סיפורונת
אני ממש מקווה שנהנתם!!
תגובות?

שתי תאומות-פרק 1-חלק 1

סיפורונת 29/06/2011 1046 צפיות 5 תגובות
אני ממש מקווה שנהנתם!!
תגובות?

הרעש של הברקים והרעמים נשמע בחוץ והתגבר.
זהו סיפור על ממלכה שקרתה בה טרגדיה. כמו סיפור הסינדרלה שכולנו מכירים? כן, אבל לא בדיוק על סינדרלה אלה דומה…על ממלכה מאושרת שנולדו בה שתי תאומות שלא ידעו על הזהות של השניה,וגם שהן נסיכות…
הסיפור שלנו מתחיל בממלכת גלניה, ממלכה מאושרת, עם מלך ומלכה שנולדו להן שתי תאומות נסיכות,אבל הסיפור שלנו מתחיל לפני שהן נולדו.

הציוץ של הציפורים העיר את השומרים שנחרו בחוץ ולא שמו לב שנרדמו במשמרת שלהם, והשומרים שהתעוררו נכנסו מיד לתפקידם, השעה הייתה כמעט שמונה, שעת ההתעוררות של הממלכה כולה.
השומרים חיכו לשמונה בקוצר רוח כדי לצלצל בפעמון שיודיע לממלכה שהגיע הזמן לעבודה ולמאלכה, וכמובן לקום מהמיטה.
חמישה לשמונה הגיע, אחד השומרים ניגש לפעמון וחיכה לשעה שמונה.
דזזזזזזזז. השעה שמונה. דזזזזזזזזזזזזזזז.
ואז,השומר צלצל בפעמון בחוזקה וצלצול הפעמון השתחרר בכל הממלכה.
כל תושבי הממלכה קמו, והתחילו בעבודתם. כל אחד לעבודתו.
שיר הבוקר של התושבים נשמע וכולם נהנו לשמוע אותו כל בוקר, באותה שעה, שמונה.
המלך והמלכה התעוררו וקראו ליועץ שלהם, היו, שהיה היועץ שלהם כבר 20 שנה, הרבה זמן לא? בכדי לדבר איתו על שתי התאומות שיוולדו בקרוב.
אבל קודם כל בואו נכיר קצת את האנשים שמשתתפים בסיפור שלנו.
לפני כולם חשובים המלך והמלכה,סבסטיאן הוד רממותו המלך,וילנה הוד רממותה המלכה.
והיועץ שלהם-היו.
שתי המנקות החמודות-כריסטי ולולו.
המשרתים והמשרתות-המשרתות-לוסי ואנה.
המרשתים-יניב ויובל.
ועוד שתכירו בהמשך….
המלך הזמין את היו לחדרו.היו היה שקט הבוקר וזה היה מוזר מאוד כמובן.בדרך כלל היו היה שובב והיה כיף לדבר איתו ולהתייעץ איתו, אבל היום, משהו קרה לו.
"קרה משהו היו?" שאל סבסטיאן והתיישב בכיסאו.
"שום דבר הוד רממותך" מילמל היו.
"אולי אוכל לעזור לך, היו, בבקשה אולי תאמר מילה או שתיים? מה קרה?" שאל סבסטיאן בניסיון לקבל תשובה.
"שום דבר!" קרא היו וברח מהחדר


תגובות (5)

מאוד יפה תמשיכי!:)

30/06/2011 17:50

תמשיכי!!!!!!!!

30/06/2011 19:12

מאוד אהבתי :))))))))

11/07/2011 12:08

אני מאוד רוצה להמשיך אבל אני מחפשת את המחברת שבה כתבתי כבר שבוע אבל מחר אני מסדרת ת'חדר אז אני בטוחה שאני אמצא ומחר אני אעלה פרק :)

11/07/2011 21:31

ממש יפפפההה!!! =))

19/09/2012 04:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך