נעלי הזכוכית ונשף הריקודים-פרק 5

time machine123 23/07/2018 679 צפיות תגובה אחת

פביאנה ירדה מהר במדרגות. היא חייבת לעשות כל מה שהאחיות החורגות שלה אומרות לה.

אחרת באמת זה יהיה הסוף שלה. אם היא אכן תצליח באודישן, יש לה סיכוי מאוד גדול לצאת מהחיים המייאשים האלה.

ואז סוף סוף היא תוכל להגשים את חלומותיה. היא הרגישה שהפעם היא תהיה חייבת לקחת את האודישן הזה בהליכה.

לפני שהאחיות החורגות ישגו אותה ויתמודדו על האודישן ביחד. אחרי הכול , למה שכולם יאמינו שיש לה את הכישרון.

היא רצתה לנסות את מזלה במחזמר המוזיקלי ולהיות הזוכה שתשחק לצידו של אדריאן.

אם ישנה אפשרות כזאת בכלל. איך היא תוכל להשלים עם גורלה ולהמשיך לשרת את אמה החורגת ואחיותיה החורגות.

היא לא יכולה לחכות אפילו רגע נוסף עד שהיא תוכל לצאת מהבית הזה לתמיד.

לפתע , בשום מקום , היא התנגשה.. באדריאן.

היא חשבה לרגע שהיא חלמה ולא ידעה מה לומר.

אלוהים , זאת באמת הוא? טוב , שהיא לא התעלפה לו מרוב התרגשות.

" וואו , זה באמת אתה? או שאני חולמת , רגע לא הצגתי את עצמי בפנייך . אני פביאנה ראיוס יאן , ואני אשמח אם אני אשחק לצדך. אני ממש מתרגשת!" אמרה פביאנה בהתלהבות.

" אני אדריאן , ואני אשמח אם את תבואי לאודישנים להצגה שאני מארגן " סינדרלה לייב" את תבואי לשם?" אמר לה אדריאן בחיוך והיא חייכה אליו גם.

" בהחלט , אני לא אפספס את זה בשום דרך. אני אבוא לשם ואבחן. אני ממש להוטה לקבל את התפקיד הזה!" קראה פביאנה וחייכה אליו.

" אז קבענו? כי אני אחכה לך שם. שלא תעזי להבריז. כי אם כבר הבטחת , את חייבת לקיים זאת." אמר אדריאן וקרץ לעברה.

" אני גם מחכה לכך בקוצר רוח!" קראה פביאנה בחיוך שובב והיא הוציאה לשון לעברו.

אחיותיה החורגות עקבו אחריה וראו שהיא קבעה להיפגש עם אדריאן . הן שאלו את עצמן מה תהיה התגובה של אמן כאשר יוודע לה שפביאנה מתכננת להתמודד לאודישנים של המחזמר המוזיקלי " סינדרלה לייב".

" מה את חושבת שאת עושה , טרולית?" שאלו תמרה ודניאלה ביחד.


תגובות (1)

מהמם מתי המשך?

23/07/2018 21:37
סיפורים נוספים שיעניינו אותך