כתר על ראשי.(הקדמה+הרשמה)

מלאך ספיר 17/03/2014 811 צפיות 22 תגובות
:)

מדדתי את הכתר הקטן שהיה עשוי מפלסטיק וחייכתי,מה עוד יכולתי לעשות?.
הכתר השווה לי מראה מלכותי למרות שבלעדיו אני סתם ילדה שיכלה להיות כל אחת אחרת.
אבל הכתר… למרות שהוא מפלסטיק נתן לי עוצמה ענקית ולא ידעתי למה.
די נמאס לי מהפשטות של הכתר לכן לקחתי סרט, כמו שיש לבובות על השער,וקשרתי אותו לא יודעת איך אבל אהבתי את המראה שלי איתו יותר.
נראתי מלכותית עוד יותר כשלבשתי את התחפושת שלי מכיתה ג' (שהתאימה לי עדיין) וכשהכתר נראה טוב יותר.
"בום!" שמעתי.
מישהו דופק בדלת אז קמתי יחד אם התחפושת (למה לא?) ופתחתי את הדלת ושם…
היה איש עם בגדים יקרים ומאחוריו לימוזינה.
"מה?" שאלתי ונשמעתי כמו מר לטין ( ככה כותבים?) מהפיג'מות שראיתי בארוץ של הישראלים.
הוא ענה " אני צ'ארלס קינג. האבא שלך!"
***

אני חושבת שהרעיון טוב אז אתם מחליטים אם להמשיך…
ויש הרשמה:
שם:
שם משפחה:
גיל:
מראה:
רקע:
אופי:
בהצלחה :)


תגובות (22)

ניסיתי לעשות את זה טוב…

17/03/2014 10:44

שמרי לי דמות או שתיים

17/03/2014 10:46

לא הבנתי כמעט שום דבר אבל תשמרי לי דמות!

17/03/2014 10:46

חחחח זה נשמע כמו תסריט מתוק של ערוץ דיסני. ממש נחמד.

17/03/2014 10:48

תשמרי לי דמות.
את יכולה לתת קצת כיוון?
למשל איזה מן דמויות את רוצה?
אפשר את הילדה?
איזה גילאים?

אויאויאוי, מר לטין… את יודעת שהשחקן הוא אבא של אילן??

17/03/2014 10:49

אני מודה בכנות שהעלילה לא הכי- הכי אבל אני פשוט רוצה לכתוב דמות, אז כמובן שאני אעקוב אחרי הסיפור:
שם: פרנסיס סבסטיאן באש (זה בן)
גיל: 16
מראה: שיער בהיר ומתולתל שמגיע בערך עד קו האוזניים, העיינים שלו שקועות קצת בתוך גולגלתו והן בצבע חום-ירוק שנראה למרחקים. הוא רזה ובעל הליכה נונשלאנטית, הוא לא נמוך מידי אבל גם לא גבוה. האף שלו ישר ומנומש. אצבעותיו ארוכות מאוד ודקות,כמה מילימטרים מלהיות ידיים של מוטציה שלדית.
אופי: הוא מאוד נונשלנטי, הוא רגוע ויכול להיות קצת יהיר. הוא מאוד מאוד עקשן- בעיקר בדברים שחובים לו. הוא מאוד מאוד נאמן ולרוב ינסה לעשות הכול בכדי לרצות את כולם. הוא סוטה מהר מאוד מהמטרה שנתנו לו בכדי לרצות מישהו אחד בלבד. הוא לא תמיד רוצה תשובות ומוכן לחיות עם בעיה ודוחה אותה, כאילו היא לא שם. אבל לאחר כמה מקרים כאלו הוא מתפוצץ לגמרי. הוא חזק- מבחינה ופיזית ומטלית. הוא בוכה מאוד מעט, כמעט ולא. טוב מאוד באלימות, בעיקר בחרב. הוא מהיר וקופצני.
רקע: בן של אחד מבני האצולה באזור (את המונח "בן אצולה" את יכולה לפרש איך שאת רוצה) יש לו אח שדומה לו מבחינת אופי, ושמו אלק ארתור באש. אימא שלו ואביו קשורים זה לזה רק בברית נישואין, אבל בעצם שונאים זה את זה ולכול אחד יש את ה"מאהב\ת" שלו. הוא ניסה להתאבד פעם אחת, כאששר אהובתו הראשונה (נשמע פלצני) נכנסה להריון מגבר אחר… אבל חוצמיזה- הוא בדר.
הערות: הוא גאון, בקרבות של חרב, ולרוב יעשה את ההחלטה שטובה לכולם ולא לעצמו.

מקווה שהדמות בסדר!
<3
אלין

17/03/2014 10:50

תודה! אבל מה לא ברור אני אשנה. ועדיף להרשם עכשיו כשיש לי אשראה.

17/03/2014 10:50

ופגשתי את מר לטין :)

17/03/2014 10:51

שם: ליליום [אבל כולם קוראים לה לילי]
גיל: כמו של כולם…
מראה: שיער בלונדיני עם גוונים חומים וזהובים טבעיים, עיניים כחולות, חיוורת, נמשים, רזה וגבוהה.
אופי: שקטה אבל נחמדה, מתבודדת.
רקע: היא משרתת בארמון של צ'ארלס קינג, אמא שלה שירתה בארמון אחר והתאהבה במלך, היא הולידה את ליליום, כשהמלך גילה שליליום היא בתו הוא הוציא את אמא שלה להורג, איש נחמד מהארמון סיכן את עצמו והעביר את ליליום לארמון של צ'ארלס קינג, שם גדלה.
יש לה בעיה עם מרות, בגלל שתמיד שירתה אנשים והרגישה כל כך קטנה היא לא יכולה לסבול שיגידו לה מה לעשות, היא הסתבכה הרבה פעמים בגלל זה.
עוד דמות, הפעם בן, לילי מאוהבת בו:
שם: ריק לאופס
גיל: גדול מלילי בשנה.
מראה: שיער חום מבולגן, שרירי, שזוף, גבוה, עיניים שחורות.
אופי: קר, קשה לחדור ללבו מאז שאהובתו מתה, הבן האמצעי של צ'ארלס.
רקע: הוא תמיד זכה ליחס הכי גרוע מהוריו. וזהו.

17/03/2014 10:52

שם: דין
שם משפחה: לרי (אני לא טובה בשמות משפחה… את יכולה לשנות, החלטה שלך)
גיל:17
מראה: שיער שחור פרוע קצר, עיניים כחולות כמו האוקיינוס, מבנה גוף שרירי, והוא רזה.
אופי: הוא אמיץ, נלחם באבירים רעים, יש לו קעקוע שנולד איתו של נחש שעולה על כתר : הסמל הזה מסמן את המלכות בה הוא גר ומסמן שהאופי שלו הוא נחשי, הוא יכול להשתלט על כל ממלכה שהיא בעזרת חלקלקות, פעם היתה לו אהבה בלב אבל נסיכה כלשהי עבדה אליו והוא לא מאמין יותר באהבה.
רקע: הוא הבן של המלכה אנג'לה לרי, אמא שלו גידלה אותו בארמון סביב משרתים ומשרתות, אין לו אבא, המלך צ'רלס קינג רצח אותו בעצמו ועוד מולו כשהיה תינוק בן 2. הוא נשבע לנקום ולקחת את המלכות מידיו של המלך כאשר יהיה במלוא כוחו בגיל 16. ועכשיו הרגע הגיע…

17/03/2014 11:00

    אוי למעלה בגיל זה אמור להיות 16…

    17/03/2014 11:01

טוב, אני מנסה את הילדה-

שם; ג׳ולייט {ג׳ולי/גולי} ליטרנס.
גיל; 12? 13? 15? תחליטי את.
מראה; שיער חום בהיר, שמידי פעם צצים בו פסים סגולים מלמטה. אף חמוד. פה עדין. גובה נורמלי. גזירה דקה. יש לה קעקוע של חב עם כיתוב לא ברור בתוכו על הפנים של האמה ביד ימין מאז שהיא נולדה.
אופי; חולמת תמיד. ולא- לא בשינה.
היא חולמת על אבירים ונסיכות וקרבות ומלכים ומלכות.. כל הדברים שכבר יותר ממאה שנים לא פגשו את עולמה.
תגיד את הדעה שלה על כל דבר.
תבדוק תמיד במטרה שלה.
מורדת.
זאבה בודדת. היא לא תיסחף עם העדר, אלא תלך בדרך שלה עד הסוף ותנצח. לבד.
דיי מנודה חברתית. יש לה כמה חברות, אבל הם לא יותר מנושא לשיחה מידי פעם בשבילה. גם בשבילן.
אוהבת ספרות.
גאונה במתימטיקה.
עבר; אמה שלה היא אם יחידה לה. תמיד סיפרו לה שאביה ברח בלידה. הוא לא היה מוכן למחויבות כזו.
בגיל שלוש היא כבר ידעה לקרוא פחות או יותר, ולילה לילה היא הייתה יושבת עם סיפרי האגדות שלה.
היא לא הייתה מהילדות שחלמו להיות נסיכות עם שמלות מפוארות ומשרתים שקונות לעצמן תחפושת של היפיפייה הנרדמת ולא מורידות אותה; להפך. היא הולכת עם מכנסי ג׳ינס קרועות, חולצת טריקו ונעליים צבאיות. היא גם צבעה בעצמה כמה פסים סגולים בשיער. וזה לא כדי להראות שהיא קשוחה ושלא יתעסקו איתה; זה כדי להראות שהיא שונה. שהיא לא כמו כולם.
עד לנשף הגדול שנערך. הנושא היה ׳נסיכות ואבירים׳- והרי היא לא יכולה חבוא עם ג׳ינס לנשף שכזה.
היא הייתה מאוד עצמאית. אמה חלתה במחלה חשוכת עיינים ולא יכלה לצאת מהמיטה יותר מידי.
אז היא תפרה לבדה שמלה.
כחולה כמו הים- עם פסים סגולים דקיקים, כמו בשערה.
היא הייתה פשוטה מאוד, אבל יפיפיה.
לכבוד הנשף היא אפילו קנתה כתר, אבל שמדדה אותו הוא נראה לה סתמי. היא לא הרגישה כמו נסיכה, אלא שוב כמו ילדה קטנה בתחפושת. לעומת זאת, עם הסרט הפשוט.. אז היא נראתה נסיכה, וזה מה שהיה חשוב.
מקווה שתשתמשי בה ❤️

17/03/2014 11:11

    * לב *אמא *לבוא
    *שכתבתי על הפנים של אמה התכוונתי לאצבע 'אמה׳ מבפנים.

    17/03/2014 11:24

קצת שיניתי את העלילה

17/03/2014 11:16

    אכן.

    17/03/2014 11:20

    קצת ;)

    17/03/2014 11:21

    הי, היא לא ביקשה שכולם יהיו קשורים למלוכה..

    17/03/2014 11:22

תשמרי לי דמות! =)

17/03/2014 11:38

היי, אפשר לבקש משהו קטנטן?? אני עושה הרשמה לסיפור עם הארי סטיילס ותהיתי עם את רוצה להירשם… סליחה על הפרסום :)

17/03/2014 12:12

רגע. יולי את מתכוונת לילדה המספרת?

17/03/2014 14:46

*יהלי. וכן.

17/03/2014 15:04

בסדר… אבל יש כמה דברים שאוריד. סליחה מראש :(

17/03/2014 15:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך