פרק משעמם נכון???
אני ממשיכה רק אם אתם כותבים לפחות 4 תגובות וזהו :)

היי אני כותבת סיפור חדש!!! בבקשה תגיבו!!! -פרק 2

03/02/2014 722 צפיות אין תגובות
פרק משעמם נכון???
אני ממשיכה רק אם אתם כותבים לפחות 4 תגובות וזהו :)

הפרק הקודם:
הסעתי את אחיות החורות ואת חברות שלהן
להופעה אחרי כמה דקות הגנו לשם הבנות יצאו אני נשארת כי לא יהיה לי כרטיס

פרק 2
שמעתי מי המכונית את הזמר ששר …הדלקתי את הטלפון ,ראיתי הודעה מי חברה שלי כתבת
היי מה שלומך??
ועניתי הכל בסדר רק אני מחכה שהופעה תסתיים
אז ענתה איזה הופעה???
של זמר אחד נו איך קוראים לו נראה לי גסטין ביבר ,
ענתה טוב תהני לך
תודה עניתי
יצאתי מהודעות נכנסתי לקנדי קראש שחקתי אחרי כמה דקות סיימתי שלב אז עוד אחד ועוד עד שהופעה הסתיימה חייכתי להן וראיתי שהן באות עם דפים של חתימות של זמר,נכנסו אמרו תודה קטלין בבקשה וחייכתי התחלתי לנסועה לבית של אחיות שלי בשביל להביא כמה דברים ישנות אצלינו אחרי כמה זמן הגענו לבית פתחתי את הדלתות של המכונית של הבנות סגרתי אחרי שלקחו נעלתי ויצאתי פתחנו את הבית סגרנו אחרינו ,סידרנו את הדברים של הבנות והן הזמינו גם אותי למרות שהייתי מופתעת אמרתי ברור שכן לבשתי פיזמה גופיה מעליה עליונית לבנה ומכנס קצר כי קיץ (שכחתי לומר) ירדתי וראיתי אותן אכלות משהו אמרתי מה אכלות הן אמרו קופלנס עם חלב אכלתי גם אמרתי תודה על הכל בבקשה הן ענו גם חברות שלהן היו סימנו לאכול אז ראינו סרט על חמש בנות אכלנו גם פופקורן אחרי הסרט עלינו למעלה נכנסנו לחדר של דניאלה חדר ענק גם לדנה ולי יש בינוני ,שתי בנות ישבו על המיטה שלושה על פוכים וכיסאות אני עשיתי מחליק למרות שיש לי שיער חלק אחת עשתה סלסולים על השיער עוד אחת כמוני אחרות שמו לק אחרי זה ריכלנו על בנים מהשיכבה אני לא הייתי כלכך שיכת לזה אבל אני זורמת אחרי כמה דקות יהיה שתיקה מביכה אז דנה שאלה אותי מתי אמא שלי מתה אמרתי שהייתי בת שנתים חיכתי מקודם אבל נמחק לי החיוך הבנות שמו לב לזה אז דנה אמרה אוי מצטערת ששאלתי אותך על זה ,זה בסדר אני רגילה לזה אבל לא שאתן נחמדות עלי כל כך כל השנים עלו אתן בלי לעליב צחקתן עלי וכל הזמן הייתי סגורה לכן בגלל זה אני לבושת בגדים לא כלכך יפים פעם שגרתי עם אבי אני הייתי מקובלת אבל עד אז שאבא שלי מת גם הפכתי לחנונית ,מה היית מקובלת כן כמוכן את מקובלות ואני חנונית מה שנקרא .
אחרי כמה דקות הבנות שאלו אותי רוצה להיות שוב מקובלת ולהיות בחברוה שלנו כן אבל יש לי בקשה את החברות הקודמות שלי את יכולות גם שהיו מקובלות ברור חמודה את אחת כמונו החשב תודה מושלמות בבקשה חחחח…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך