סינדרלה הישתנתה

16/12/2013 776 צפיות 3 תגובות

יום אחד בעיר רחוקה רחוקה חיה לה סינדרלה לאמא של סינדרלה קרתה תעונה אביה של סינדרלה מיד אחרי שנה היתחתן באישה רעה אים שני בנות אחיות סינדרלה היתה בודדה כי אביה לא ראה בה עוד כבת אישתו החדשה המכשה הזו שיגע לו את השכל והפכה אותו למשרתה ולבעלה בנותיה של המכשפה הזו הן רעות במיוחד הן היתעללו בה בלילות והאבידו אותה בימים סינדרלה לא הוציא הגה היא סבלה ולא היתלוננה למרות שניסתה פעם אחת לדבר אים אביה ואמא החורגת תפסה אותה והענישה היא הוציאה אותה לישון החצר שבועות עברו כמה ימים והילדה לא יכלה להיכנס הביתה היא בכתה ולמרות שאחיותה ראוו זאת הן אפילו לא חשבו בדעתן לעזור אלה צחקו לה בפרוף.
עבר שבוע וסינדרלה ניכנסה הביתה מלוכלכת,רעבה,וצמאה.
היא עוד לא הספיקה להיכנס וכבר התחילו להעביד אותה שוב לא משנה כמה היא בכתה ורצתה לחזור לאמא אין ביכולתה לעשות זאת היא היתה ממש עצובה ובדיכאון היא עשתה ארוחות ניקיונות בבית ואף אחד לא העריך זאת.
יום אחד הגיעה הדוור לביתם סינדרלה פתחה את הדלת ולקחה את המכתב מהדוור.
אמא החורגת שלה לכחה את המכתב שקיבלה וקפצה מאושר וקראה לבנותיה.
והיא אמרה: אנו מוזמנות לנשף אצל הנסיך המכובד בממלחתו הגדולה והמפוארת!
סינדרלה כיוותה שגם היא תלך לנשף אבל אמא החורגת ואחיותה צחקו ואמרו לה ף את יותר מדי מלוכלכת ומסריחה ואין לך לבוש איך את בידיוק מיתכוונת לצאת מהבית ?
סינדרלה ביקשה את אחת שמלות אחיותיה אבל הן אפילו לא הקשיבו לה .
סינדרלה פרצה בבכי ואמרה שזה לא הוגן והיא גם רוצה לבלות ולהנות מהנשף.
אמא החורגת אמרה לה: את לא תלכי לנשף עד שלא תנקי את כל הבית אע שיבריק.
סינדרלה הבינה שהסיכויים נמוכים כי הבית פשוט גדול ועד שהיא תנקה אותו הנשף כבר יגמר.
ואז…………..


תגובות (3)

זה פשוט האגדה של סינרלה?

16/12/2013 12:18

זה טיפה שונה

17/12/2013 08:20

זה בסדר… אהבתי… המשך!!!

17/12/2013 08:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך