המשך:סינדרלה הישתנתה

17/12/2013 1046 צפיות 6 תגובות

ואז…. סינדרלה פרצה בבכי ולפתע הופיע מולה דמות של אמא האמיתית.
סינדרלה חשבה שהיא חולמת אך כאשר אמא דיברה היא הרגישה שזה מציאותי.
"סינדרלה ביתי אני שולחת לך שתיי מתנות: 1) היתארגנות לנשף.
2) ומשרתים ביתיים."
סינדרלה משפילה מבט ואומרת בלחש "תודה".
ואז אמא של סינדרלה מיתקרבת אליה ומחבקת אותה.
סינדרלה מודה לה על הכל שוב. ואמא אומרת לה: "את לא צריכה להודות לי אני פיספסתי אותך כל פעם שהתפללת אליי."
סינדרלה ניפרדה מאמא והלכה לחדרה כששם שכבה על מיתתה שימלת נשף מפוארת,לבשה את השימלה ורצה לכירכרה שחיקתה לה בחוץ.
אבל אמא הודיעה לה לפני שעזבה "שבחצות היא צריכה לשוב חזרה הביתה כי הקסם יתפוגג."
וסינדרלה ענתה לה: בסדר אמא תודה אל הכול .
ואמא אמרה לה שאיין למה להודות.
סינדרלה נסעה לנשף. היא מאוד היתרגשה וחיכתה כבר להגיע.
כשהגיעה הייתה בהלם מגודלו של הארמון. סינדרלה ניכנסה לארמון והשאירה את מעילה אצל משרתיי הארמון. כשניכסה בעמצה הריקודים כול המבטים הושלחו אליה ואפילו הנסיך ניגש אליה והציאה לה לירקוד איתו. וכמובן שהיא אינה יכלה לסרב לו והסכימה לירקוד איתו.
הם רקדו ורקדו עד שהשעון הראה חצות סינדרלה בצער רב נעלצה לצאת מהארמון של הנסיך ורצה לכירכרה. ובלי ששמה לב הפילה את נעלה בדרך וכשהנסיך רץ אחריה הוא מצאה את הנעל הזוו ושמר אותה בתיקווה שסינדרלה תחזור.
היא אינה חזרה לארמון והסבלנות של הנסיך ניגמרה הוא עבר מבית לבית בעיר ולא מצאה את סינדרלה יום אחד הוא ……….


תגובות (6)

אהבתם?

17/12/2013 09:10

זה בסדר……….. אני נותנת לך הזדמנות להמשיך

17/12/2013 09:10

תודה אבל את האמת זה דומה לסיפור של סימדרלה?

17/12/2013 09:13

סינדרלה סליחה כן

17/12/2013 09:14

כן מאוד חיימשלי

17/12/2013 09:14

תודה מאמי :)

17/12/2013 09:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך