע יף לרשום ככה.. סליחה שאני לא אומרת תודה זה עושה לי בעיות.. אז תודה שאתם מגיבים ככה זה עושה חשק לרשום. וחג שמח☺

אגם בנעלים של סינדרלה-חלק י"ד עונה 2

שחר.נ. 13/09/2015 706 צפיות אין תגובות
תודה לכל מי שמגיב אתם מעודדים❤❤ וזה יותר ע יף לרשום ככה.. סליחה שאני לא אומרת תודה זה עושה לי בעיות.. אז תודה שאתם מגיבים ככה זה עושה חשק לרשום. וחג שמח☺

האור שהסתנן סינבר אותי מעט. מאיה עמדה שם. היא ניגשה אלי והניחה יד מנחמת על ראשי. "זה לא הדודה שלך שם למטה?" היא תמהה. אמ.. הטפתלתי והתישבתי. "זה חברתה הטובה של אימי היא הבטיחה לשמור אלי אם יקרה לאמא משהוא. ומאז התאונה היא נעלמה, היא הייתה עם אימי ברכב!!! ותראי עכשיו לאיזה מצב הגעתי.." נאנחתי והחבתי על בגדיי. הטרנינג היה אכול על ידי אש. ואילו החולצה הייתה דהויה ודקה עקב שימוש רב. היא חבקה אותי ולחשה. "הכל עומד להשתנות. אנחנו נמצא את ג׳ון היחיד שעושה לך אושר..אני יהיה כמו." היא חשבה רגע ואז קפצה. "כמו הפיה הטובה!!"היא עשתה עם ידה תנועות של שרביט. חייכתי וגיכחתי. "את רואה כבר יותר טוב!" היא חייכה ודילגה לחדרה. עברו דקות אחדות והיא חזרה עם צלוחית עוגיות בידה.ואילו ביד השנייה מחברת ועטים. היא התישבה לידי והגישה לי את העוגיות. היא פתחה את המחברת. ורשמה בראש הדף ג׳ון. "אוקיי המידע שאנחנו יודעות עליו." היא פתחה את הטלפון והעתקה למחברת.
*חתיך על עניים כחולות בלונדיני וכתפים רחבות
*גובה 1.81
* גר בעיר ניו יורק ועבר לארץ
*שר מושלםםם
*מקום מגוריו עכשיו. רחוב האקלפטוס 231
*נפרד מחברתו הנוכחתי אחרי שנה של זוגיות
"יש משהוא שלא רשום באטר?" היא התעניינה. "כן" עניתי והעברתי בראשי את שיחתנו האחרונה. לקחתי את העט ורשמתי.
*רחוב השושנים 4398
*הטבעת של אגם מתאימה רק לאצבע שלה ולזרת שלו לא לעוד אדם בעולם!!
אגם הביטה בקינאה בדף ואני אמרתי. "זה לא יפה לעשות לך את זה!!" סגרתי את המחברת ושמתי בצד.
"לא זה יפה!!" היא התנגדה ופתחה את המחברת. "ואני יכולה לקחת אותך לרחוב השושנים 4398"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך