אהבה :)
2 תגובות וממשיכה
מצטערת שלא העליתי מלא זמן בגלל שלא הייתי פנויה
והמחשב היה הרוס ולא הצלחתי לרשום בטלפון ...

ומה אם נתנשק ?!?!?! פרק 2:

אהבה :) 06/02/2014 971 צפיות 2 תגובות
2 תגובות וממשיכה
מצטערת שלא העליתי מלא זמן בגלל שלא הייתי פנויה
והמחשב היה הרוס ולא הצלחתי לרשום בטלפון ...

הפרק הקודם:

הלכנו למחששה לא ראיתי את אח שלי הלכתי ופתאוםם אני שומעת…

פרק 2:
פתאום אני שומעת קריאה "בלונדה" אני לא בלונדה זה רק גווינים הסתובבתי ראיתי ילד לא מוכר לי כל כך "מה אתה רוצה?!"שאלת בזילזול "מה קרה תתחילי ברגל ימין היי קוראים לי דיייגו ואת?" אמר נשמע שהוא ערס אני שונאת ערסים אבל זרמתי איתן "אני שירן איזה כיתה אתה?" אני בן 17 כיתה יא ואת?" אני כיתה י" אמרתי שאני רוצה שהשיחה תיגמר ואני ילך הביתה שמעתי קריאה מקול מוכר "שירןןןןןן" הסתבבתי ראיתי את לוקה רצתי לחבק אותו ונתתי לו נשיקה בלחי דייגו הסתכל בפרצוף לא מובן " אתם חברים ?"דייגו שאל כאילו הוא מפחד מאח שלי אני ולוקה התפוצצנו מצחוק ודייגו עדיין עם הפרצוף הלא מבין אני ולוקה אמרנו יחד "נראלך שאני יהיה חברה של המכוער הזה " אמרתי "נראלך שאני יהיה חבר של המכוערת זאת" אמר לוקה "אזז מה אתם "שאל דייגו "אחים" אמרתי . דייגו עדיין בשוק איך יפה יכולה להיות אחות של מקק .
הגיע הערב קבעתי להיפגש עם קמילה ה על דייגו וכמה שהוא ערס ואולי אני מפתחת עליו רגשות אבל קמילה יודעת שאני אוהבת את ליאון כבר מלא זמן והוא לא רואה אותי חוץ מחברה של אחותו

נ.מ ליאון
היום ראיתי את שירן מסתובב כנראה העיפו אותה איזה יפה היא ראבק אני אוהב אותה אבל אני לא חושב שיש לה משהו כלפיי רק שאני אח של חברה שלה וזהו … קמילה ולא מסכימה לגלות לי עם יש לה כלפיי משהו כנראה כי לא רוצה להעליב אותי אבל מה זה משנה

נ.מ דייגו
ראיתי את הבלונדה החדשה שירן אחות של לוקה איזה יפה היא כוסאמק אני לא מפתח אליה רגשות אולי כן אולי לא …לא יודע היא כוסית אש אבל כנראה יש לה מישהו איך אםחד לא יכול להיות חבר של פצצה כזאת…

נ.מ. דניאל
כעבור כמה ימים
אני חוזרת מצרפת לראות עוד הפעם את שירן וקמילה אבל לא רוצה לראות את לוקה והזונות שלו נשבר לי כבר הלב אבל אני צריכה להתמודד ….


תגובות (2)

וואייי מושלםםם, תמשיכיי!

28/02/2014 01:30

וואייי מושלםםם, תמשיכיי!

28/02/2014 01:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך