חיים של אחרים- הקדמה

הכל מסביבי התערבל, תחושה מוזרה אפפה את גופיי, ושאבה ממני את כוחותיי. התעוררתי לעולם אחר. קמתי במיטה רחבת ידיים, בעוד לידי ארון מלא בשמלות מפוארות אשר ממתינות שאלבש אותן. בארון מגירה אשר בה שוכנים להם זוגות נעליים רבים בשלל צבעים מרהיבים וחגיגיים. "איך הגעתי לפה?" מלמלתי. צפיתי בעצמי, מול המראה, לעיניי נשקפה ילדה יפהפה בעלת עיניים כחולות ושיער בלונדיני אשר מתנשאת לגובה של מטר שבעים וחמישה לערך. שיערה הארוך נאסף מקצותיו הימניים והשמאלים בגומייה קטנה ודקיקה, בעוד השיער גלי ושופע. דלת חדרי נפתחה, ושם נראתה אישה מלאה במעט ונמוכה, אשר צפתה בי ודיברה. "את ערה? בדרך כלל את אינך מתעוררת עד שאני מגיעה אל חדרך." לא הבנתי מה קורה פה, ומי האישה אשר פתחה את דלת חדרי אף בלי לדפוק. "אה.. אני לא הייתי עייפה, הלכתי לישון אתמול מוקדם" מלמלתי בתקווה שתשובה זו תענה על שאלתה. "טוב, אמה אני ממתינה לך למטה, ארוחת הבוקר מוכנה" היא אמרה והביטה בי בעינייה החומות והגדולות. "בסדר." אמרתי, בהנחה שאני היא אמה. חשבתי איך זה קרה, איך הגעתי למקום הזה. ואז הבנתי. זה מה שביקשתי.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(מי שראתה בבלוגר. לא מועתק, זו אני :)


תגובות (2)

וואיי תמשיכיייי! זה נשמע ממש מענייןן!!

29/09/2013 21:17

חחח תודה ♥

01/10/2013 11:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך