מקווה שתאהבו :)

כי אין דרך אחרת חוץ מלהאמין שיהיה טוב יותר :) פרק 3

25/06/2014 728 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו :)

העזרה הגיעה מהמקום הכי לא צפוי ,היא הגיעה ישר ממשרד מנהלת בית הספר.
המנהלת ורדה התקשרה להורים שלי בכודה ובעצמה והודיעה להם כי הבת שלהם ( שזאת אני דרך אגב חחח) לא תוכל להמשיך לשנה הבאה בגלל הציונים .
וואווווו כמה אהבתי את המנהלת באותו הרגע הייתי מוכנה לנשק אותה אבל ההורים שלי לא ראו את זה באותה הדרך שאני ראיתי את המצב והם התקשרו אליה לקבוע שיחה.
וביום האחרון של הלימודים כאשר כול התלמידים יוצאים לחופש וחופשים איך לשרוף את הספרים כי שנה הבאה כיתה ט' כבר ומרגישים את התיכון קרב ובא , אני ישבתי במשרד של המנהלת כמו מטוטמת חיכיתי שישימו את השיחה ואני שומעת צעקות , הבטחות שהם מבטיחים בשמי שאני אף פעם לא אוכל לקיים ופשוט החלטתי לקחת את הפלאפון לשמוע שירים, אחרי חצי שעה הם יוצאים שניהם עצבנייים עלי פחד.
בואי לאוטו עכשיו אבא אומר לי, אוקי אני באה, אני רצה אחרי ההורים שלי שממש ממהרים לצאת מהשער.
תגידי לי, רק תגידי איך את עושה את זה? אה? יש לנו עוד חמישה ילדים בבית אף אחד לא עושה לנו את מה שאת עושה הוא אומר לי כולו עצבני.
אני מצטערת שאני כזאת אבא אבל זה פשוט.. הוא קטע אותי
דיי !! לא רוצה לשמוע יותר תירוצים , את תקועה כול היום מול הטלויזיה והמחשב והקלאקסי מספיק כשאנחנו מגיעים הבייתה את תתחילי להיפרד מהדברים שלך כי הם עוברים לנעמה הוא אמר לי ממש עצבני.
מהההההההה????????? אתה מפגר?? אתה לא לוקח לי כלום!!!!! זה הפאקינג חופש גדול שחיכיתי לו כול כך הרבה אתה לא מבין אותי בכלל , נמאס לי ממך וגם ממך ,חשבתי שאני עומדת למות .
תשמרי על הפה שלך הבנת אותי?
אמא תגידי משהו הוא לא יכול לקחת לי את הכול, זה החופש הגדול שבא סוף סוף, וכול מה שהיא אמרה לי באדישות המפגרת שלה זה פשוט תעשי מה שאבא אומר כול השנה לא למדת אולי תתחילי בחופש ותביני מה הפסדת.
נו באמת אתם לא רצינים איתי, יש לכם עוד עונש מזדיין שאתם רוצים לתת לי?
התחלתי לבכות, ולצעוק ולקלל כמו משוגעת , האמת? כעסתי עליהם , איך הם לא מבינים אותי?
את יודעת מה ? כן יש לי עוד משהו את זוכרת את הטיסה ללונדון?
כן לבני דודים שלי , למה?
יופי! תראי את זה כמבוטל! הוא אמר לי את זה ובאותו רגע אני פשוט הייתי בהלם.
מה ????? אבא לא!! בבקשה לא את הטיסה !!
לא עניין אותו כלום הבנתי שמכאן יכול להיות רק יותר גרוע .
אז ככה התחלתי את החופש הגדול, בלי שום חיבור לעולם בחוץ, רק אני והספרים, אני והמחברות, ואבא שלי שבודק אותי כול שעה אם אני לומדת או בוהה בתקרה .
אבל באחד מימי החופש החלטתי לצאת לטיול בלי לשאול לקחתי את הכסף שהיה לי בארנק ויצאתי לטייל לבד.
עליתי לאוטובוס ונסעתי , נרדמתי אחרי חצי שעה ואם הבודק כרטיסים הזה לא היה מעיר אותי אני לא יודעת באיזה עיר הייתי מתעוררת וככה מצאתי את עצמי בתל אביב .
ירדתי מהאוטובוס לא מבינה מה לעזאזל אני עושה פה רציתי להתקשר לנעמה אבל נזכרתי שאין לי פלאפון בקיצור נדפקתי.
הסתובבתי קצת והחלטתי לחזור זה היה מטוש מלכתחילה , חיכיתי לאוטובוס חזרה הביתה.
פתאום ניגש אלי מישהו ודיבר איתי בהתחלה לא זיהיתי אותו.
אורטל?
כן? אמרתי לו , לא יודעת מי זה בכלל, יואוו זאת באמת את הוא אומר לי כולו מתלהב, כן זאת אני חחח לא הבנתי מי זה אבל היו לי בדיוק 2 אופציות , האחת להגיד לו שמע אין לי מושג מי אתה אז או שתזדהה או ששלום על ישראל, והאופציה השנייה פשוט לדבר אתו ולראות אם בהמשך השיחה אני אבין מי זה.
אז בגלל כישרון המשחק שלי ובגלל שהוא היה חתיך לא רגיל והוא בעצם הילד היחידי שדיבר איתי פתאום בתקופה האחרונה זרם לי לדבר אתו ולראות מה יהיה ומי זה.
מה את עושה פה באמצע תל אביב? הוא שאל וקטע לי את חוט המחשבה.
סתם מטיילת אתה יודע , וואי וויאי יש אותי ביותר הבלה? חשבתי לעצמי.
לבד חחחח? הוא שואל וצוחק לי בפרצוף.
לא, מה פתאום חברות שלי היו איתי וגם עוד כמה ידידים והם הלכו , טוב שלא נסחפתי יותר עם השקרים שלי.
כולם הלכו? הישארו אותך ככה לבד? הוא נראה מרוצה מהשאלה שלו,
כן, טוב שמע אני לא ממש רואה שהשיחה הזאת מובילה לאנשיהו אז בוא נקצר תהליכים ונפרד כידידים אמרתי לו ואני נהייתי עוד יותר עצבנית
וואי איזה דזוו מהפעם הקודמת חחח , הוא אומר לי
מה היה בפעם הקודמת? עכשיו אני באמת לא הבנתי מי זה ולא היה לי אפילו קצה חוט כלום כאלו,
אין לך מושג מי אני נכון חחחח ?
אהה בטח שאני יודעת מי אתה" אמרתי לו אבל לא היה לי מושג מי זה.
אה כן? אז איך קוראים לי?
קוראים לך.. טוב דיי נו אין לי מושג מי אתה סורי ניסיתי, איזה סתומה יצאתי יאללה
חחחח ידעתי, לא השתנת נשארת אותה מצחיקה הוא אמר ואני לא מבינה מי זה, הוא חתיך בצורה לא נורמלית והוא מדבר איתי וצוחק ממה שאמרתי ולא עלי , זה אומר לי דבר אחד שהוא מטורף לגמרי או שהוא מסומם או משהו ..
חחח אוקיי תודה אבל אתה מוכן לתת לי רמז מי אתה?
אה כן בטח שנייה הוא הרים את השרוול של החולצה שלו והראה לי צלקת , הייתה לי שנייה שלא הבנתי ואז הייתי בטוחה שהוא בטח אחד מהעבריינים שמשתמשים בסמים , אני לא מבינה אני ביקשתי רמז או צלקות בגוף שלו??


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך