תהנו:-)

חייה של מתבגרת צינית- פרק 9

07/09/2014 1206 צפיות 5 תגובות
תהנו:-)

כעבור שעה קלה איתי כבר היה בחדר שלי, הוא בהה בקירות החלקים.
"חדר נחמד, בשביל בת."
"אתה שם לב לפרטים הקטנים, אני רואה, רגיל לגמרי, בשביל בת." חייכתי, נהניתי להחזיר לו באותו מטבע. אבל החיוך שלי נמוג מהר כשהוא בא, כשנזכרתי למה איתי פה.
"איתי, אין דרך קלה להגיד את זה…" התחלתי לדבר, אבל איתי קטע אותי.
"את נפרדת ממני?" הוא הרים גבה.
"כן." עניתי.
"נו די, ברצינות?" נאנחתי. זאת הולכת להיות שיחה הזויה.
"כן. אני נפרדת ממך. אני צריכה קצת ספייס." איתי התפוצץ מצחוק.
"את צוחקת עליי?" הוא שאל בחיוך, אך בלבול היה שרוי בעיניו החומות.
"לא." משהוא ראה את הבעת פני הוא הבין שאני רצינית.
"מה עובר עלייך?"
"איתי, התקרבנו יותר מדי. אין לי כבר זמן לעצמי. אני מאבדת את עצמי בקשר שלנו." הוא הניד בראשו באי- אמון.
"התקרבנו יותר מדי? מאבדת את עצמך? בקשר שלנו?" הוא הדגיש את המילה 'בקשר' "זאת כאילו בדיחה? מה לעזאזל קורה פה?"
"איתי, אני מזניחה את התחביבים שלי. אני לומדת פחות טוב ואני מבינה שהקשר בינינו פוגע בי."
"לא אמרת שאין לך תחביבים? שלא אכפת לך מכלום?"
"אמרתי לך מה שאני חושבת."
"את פשוט מטורפת. אם זאת בדיחה, היא ממש לא מצחיקה."
"זאת לא בדיחה."
"איפה המצלמות?" אבל הוא הכיר אותי מספיק טוב בשביל לדעת שאני לא צוחקת. הוא התיישב על המיטה. "ולא חבל לך על הקשר שלנו?"
"חבל לי אבל הדברים שאני עושה…"
"את מתכוונת לדברים שאת לא עושה. יודעת מה, עזבי את זה. פאק איט. פאק יו. ואני חשבתי שאת מיוחדת, אבל בסוף הבנתי שאת סתם משוגעת. כמו שכולם אומרים." הוא אמר ויצא מהחדר ומהבית שלי, כשהוא טורק את הדלת מאחוריו בכוח.


תגובות (5)

פאק איט פאק יו. חחחח אהבתי.
חסר לך המון תיאורים בכול מיני מקומות-שימי לב.
זה פחות יבלבל את הקוראים אם תפרטי אחרי מרכאות: ״מה עובר עליך?״ הוא שאל אותי והחיוך ירד מפניו.

בכול ההערות שלי אני משתדלת להזדהות ולהגיד מה יאהבו יותר הקוראים, כי אני אחת מהם, כמובן שיש דברים שאת לא חייבת להתייחס אליהם כי אינם טעות לשונית, אבל יש דברים שבהחלט יכולים לשפר את הכתיבה שלך.
בהצלחה ותמשיכי!:))

07/09/2014 22:08

    כבר אמשיך ושמחה שאהבת:-)

    08/09/2014 20:56

קצר! לא רוצה. בא לי עוד.

07/09/2014 22:20

    אני כבר אמשיך!

    08/09/2014 20:56

זאתי שלמעלה צודקת, תפרטי יותר.. חוץ מזה ומזה שהעלילה מתקדמת בטילים הכל סבבה.

07/09/2014 22:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך