נעלי הזכוכית ונשף הריקודים – פרק 3

time machine123 22/07/2018 689 צפיות תגובה אחת

פביאנה רצתה רק לקחת את רגליה וללכת משם. להיות במקום אחר בו היא תגשים את חלומותיה.

היא הדליקה את הטלוויזיה ועיניה צפו בסקרנות אחר הכתבת שסיפרה שהכוכב האהוב עליה אדריאן , מארגן אודישן להצגה שהוא יעלה בשם " סינדרלה לייב" והנערה המאושרת שתצליח באודישן המפורסם תופיע לצידו בהצגה על סינדרלה.

פביאנה זרחה כאילו היא זכתה בלוטו. מבחינתה , זה היה סוג של הגשמת חלום.

והיא תעשה הכול כדי שהיא תהיה הנערה המאושרת שתשחק לצידו של אדריאן , אהוב ליבה.

מגיל קטן פביאנה העריצה את אדריאן ורצתה תמיד להיות קרובה אליו.

אבל עכשיו שהיא גילתה שאדריאן הי זה שאירגן את האודישן ואמר שזה מיועד לכל הבנות.

מן הסתם , פביאנה רצתה להיות זאת שתופיע לצדו במחזמר המוזיקלי שהוא מארגן.

בטח אחיותיה החורגות לא היו מתלהבות שהיא רוצה לקחת את התפקיד הראשי. שהיא מאז שהייתה ילדה קטנה היא חולמת לכבוש את הבמה ולהיות שחקנית.

ואם זה יתגשם , אז יכול להיות שהיא תזכה להופיע לצידו.

בזמן שהיא ישבה בחדר ודמיינה איך היא תצלח גם את האודישן הזה.

וסוף כל סוף , אחרי התלאות הרבות שהיא עברה , היא תקבל את התפקיד הראשי ותשאיר את אמה החורגת ואחיותיה החורגות מאחור.

אבל אם פביאנה תרשה לעצמה לוותר על האודישן ולא לקבל את ההזדמנות הבלעדית לשחק לצידו של אדריאן.

פביאנה ידעה שהדרך אל האושר לא באה בקלות, אלא דרך ייסורים וקשיים לגילוי האני העצמי שלה.

דניאלה ותמרה שאלו את עצמן למה אחותן הקטנה מתעכבת הרבה זמן בחדרה.

בטח היא שרה לעצמה או משהו.

הן חייבות לדעת מי היא עושה שם עם עצמה.

" מה הטרולית הזאת חושבת לעצמה? שהיא תוכל לשיר? כולם יודעים פה בשכונה שאולי היא בטוחה שיש לה קול יפה אבל לשיר זה לא המקצוע שלה. היא לא יודעת שכל החיים שלה היא תישאר משרתת והיא לא תוכל לפתח כלום . אין לה כישרון . היא גאה בעצמה , אבל בינינו היא הכי פחות כישרונית ממה שהיא מגדירה את עצמה. " אמרה דניאלה בחיוך זחוח.

" זה מה זה נכון , פביאנה מעולם לא תוכל להתעסק במשהו הגון ויותר טוב. אבל היא לא תוכל. כי הרי מי ירצה להקשיב למשרתת כמוה. אף אחד לא ירצה להעסיק אותה. אחותנו גאה כי היא חושבת שהיא כישרונית במשהו.

את חושבת שהיא תוכל להצליח במשהו? אם כן , את מאוד טועה. כי אחותנו לא מתארת לעצמה שאם היא תרצה להתקבל לאיזה אודישן , אנחנו נדאג לכך ששתינו נקבל את התפקיד הראשי כדי שאימא שלנו תהיה גאה בנו." אמרה תמרה וצחקה.

" אחותי , יש לך עוד ספק? נדאג שפביאנה תקבל תשובה שלילית ושאנחנו בתור אחיותיה החורגות , נעשה שהיא תתרחק מאור הזרקורים.

ואחר כך נגרום לכך שאימא שלנו תעביד אותה כדי שהיא תרוויח את לחמה ביושר." אמרה דניאלה בחיוך מתלהב.

" איזה רעיון מדהים , איך חשבת על זה? נעשה הכול כדי שפביאנה לא תתקבל לאודישן . אני רוצה לשחק לצד אדריאן. או שאת לא רוצה לראות את אחותנו משחקת לצידו. את חייבת לשתף פעולה איתי אחרת אנחנו נהיה בצרות , האודישן קטן עלינו מפני שאנחנו יודעות לשיר מלידה." השוויצה תמרה.

" כן ממש , יש לך קול יפה.. האמת שאני חושבת עכשיו והוא דומה לקול של קרפד. תסלחי לי אחותי היקרה. אבל לך ולשירה אין שום קשר בעליל." קראה דניאלה בחיוך עוקצני.

" לא יפה , אחותי , דווקא חשבתי שאת בעדי. יש לי קול יפה ואני אראה לכולם איך אני יודעת לשיר.

את חייבת לשתף פעולה איתי , כדי שבסוף אנחנו נוכל להפיל בפח את פביאנה. כדאי שהטרולית הזאת לא תגרום לנו לבושה . עלינו להקדים אותה ביום או ביומיים. " אמרה תמרה בחיוך ערמומי.


תגובות (1)

מהמם מהמם מתי המשך?💟

23/07/2018 00:06
סיפורים נוספים שיעניינו אותך