מקווה שאהבתם!!!!!!!!
בטח משעמם קצת אה......
תגובות וממשיכה :)

היי אני כותבת סיפור חדש!!! בבקשה תגיבו!!! פרק 1

01/02/2014 608 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם!!!!!!!!
בטח משעמם קצת אה......
תגובות וממשיכה :)

מצטערת שלקח זמן להתחיל פשוט לא היה לי רעיון.

פרק 1
הגיעה החופש גדול כל חופש אני מסדרת זה מבאס ,שמעתי את אחיותי קוראות לי ירדתי אמרתי מה את צריכות, שסתדרי לנו את חדרים ולכבס ובקיצור את כל הבית אמרו אוקי עניתי, והן הלכו לשופינג. אמא חורגת נסעה ל40 ימים לניו -יורק והשאירה לי לעשות הכל כרגיל .
אני אוהבת לשמוע את גסטין ביבר ואת וואן דיירקשן תמיד משאירים אותי חזקה למרות שקשה לי ,ועוד הרבה זמרים ולהקות .
התחלתי לסדר את חדר של דניאלה ,נכנסתי לחדר שלה היא יותר מסודרת מי דנה את הבגדים שלה היו על הריצפה על הכיסא שלה וגם על מיטה שלה הכנסתי את הבגדים הנקים לארון הענקי ואת מלוכלכים לכביסה סידרתי את הכל למקום ושסימתי נכנסתי לחדר של דנה המבולגן כל הבגדים וכל ספרים מחברות של בית ספר על ריצפה בקיצור כל הדברים שלה היו על הריצפה ,שאלתי את עצמי איך היא יכולה למצוא את דברים שהיא מחפשת אותו דבר מה שעשיתי בחדר של דניאלה עשיתי כאן סיימתי והלכתי לחדר של אימי וסידרתי את הכל את כל החדרים שמעלה וירדתי למטה ,סידרתי את כל למטה ואז יצאתי לסדר בחוץ סידרתי ואז נכסתי לבית נעלתי ועליתי לחדר שלי נשכבתי על המיטה ,אחרי כמה דקות שמעתי דפיקות אמרתי אני באה נעלתי נעלים וירדתי פתחתי וראיתי את אחיות שלי עם חברות שלהן מהשיכבה בבית הספר , והן אמרו סוף סוף פתחת את הדלת וסדרי את כל הבגדים שקנינו במכונית אוקי עניתי .הייתי מושפלת קצת בגלל חברות שלהן ,והלכתי ולמכונית פתחתי הוצאתי סגרתי את המכונית ונכנסתי ,עלתי לחדרים סידרתי בזמן שאחיות שלי וחברות שלהן ראות סרט ואכלות סיימתי נכנסתי לחדר נעלתי כתבתי את תאריך ותחלתי לכתוב אין יום שאחיות שלי לא מתחשבות בי מרגע שהגעתי קיבלתי את כל המטלות רק בגלל שאני מאומצת אני מקבלת את עבודות הבית רק בגלל שאמא ואבא שלי מתו זה לא אומר כלום אני צריכה לישאר חזקה למרות שאני לא אוכלת כלום וכל רגע אני יכולה למות בגלל זה עדיף שאני המות מעשר לסבול נראה לי ככה ,טוב נראה לי שאני סוגרת את היומן הזה להיום.
שמעתי למטה צרחות של שמחה נראה לי פתחתי את הדלת ירדתי אמרתי מה כל הצרחות ,סתם אמרה ירדן חברה שלה אחיותי והשנייה קוראים יעל והבנתי שהן שמחות כי זמר אחד בטלווזיה יש היום הופעה בלונדון אז אני צריכה להסיע אותן לשם מבאס הלכתי לבוש מכנס גינס ארוך וחןלצה קצרה יפה סוצר ונעלים הגבוהת שאני אוהבת בצבע סגול כהה ולבן וכמה צמידים ירדתי וגם הן לבשו בגדים ,נעלנו נסענו למקום אחרי נסיעה הגענו נכנסנו אני יצאתי לא היה לי כרטיס וחייכתי במכונית …….


תגובות (4)

זה קצת מזכיר את סינדרלה וגם עוד סיפור שדומה לזה קצת

01/02/2014 07:34

זה לא תאמיני לי אני עושה משהו שונה:)

01/02/2014 08:16

ממש יפה תמשיכי מהר
אוהבת נוגה

01/02/2014 08:59

תמשיכי

02/02/2014 06:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך