may5657
מה דעתכם על הפרק הזה? תגיבו!
הפרק השמיני אני מאמינה שייצא או היום או מחר..
מקווה שאהבתם

אני לא סינדרלה-פרק 7

may5657 02/03/2013 1171 צפיות 2 תגובות
מה דעתכם על הפרק הזה? תגיבו!
הפרק השמיני אני מאמינה שייצא או היום או מחר..
מקווה שאהבתם

בפרק הקודם:
רון לא מפסיק לשלוח לי מתנות…התקשרתי אליו ואני חושבת שזה צריך להיפסק.

"אני לא יודעת עם אני אוהבת אותו או שונאת אותו בטי…" "על תדאגי אנחנו נטפל בעניין הזה!" אמרה בטי וחייכה:"את צריכה להתרענן קצת,לצאת לבלות או משהו כזה.." "את צודקת אסור לי להסתגר בבית אני צריכה באמת להשתחרר קצת.." היה כיף עם בטי. היא קנתה לי קרפ והיא הזמינה נקניקיה בלחמנייה. בנתיים שאכלנו בטי נכנסה שנייה לחנות בגדים סמוכה ואני נשארתי לשבת והמשכתי לאכול. מרחוק הבחנתי במישהו וזה היה שון,בעלה של בטי. באתי לנפנף לשון לשלום מרחוק ולקרוא לו ואז ראיתי מישהי רזונת ויפה,הם התחבקו והתנשקו. הייתי בהלם. לא ידעתי מה לעשות עם לספר לבטי או לא להתערב בכלל. לקחתי את מיץ התפוזים של בטי וניגשתי לשון. שון הבחין בי והוא העמיד פנים שהרוזנת הזאת היא סתם מיישהי:"היי אמילי…מה את עושה פה?" שפכתי על שון את מיץ התפוזים ואמרתי:"זה בשם בטי!!" והלכתי משם. שנכנסתי לחנות הייתי בשוק לא ידעתי מה לעשות עם בטי..לספר לה על כך או לא. רצתי אליה ואמרתי:"בטי זה דחוף אני חייבת לדבר איתך!" בטי ניסתה לסגור את הרוכסן של הסימלה המגוחכת שהיא לבשה:"חכי אמילי,תעזרי לי רק להרים את הרוכסן במהירות…אני כל כך אהבתי את השמלה הזאת.." עזרתי לבטי ואני מנסה בכל כוחי להעלות את הרוכסן:"בטי זה לא עולה תנסי מידה אחרת" "אין מידה אחרת זה המידה הכי גדולה שיש!! לעזאזל עם הנקניקיה הזאת!" צעקה בטי וכל תשומת הלב של החנות הופנתה אלינו. הייתי כל כך מובכת ולחשתי לבטי באוזן:"בטי…תכנסי לתא ההלבשה ותקחי בגד אחר!" בטי התעקשה והרימה את הרוכסן עד שהשמלה נקרעה לגמרי!!זה היה מביך כל כך:"אוף אמילי מה היה כל כך דחוף לספר לי?" שאלה בטי בעודה משלמת על השמלה הקרועה:"אני לא יכולה לספר לך את זה כאן את חייבת לבוא איתי לבית קפה או משהו כזה! זה מקרה רציני." יצאנו מן החנות והתיישבנו בבית קפה שהיה קרוב מאוד לחנות:"תקשיבי בטי…אני צריכה לספר לך משהו. זה יהיה ממש קורע לב ורציני אז אני מבקשת שתקחי את זה באיזי…" בטי הקישה באצבעותיה ואמרה:"נו…?" "טוב..שון הוא בגד בך עם מישהי רזונת כזאתי. הם התנשקו והתחבקו וראיתי את זה בלייב באמת שכן ואני לא משקרת לך!" בטי פערה את עיניה ואמרתי לה:"בטי…אני יודעת ש.." "לא אמילי אני מופתעת ממך. בגלל שלך יש חיי רומנטיקה בלתי יוצלחים את מפילה את הכשלון שלך עליי? אין לך חוצפה אמילי! אני הולכת!" בטי ממש כעסה והיא פשוט קמה מן השולחן:"בטי אני רצינית!! זה נכון ראיתי את זה!!" בטי פשוט הלכה לעבר המכונית שלה ונסעה הבייתה.
איבדתי את החברה הכי טובה שלי…זה מה שהיה חסר לי.
אני ובטי לא דיברנו חודשים שלמים. שום שיחת טלפון ושום העברת הודעות טקסט פשוט כלום! עדיין הסיפור עם רון לא יצא מן הראש. הייתי מבולבלת ומדוכאת לא ידעתי מה לעשות. לא היה לי עם מי לדבר ,למי לטלפן ולא היה לי למי לשפוך את הרגשות שלי.


תגובות (2)

שיוא תמשיכי :)

02/03/2013 10:22

מהמם תמשיכיייייי!!

02/03/2013 14:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך