the crazy lemur
אני עוד מעט אתחיל את הפרק ואני ממשיכה גם את בית הספר לגיבורי ורשעי על לא לדאוג מחא אני אוציא את שני הפרקים של שני הסיפורים. :)

סינדרלה-הסיפור האמיתי-דמויות

the crazy lemur 29/08/2013 2553 צפיות 5 תגובות
אני עוד מעט אתחיל את הפרק ואני ממשיכה גם את בית הספר לגיבורי ורשעי על לא לדאוג מחא אני אוציא את שני הפרקים של שני הסיפורים. :)

שם: סינדרלה (ויספר)
גיל: 22
מראה: שיער שחור קצר מאד עם עיניים אפורות, לא נמוכה, אצילית, חיננית.
אופי: גאוותנית, דעתנית, שחקנית ושקרנית מעולה, אמינה, ערמומית, חכמה, רצינית,מסודרת, אמיצה, חשדנית, תרבותית, מרדנית, ועקשנית בצורה בלתי נסבלת.
סיבה להצטרפות למחתרת: ירישת ההנהגה ורצון להבאת צדק לממלכתה.
סיפור חיים: כידוע, אמא הגיבורה מתה ואביה התחתן עם אישה מסתורית ושקטה. לאמה החורגת היו שתי בנות מכוערות להפליא גם במובן היופי וגם במובן האופי, הן התייחסו אל סינדרלה כאל משרתת ואמן נתנה לה משימות רבות שמטרתן לא הייתה ידוע לה. כשהייתה בת 12 אמה החורגת סיפרה לה את סודה, את הסוד של המחתרת. ועכשיו כשהיא מתה, סינדרלה צריכה לקחת פיקוד.

שם: הנסיך כריספיאן הראשון.
גיל: 20
מראה: שיער כמעט לבן, עיניים כחולות, שרירי, גבוה, שזוף (הערת הכותבת: זאת לא ההגדרה של חתיך בשבילי אבל ככה בנות אוהבות בנים…החלטתי שאני לא נקבה אנושית).
אופי: שחצן, חשדן, תחמן, גאוותן, אגואיסט ששקוע בעצמו ותקוע בתחת שלו.
סיפור חיים: נולד למלך. הוא נסיך. הוא שובר לבבות של כל בחורה העוברת על ידו, והוא צריך לבחור לעצמו עכשיו אישה כדי להתחתן איתה ולמלוך איתה (איזה חיים קשים?)

שם: לנדון מצ'פונצ'ס
גיל: 22
מראה: בחור גבוה ויפה תואר, חסון וחזק. שתלתליו שחורים ועניו אפורות וצוחקות, גומה יחידה בלחי ימין ומעט נמשים על האף.
אופי+סיפור חיים+סיבת הצטרפותו למחתרת: גבר צעיר תוסס להפליא, מנומס ואדיב בהתאם למעמדו כבנו של שר האוצר של הממלכה וחברו הטוב של הנסיך. אין לא שום בעיה לפלרטט עם בנות ואין ספק שהוא שובר הלבבות השני רק לנסיך בכל הממלכה. הוא חכם ומוכשר, עושה הכל טוב ונכון. בן מוצלח להוריו ודבר לא חסר לו. רק השחיתות הנוראה הורסת לו את החיים, הוא כבר נקלע למצב של סחיטה לא פעם ולא פעמיים ולכן הצטרף למחתרת.
משרה: בוא חברו הטוב של הנסיך ומצפים ממנו להיות יועץ נאמן לכשהנסיך ירש את הכתר, בנתיים הוא לומד ונהנה מהחיים.

שם:לוסי (אן) שאדו
גיל:מה שבא לך
מראה:שיר אדום ועיינים כחולות
אופי:נחמדה, אמיצה, מתנהגת לפעמים כמו ילדה קטנה
סיפור חיים:נולדה באוקריאנה ועברה לארץ שהסיפור התרחש בה, משפחה קטנה עם 3 אחים ואימא אחת כי אבא מת
סיבה להצטרפות למחתרת:נכנסה בטעות
היא לא עובדת בארמון, היא ציידת חוקית (יש לה חץ וקשת)

שם: אמברלין
גיל: מה שצריך
מראה: שיער ג'ינג'י קצר מאוד, עיניי איילה ירוקות, עור לבן וחיוור, רזה ונמוכה, מנומשת מעט לרוב לבושה במצנפת אדומה, שכאשר תלבש הפוך אותה תהייה שחורה.
אופי: תחמנית, אמיצה, תמימה, פושעת, מקשיבה רק לעצמה, אוהבת להתבודד,
סיפור חייה: מי מכיר את כיפה אדומה? אז הנערה גדלה…והפכה לציידת עד שפגשה במחתרת, כשהצילה את חייהם מלהקת זאבים (טראומה מזאבים. )
סיבה להצטרפות: הצילה את חיי מנהיגת המחתרת, (במקרה) מזאב שניסה לתקוף אותה, ואמברלין ירתה בו למוות.

שם:איימי
גיל:18
מראה:שיער חום עם גוונים בלונדינים רזה וגבוהה יש לה עיניים כחולות בהירות עם 3 חורים באוזן שמאל ושניים בימין עם קעקוע של תאמין בעצמך באנגלית ביד ואת יפה בעורף בצרפתית
אופי:קשוחה,קשה,מצחיקה,שטותניקית,חצופה,אמיתית,שומרת סודות,לא שומרת טינה,ומדי פעם חסרת טקט
סיפור חיים: אימצו אותה סוחר סמים
סיבה להצטרפות למחתרת: רצתה לברוח מהחיים הקודמים אצל הסוחר סמים
משרה בארמון או מחוצה לו (אם כן אז איזה משרה):מחוץ לארמון ומרגלת

שם: ליילה אנטוני
מראה: שיער בלונדיני חלק שמגיע לה עד הברכיים (וכשהיא אוספת לקוקו מגיע לה עד התחת סתם שתדעי ) עיניים אפורות ותווי פנים יפות. היא קטנטנה (נמוכה ממש ורזה ממש).
גיל: 17 (העובדת הכי צעירה בארמון)
סיפור חיים: נולדה בארמון בטעות, אימה שהיייתה אחת המשרתות נכנסה להריון מהמלך (כלומר שהיא חצי נסיכה) וכאשר למלך נתוודע שהיא ביתו, הוא סילק אותה ואת אימה מהארמון. כעבור 14 שנים שהיא ואימה נדדו, הן החליטו לחזור לממלכה. ליילה ביקשה עבודה בארמון והמלך לא זכר אותה, אז הוא הסכים לתת לה עבודה, והיא המשרתת הכי צעירה בארמון.
אופי: מתוקה ותמימה, יודעת להילחם, יודעת להיות חברה טובה, לא משקיעה בעצמה כלכך, אוהבת לקרוא, נורא פתוחה לכולם, יודעת לשמור סוד.
סיבה להצטרפות למחתרת: לנקום במלך

שם:יונו
גיל:16
מראה: שיער ורוד ממש ארוך ועיניים אדומות
אופי:היא שמה הצגה של גברת חביבה ונחמדה שאכפת לה מכולם,מתחת למסכה מסתתרת בחורה אמיצה ומעט פסיכופתית שיש לה חולשה לדברים חמודים,היא מאוד חזקה ויכולה לרוץ ממש מהר, אם מישהו חשוב לה היא תגן עליו
סיפור חיים+סי להצטרף למחתרת :באה ממשפחה עמידה וטובה עד שיום אחד מישהו רמה את משפחתה ופגע בהוריה. הוריה מתו ועכשיו היא לבד וזה למה הא החליטה להצטרף למחתרת, כדי שזה לא יקרה לאף אחד אחר.
משרה: עובדת בחנות פרחים קטנה מחוץ לארמון


תגובות (5)

נשמע מעולה!
אגב אני גם כתבתי על סינדרלה,רק בשמה המקורי (ליכלוכית).
תמשיכי! ♥

29/08/2013 13:25

נראה טוב, תתחילי!!!!!!!!!!!!!

29/08/2013 14:29

יאללה תתחילי!

29/08/2013 22:10

קדיממה אנחנו מחכים :))

29/08/2013 22:40

שניה…לוסי בת 19 ואמברלין 20

29/08/2013 23:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך